自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20745


1#
發表於 12-8-31 09:22 |只看該作者
想問己經有私樓嘅媽咪, 你地點睇打擊樓市?
1.支持
2.冇意見
3.吾想

我-->暫時冇換樓打算, 睇住層樓升DOUBLE, 都幾開心.
但如果樓市真係跌, 可能會供一間用來收租.

所以我選3 (我係自私)

點評

961123  2  ,no eye see  發表於 12-8-31 10:44


子爵府

積分: 10181


57#
發表於 12-8-31 14:09 |只看該作者
樓價太高,有物業都支持樓價下跌。年青人可以有自己屋。


大宅

積分: 3646

畀面勳章


56#
發表於 12-8-31 14:08 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

2




伯爵府

積分: 18788


55#
發表於 12-8-31 12:14 |只看該作者
2

You will never walk alone


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


54#
發表於 12-8-31 12:13 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

2。因我唔洗供樓



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


大宅

積分: 2917


53#
發表於 12-8-31 12:12 |只看該作者
1. ~ 但樓價要回落幾多先幫到D人買樓呢 ?


男爵府

積分: 9773


52#
發表於 12-8-31 12:08 |只看該作者
我想換大D,所以我揀1

我老公又係死都叫我賣咗而家果層,租住先,等跌先再上車
睇完思歪果10招,睇怕有排都唔跌
賣咗自住果層等跌真係同中六合彩差唔多咋
記者朋友們唔該勤力D出去搵料寫新聞,唔好上網QUOTE我D留言落報紙啦,唔該!


子爵府

積分: 12801


51#
發表於 12-8-31 12:02 |只看該作者
有樓揸手都咁話, 支持插水~~~
To be or not to be  that is the question~


大宅

積分: 4077


50#
發表於 12-8-31 11:55 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

1.
因為我想套現!




珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


49#
發表於 12-8-31 11:47 |只看該作者
jojo1234 發表於 12-8-31 09:22
想問己經有私樓嘅媽咪, 你地點睇打擊樓市?
1.支持
2.冇意見
支持

我買樓時都係低價買入,而家都升左 double,
但相對地租又要比得貴

我無諗住要賣樓,所以升值對我無好處,
而跌價又應該唔會跌得低過我買入個時,
所以我希望樓市跌,等多d人買到樓


伯爵府

積分: 16822


48#
發表於 12-8-31 11:46 |只看該作者

引用:冇意見,層樓升 +

原帖由 caramelpudding 於 12-08-31 發表
冇意見,層樓升
層樓升,但又唔夠錢換樓,佢跌我又驚係因為經濟差不多(我唔信佢可以推跌樓價又保得住經濟)




伯爵府

積分: 16822


47#
發表於 12-8-31 11:44 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

冇意見,層樓升




禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


46#
發表於 12-8-31 11:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23459

2025勳章蛇年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 12-8-31 11:38 |只看該作者
1


男爵府

積分: 7716


44#
發表於 12-8-31 11:35 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

如果已經有私樓收租,又之前已經有買賣賺過錢,政府樓市措施怎麼都不會有很大問題。

升又好,跌又好,都有能力去做最好決定。




翡翠宮

積分: 97287


43#
發表於 12-8-31 11:31 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

2. 冇意見,自由市場唔係話打擊就打到。最緊要唔好加息,自住昇跌又何干?



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 48113

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


42#
發表於 12-8-31 11:19 |只看該作者
jojo1234 發表於 12-8-31 09:22
想問己經有私樓嘅媽咪, 你地點睇打擊樓市?
1.支持
2.冇意見
真心嗰句⋯揀3
其他媽咪,不喜,請勿插


水晶宮

積分: 73352


41#
發表於 12-8-31 11:05 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

支持




公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


40#
發表於 12-8-31 11:04 |只看該作者
自住樓...茅意見

升左都開心, 當做抗通脹, 不過心理大於一切

跌左...噢, 噓..., 就係噤囉..

個人認為無須打擊樓市, 只要保持良好溫和升幅就可以了,...嘻嘻, 好老套呵
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


39#
發表於 12-8-31 11:01 |只看該作者

回覆:shystc 的帖子

agree.......so i choose 1.




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo