自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 37389


1#
發表於 12-8-30 20:34 |只看該作者
我父母信佛、男家信基督。
爸爸最近離世,葬禮用佛教儀式好正常,而我一直喺外家住,公公睇住外孫女大,我女除咗我,最痴就係公公,咁外孫女出席公公葬禮好應該。

但62、99好反對,佢地覺得個孫跟佢姓,就要跟佢地宗教,唔俾我帶佢去公公葬禮,今次真係嬲到我喊,
爸爸臨走前話咩都放得底,係好唔捨得個孫,佢地感情真係好深,
62、99唔去我地都算,仲要唔俾我女送我爸爸,原因係佛教儀式?係咪真係咁唔識尊重其他宗教呀?睇得出佢地幾咁偽善

不喜盡插啦




男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


66#
發表於 12-8-31 02:45 |只看該作者
加油。

自己都要保重身體。


伯爵府

積分: 15721


65#
發表於 12-8-31 02:38 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

禮節上62,99 要俾個花牌谷個弓啦。

我阿麻拜神既,一個阿叔係天主教,一個係基督教,儀式用道教,佢地都有披帶孝啦,基督阿叔唔心安,同阿爸相量後,佢都有揾神父黎,加多個基督教送別儀式。
我地唔覺有咩問題。




大宅

積分: 2823


64#
發表於 12-8-31 02:26 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

太過份





珍珠宮

積分: 31967

畀面勳章 環保接龍勳章


63#
發表於 12-8-31 02:23 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

你唔好唔開心,照自己嘅心意行。你6299呢種人,其實真係唔使理佢哋!



人的一生就像在拉屎,有時你已經很努力了,可出來的只是一個屁。..


珍珠宮

積分: 31967

畀面勳章 環保接龍勳章


62#
發表於 12-8-31 02:16 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

如果係我,個囡係我嘅,爸爸亦只得一個!任何人都唔可以咗止囡囡送公公最後一程



人的一生就像在拉屎,有時你已經很努力了,可出來的只是一個屁。..


大宅

積分: 3955


61#
發表於 12-8-31 02:11 |只看該作者
問喺妳囡囡喺咪基督徒先,如果只喺妳6299喺,咁關佢地乜事?妳c6呢又認為點,
外公走了作為孫女去拜祭喺好應該架,呢啲喺孝道,如果囡囡喺教徙,咁妳咪唔好
俾佢裝香囉,妳大可同妳6299講,喺咪信左教就唔駛講孝道,有啲事喺要堅持就一定要堅持,有啲野可退讓就退讓,而拜祭外公呢件事就真喺諗唔到有乜理據要退讓囉


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 12-8-31 02:01 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

可以去!唔上香咪得lor!



若要人不知 唔好咁低B !  : P


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


59#
發表於 12-8-31 01:57 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

不知所謂!呢個係至親!6299有咩權反對!樓主,撐你!




子爵府

積分: 12556

畀面勳章


58#
發表於 12-8-31 01:52 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

樓主你好好品,俾我實著哂火,拒絕對話+拒絕來往,直至下左啖氣:;pppp:




男爵府

積分: 9089


57#
發表於 12-8-31 00:24 |只看該作者

Quote:abccheung+發表於+12-8-30+20:58+佢

原帖由 包包面 於 12-08-30 發表
agree!!!

無謂的宗教鬥爭.
事實係樓主夫家嘅人自私同小器所至,
唔關乜宗教!
所以要問過佢哋個牧師最好,
相信牧師唔會咁無良心叫佢個孫唔可以去呀嘛!




男爵府

積分: 8283


56#
發表於 12-8-31 00:23 |只看該作者

引用:影衰基督教 +

原帖由 jennyleung 於 12-08-30 發表
影衰基督教
佢地自己唔想唔好擺天父上枱喎!十戒有云不要枉稱耶和華之名,不要做假見証




子爵府

積分: 13435


55#
發表於 12-8-31 00:09 |只看該作者
信基督教都可以去呀,唔駛裝香


子爵府

積分: 14840

好媽媽勳章 陪月勳章


54#
發表於 12-8-31 00:07 |只看該作者
你個仔去的不是宗教儀式,而是公公的葬禮!
無論是咩宗教形式,都應該去送公公的。
你老爺奶奶只不過借用宗教名義,執行內心自私霸道的觀念!
教徒唔應該係咁,最多都係提醒你唔好做其他宗教的儀式,而不是唔比仔仔去。


子爵府

積分: 10231


53#
發表於 12-8-31 00:00 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

我都係基督徒,但係我從來唔會介意出席朋友家長輩的道教或佛教喪禮,只係唔會上香菊躬,因為我會尊重主人家。你6299因為宗教問題而唔比個孫出席公公喪禮,真係好過份,你要同你老公傾呢件事,但你首先一定要企硬,就算老公唔撐你,你都要企硬同個女出席




子爵府

積分: 11375


52#
發表於 12-8-30 23:52 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

支持樓主,我自己係幾十年天主教徒,但每逢有朋友白事,不論任何宗教儀式都會去,鞠躬裝香都會做,因為係對死者嘅尊敬,而唔係崇拜其他神,何況自己外祖父嘅喪禮,無論乜宗教儀式,都一定要出席啦




大宅

積分: 4912


51#
發表於 12-8-30 23:49 |只看該作者
abccheung 發表於 12-8-30 20:58
佢哋只係強詞奪理!
不如打個電話去牧師問過明白

agree!!!

無謂的宗教鬥爭.


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 12-8-30 23:48 |只看該作者
MrsSingSing 發表於 12-8-30 23:31
62講咗唔會去,襯家喎

佢哋唔去都好費時見到佢冤口冤面! 呢啲野家家有求,哋果都會有呢一日既! :;pppp:


珍珠宮

積分: 37389


49#
發表於 12-8-30 23:31 |只看該作者

引用:痴根! 個女跟佢性就要同女家斷6親呀? 咩

原帖由 alicemic 於 12-08-30 發表
痴根! 個女跟佢性就要同女家斷6親呀? 咩宗教咁巴閉連外公過身都唔準去? 再嘈既話我一定會同個女改性, ...
62講咗唔會去,襯家喎




珊瑚宮

積分: 113442


48#
發表於 12-8-30 23:17 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

尊重彼此宗教,只要身為基督徒堅持不上香就用默禱代替Ok,唔好為難雙方啊!



生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo