論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2095


1#
發表於 12-9-5 11:14 |只看該作者
如題。試過一個又係好瘦,原來地中海貧血,無氣無力,唔肯抱bb,唔肯拖地,唔肯同bb玩.......有jm試過好瘦又健康嗎?


子爵府

積分: 10647


8#
發表於 12-9-6 18:08 |只看該作者
回覆 rvbb 的帖子

我屋企的菲菲都係95磅咋.. 但都OK... 佢雖然煮野食唔係好得 (但可以入口, 無得花考), 但可以抱BB, 攞野都OK, 又行得, 可以行好遠都唔累....
佢只係食1碗飯+1碗菜肉, 唔算大食, OK啦.

如果請件肥的, 多數會大食DD.


子爵府

積分: 12324


7#
發表於 12-9-5 20:23 |只看該作者
我請的工人都偏瘦,都好多energy
有一個bun 係肥既就成日knock down 屋企的野


大宅

積分: 2095


6#
發表於 12-9-5 19:21 |只看該作者
回覆 siufufu 的帖子

俾工人搞到我都神經質啦,真係肥又驚,痩又驚。我自己都知係博,係matter of luck,但真係好好好驚。但又是要請/博。


伯爵府

積分: 18329

BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-9-5 16:50 |只看該作者
我之前個菲傭都係屬於瘦既但佢就食好多飯(每餐都食兩碗飯), 叫佢去超市買米(5kgs) 就拎到好似死下死下咁. 所以淨睇高度,重量唔可以釐定佢做唔做得黎, 仲要睇下佢有冇心做(冇心就好似我果個咁, 拎小小野都好似想佢死咁囉)


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


4#
發表於 12-9-5 15:29 |只看該作者
rvbb 發表於 12-9-5 11:14
如題。試過一個又係好瘦,原來地中海貧血,無氣無力,唔肯抱bb,唔肯拖地,唔肯同bb玩.......有jm試過好瘦又 ...

呢d先係問題, 瘦都無所謂.


大宅

積分: 1946


3#
發表於 12-9-5 14:48 |只看該作者
I prefer thinner rather than fat!
My mom ex-maid is very thin but she eats much food than normal. But she has great power.


子爵府

積分: 14574


2#
發表於 12-9-5 11:33 |只看該作者

回覆:5呎2,95磅,請唔請好?

每個人情況不同,95磅也可很健康。
到你請個150磅時你又會話佢太肥。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo