時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   3


洋房

積分: 38


1#
發表於 12-9-3 23:09 |只看該作者
今日校長在台上宣佈推行國民教育時,我心就好像被一顆大石壓得喘
不過氣。我不由得擔心自己會不會被洗腦、擔心香港的青年一代成為
梁震英上台的犧牲品、擔心香港的言論自由會不會消失。

台下的噓聲雖然零聲,但勝在勇敢,有力,敢為自己發言。雖然不知
那位值得稱讚的同學是誰,但他的魄力卻使我為之一震。或許有人認
為他/
她的行為不合禮貌,但這種不懼強權,只求維護全學同學利益的心態,
非常值得大家學習。

國民教育是好是壞,的確是值得商確的。但洗腦教育,卻肯定是壞的
。黃之峰在城市論壇提過:「一本30多頁的國民教育手冊,只有2
頁是稍微提及過共產黨的過失。」試想想:一個國家的政黨可以在意
外傷亡人數滿30人先啟動問責制,可以不敢致力維護領土的所有權
,可以不勇於面對自己的過失。難道這國家還值得大家學習嗎?難道
還值得政府為其推行國民學育嗎?

孔子說:「三人行,必有我師焉。擇其善者而從之,其不善者而改之
。」既然萬世師表都教導我們學習別人優勝的地方,看到別人有錯的
方面就要加以改正自己的缺點。為何這個國家偏偏隱惡揚善!這樣的
話,還如何使學生獲益呢?英國作家斯威夫特說:「承認過往的錯事
,絕非可恥之事。至少是意味著你比昨日聰明了一點。」所以,一個
不敢承認錯事的國家,就是一個不會進步的國家!推行國民教育,只
會教導學生們不敢承認錯事,永遠活在自己的世界,認為自己是對的
。難道推行國民教育就是為了讓學生學習如何無恥地逃避事實?

是故,我反對推行國民教育,不單是不願學生學習到東方某強國的陋
習、更是希望驚醒國家。讓國家走上正途,正視現實。其實,真正讓
國民熱愛國家的方法,根本不是推行國民教育,而是國家開張聖聽,
歷精圖治,使國富民安。

假如,特首你還認為自已是香港特首時,我希望你能把香港人的心聲
上告中央,不要漠視民意。謝謝

點評

fafacat  你係老師? 2. 改為零星, 是嗎?  發表於 12-9-5 17:36
Monkey媽媽  你係小學生?  中學生?  又會黎呢度出post既???  發表於 12-9-4 10:23


大宅

積分: 4414


38#
發表於 12-9-5 17:42 |只看該作者
小學生要有腦,都要佢有足夠的時間去長期接觸"香港的"新聞,但橫觀依家連香港的新聞工作者都共共地的時候,試問,佢地有足夠的資源去接受"真相"咩?

如果話家長都可以教的話,無錯! 家長係可以教,但係咪要個個家長同小朋友講,書本上講的野未必係真?! 係咪想以後個個小學生都好似哲學家咁,不停反思咩叫真理先安落?!

真係"咪害咗下一代"啦!


洋房

積分: 38


37#
發表於 12-9-5 17:31 |只看該作者
討論國家過失叫做數臭<<<

課程內容跟本冇打算提出中國既過失
若果課文並沒有偏重讚美中國,一面倒令學生認為中國的科技/運動等等優點,
那為何任教國民教育既老師需要簽訂保密協議?在害怕什麼?


禁止訪問

積分: 10980


36#
發表於 12-9-4 18:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


35#
發表於 12-9-4 10:08 |只看該作者
june25 發表於 12-9-3 23:44
唔係課程洗唔洗到人腦既問題
係無法接受將b6個套帶到香港
以港府咁擦中央鞋去睇 教材有可能唔偏頗咩?!
即使推行初期老師可以自己選擇教法 亦唔可以擔保將來會否改例
到時教育局介入並施壓就已經太遲
絕對應同
順順利利 大吉大利       


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


34#
發表於 12-9-4 10:05 |只看該作者
850212 發表於 12-9-4 00:35
我地大人大姐,知道中國的衰野,我地識分對錯,當然唔會被洗腦,但而家對象係得幾歲人仔的小學生,佢地對中 ...
遲早香港人無民主,無言論自由,同現在的中國大陸無分別

呢個根本就係大陸對香港嘅最終目的! 換血


大宅

積分: 2332


33#
發表於 12-9-4 09:59 |只看該作者

引用:無腦果啲先會俾人洗腦

原帖由 alicemic 於 12-09-03 發表
無腦果啲先會俾人洗腦
你試下同幼兒講白色係黑色,你睇下佢信唔信,中學教我唔反對,咁細就教,叵心可測!



點評

GG9190  絶對同意  發表於 12-9-4 10:07


禁止訪問

積分: 3209


32#
發表於 12-9-4 07:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3209


31#
發表於 12-9-4 07:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6779


30#
發表於 12-9-4 05:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+elyseluk+於+12-09-04+發表哪

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10980


29#
發表於 12-9-4 04:05 |只看該作者

引用:無腦果啲先會俾人洗腦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 102266

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 12-9-4 02:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+星星妖怪+於+12-09-03+發表今

原帖由 elyseluk 於 12-09-04 發表
哪間學校?
信佢?






珊瑚宮

積分: 102266

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 12-9-4 02:32 |只看該作者

引用:今日校長在台上宣佈推行國民教育時,我心就

原帖由 星星妖怪 於 12-09-03 發表
今日校長在台上宣佈推行國民教育時,我心就好像被一顆大石壓得喘
不過氣。我不由得擔心自己會不會被洗腦、 ...
扮學生!
用到呢招,好cheap!:;pppp:





禁止訪問

積分: 6779


26#
發表於 12-9-4 02:26 |只看該作者

引用:其實關咩梁振英事,佢剛接手,要怪就上一屆

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6779


25#
發表於 12-9-4 02:25 |只看該作者

引用:今日校長在台上宣佈推行國民教育時,我心就

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 12-9-4 02:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alicemic+於+12-09-03+發表無

原帖由 renee58 於 12-09-04 發表
如果承認冇腦可以唔洗上國民教育的話!我認我小朋友真係冇腦的,放過佢吧



...
x2



好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


23#
發表於 12-9-4 01:24 |只看該作者

引用:愛國本來不用學的! +

原帖由 Doraginger 於 12-09-04 發表
愛國本來不用學的!
呢句我同意
但學咗都未必要愛國




大宅

積分: 3040

畀面勳章


22#
發表於 12-9-4 01:05 |只看該作者

回覆:今日校長在台上宣佈推行國民教育時...

愛國本來不用學的!



以誠以真代人,希望你體會到~


大宅

積分: 2620


21#
發表於 12-9-4 01:02 |只看該作者
真係想知其他國家的國民教育是怎樣教呢?
唔通會數臭自己國家? 她們是不是都傾向隱惡揚善呢?
豈不是全世界的國民教育都不是好東西?

點評

Bugslife  全世界都有國民教育? 信果個係咪比人洗咗 x 呢?!  發表於 12-9-4 07:44


男爵府

積分: 5211


20#
發表於 12-9-4 00:58 |只看該作者

無腦果啲先會俾人洗腦

原帖由 alicemic 於 12-09-03 發表
無腦果啲先會俾人洗腦
小朋友無知好易學"壞"架!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo