婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3686


1#
發表於 12-9-5 20:43 |只看該作者
99成日話阿B呢度似佢三個仔個度似佢三個仔,從來都無話邊一度似我(但我所有親戚朋友都話似我囖!),好似講我聽呢個仔係唔似我咁…雖然似C6都無咩所謂,但我成日聽見佢咁講就好不快~:;pppp: 呻完!




大宅

積分: 3550


44#
發表於 12-9-7 17:17 |只看該作者

回覆:winnie1118 的帖子

我99重離譜,話我個囡似62,同埋佢姑姐(c6個妹),重來無講個任何一度似我。好似個女係佢地兩個生,痴Q線




別墅

積分: 675


43#
發表於 12-9-6 22:44 |只看該作者

回覆:mamacolly 的帖子

係,我都o哂咀。




大宅

積分: 3686


42#
發表於 12-9-6 18:19 |只看該作者

引用:回覆+mamacolly+的帖子 我都有預感第時我

原帖由 alicelolo 於 12-09-06 發表
回覆 mamacolly 的帖子

我都有預感第時我生左, 99都會咁講, 如果明明就算唔似都會話似佢個仔, 因為我99就 ...
時運高聽唔到…或者上嚟呻下真係舒服曬~





大宅

積分: 3686


41#
發表於 12-9-6 18:18 |只看該作者

引用:Quote:mamacolly+發表於+12-9-5+20:43+99成

原帖由 黃家小新抱 於 12-09-06 發表
D99成日覺得自己D孫係單性繁殖架啦~~!!!
唔知我生女佢會唔會話個女似曬佢三個仔…




大宅

積分: 3686


40#
發表於 12-9-6 18:17 |只看該作者

引用:回覆+mamacolly+的帖子 你應該答佢:唔怪得

原帖由 c.hutchson 於 12-09-06 發表
回覆 mamacolly 的帖子

你應該答佢:
呢個我唔敢講啊…因為99同62分開左噶,聽c6阿婆講62以前背住99有溝女…不過我覺得係99性格太霸道,62都頂佢唔順囖!




大宅

積分: 3686


39#
發表於 12-9-6 18:13 |只看該作者

引用:回覆+mamacolly+的帖子 傻妹,+咪就係BB做

原帖由 mapp2009 於 12-09-06 發表
回覆 mamacolly 的帖子

傻妹, 咪就係BB做你, 但你99唔忿氣, 希望 "講" 到真係佢d仔, 明冇??? 你大量d, 由 ...
實係呢個心理…




大宅

積分: 3686


38#
發表於 12-9-6 18:12 |只看該作者

引用:快快學識講:係架,我同老公有夫妻相。奶奶

原帖由 mixmos 於 12-09-06 發表
快快學識講:係架,我同老公有夫妻相。奶奶!你睇住我老公大,所以你完全睇唔出阿B都好似我小時候。 ...
似c6都無所謂,但佢又要講呢度似二叔個度又似三叔,即係佢個個仔都似勻曬都未輪到我…其實99你想bb似你咪直接講囖…




大宅

積分: 3686


37#
發表於 12-9-6 18:07 |只看該作者

引用:好多99從來都睇新抱係外人,+生仔工具,+咁佢

原帖由 cherriefsy 於 12-09-06 發表
好多99從來都睇新抱係外人, 生仔工具, 咁佢又點會話似你呢
你講得啱,99永遠都當新抱係外人!當初以為佢得三個仔好恨有女,衹要我做到好似女對佢咁好,佢應該會好錫我…事實我對佢好過自己阿媽佢都可以搬弄我是非,失望!




大宅

積分: 3686


36#
發表於 12-9-6 18:03 |只看該作者

引用:你想佢話bb似你咩?當有一日佢發現bb有野唔

原帖由 Tc280684 於 12-09-06 發表
你想佢話bb似你咩?當有一日佢發現bb有野唔順眼佢就會話--------似曬牙媽!我三個仔都唔係甘嘅!



...
如果佢咁講我唔會俾面佢噶了…我會話:似我d衰野都好過似你d衰野




大宅

積分: 3462


35#
發表於 12-9-6 12:26 |只看該作者
回覆 mamacolly 的帖子

我都有預感第時我生左, 99都會咁講, 如果明明就算唔似都會話似佢個仔, 因為我99就係D咁既人, 聽得多真係好反感囉。


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-9-6 12:15 |只看該作者
mamacolly 發表於 12-9-5 20:43
99成日話阿B呢度似佢三個仔個度似佢三個仔,從來都無話邊一度似我(但我所有親戚朋友都話似我囖!),好似 ...
D99成日覺得自己D孫係單性繁殖架啦~~!!!
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


子爵府

積分: 12396


33#
發表於 12-9-6 10:58 |只看該作者
回覆 mamacolly 的帖子

你應該答佢:
唔怪得之c6冇忽似你啦 只係似62 ja 唔知以為係同第個女人生呀 哈哈哈
:;pppp:
幾時先上到車.....


子爵府

積分: 13784


32#
發表於 12-9-6 10:48 |只看該作者
本帖最後由 mapp2009 於 12-9-7 09:43 編輯

回覆 mamacolly 的帖子

傻妹, 咪就係BB你, 但你99唔忿氣, 希望 "講" 到真係佢d仔, 明冇??? 你大量d, 由佢自我安慰下


男爵府

積分: 8366


31#
發表於 12-9-6 08:23 |只看該作者

回覆:好憎99講似佢三個仔!

快快學識講:係架,我同老公有夫妻相。奶奶!你睇住我老公大,所以你完全睇唔出阿B都好似我小時候。



冬天的味道


大宅

積分: 2559


30#
發表於 12-9-6 02:14 |只看該作者
好多99從來都睇新抱係外人, 生仔工具, 咁佢又點會話似你呢


別墅

積分: 820


29#
發表於 12-9-6 02:07 |只看該作者

回覆:好憎99講似佢三個仔!

你想佢話bb似你咩?當有一日佢發現bb有野唔順眼佢就會話--------似曬牙媽!我三個仔都唔係甘嘅!




大宅

積分: 3686


28#
發表於 12-9-6 01:09 |只看該作者

引用:我99話個女似老豆,個仔似阿媽好不知所謂喎

原帖由 BREADWING 於 12-09-06 發表
我99話個女似老豆,個仔似阿媽好不知所謂喎
佢講嘅野不知所謂多D…




大宅

積分: 3686


27#
發表於 12-9-6 01:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mamacolly+於+12-09-06+發表

原帖由 kayan1010 於 12-09-06 發表
我唔so佢了因為c6都覺得佢太似我
咁可能係佢過唔到自己個關,所以催眠自己




珍珠宮

積分: 35654


26#
發表於 12-9-6 00:29 |只看該作者

回覆:好憎99講似佢三個仔!

我99話個女似老豆,個仔似阿媽好不知所謂喎




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo