自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14194


1#
發表於 12-9-6 08:03 |只看該作者
個日帶小女去參觀某幼稚園(幾千蚊學費個隻),話有一英一中,點知見大多數英竟然係印巴菲籍,唔緊要,個人認為英文無分國藉,流利便可,點知一開口,七成印巴鄉音,聽到我眼突,好老實,我有些介意,但我知真正外國人好貴,又較懶又難請,好係呻下!




珍珠宮

積分: 47851

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-9-6 09:37 |只看該作者
我個仔間幼稚園都有外藉教師
老實講我覺得作用不大
小朋友唔會因為1星期上果一陣英語課而英文會突飛猛進
最重要都係多自修先至係正確!!!


寶石宮

積分: 281776


15#
發表於 12-9-6 09:33 |只看該作者

引用:個殼唔重要(咩皮膚),但口音真係要native

原帖由 danielboy 於 12-09-06 發表
個殼唔重要(咩皮膚),但口音真係要native,同埋識教小朋友,inspire到佢哋。



...





公爵府

積分: 25555


14#
發表於 12-9-6 09:33 |只看該作者

回覆:你地對打正旗號話有外藉教英文既學校有咩觀感?

個殼唔重要(咩皮膚),但口音真係要native,同埋識教小朋友,inspire到佢哋。




珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


13#
發表於 12-9-6 09:27 |只看該作者
咩國籍都唔緊要. 至緊要小朋友學唔學倒野,肯唔肯上啫!!!!

耀中都有黑皮膚的外教職員啦!!!
見你一獲打你一獲


男爵府

積分: 6726

熱血勳章


12#
發表於 12-9-6 09:25 |只看該作者

回覆:你地對打正旗號話有外藉教英文既學校有咩觀感?

視乎佢嘅口音!
有啲標榜Native Speaker, 但卻重鄉音; 咪棧學壞





伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-9-6 09:20 |只看該作者
我會睇佢口音
我女以家返緊IS KINDER, 個MISS都好似唔係外國人
但佢係NATIVE SPEAKER, 所以我覺得無問題

點評

~sunshine~  同意 ~
都係睇口音, 係 native 就 ok, 唔一定要係西人 ~  發表於 12-9-6 09:25


珍珠宮

積分: 48953

馬年勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-9-6 09:19 |只看該作者
我仔女讀緊間幼稚園,校監指明一定要正統英國口音既英國人老師,佢地果間係有學劵既津貼既幼稚園黎,每個月實際俾既學費700蚊到…
龍鳳媽


禁止訪問

積分: 2329


9#
發表於 12-9-6 09:14 |只看該作者

回覆:你地對打正旗號話有外藉教英文既學校有咩觀感?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


8#
發表於 12-9-6 09:13 |只看該作者
回覆 MATINLONG 的帖子

有見過一位來自英國, 英藉 ~ 但華人.

你點睇


禁止訪問

積分: 30006


7#
發表於 12-9-6 09:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 102652


6#
發表於 12-9-6 09:05 |只看該作者

回覆:你地對打正旗號話有外藉教英文既學校有咩觀感?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


5#
發表於 12-9-6 08:53 |只看該作者
係香港好多都係印巴藉教英文

不過學校都應該搵返d口音正常d既


別墅

積分: 674


4#
發表於 12-9-6 08:49 |只看該作者

回覆:angelyip0507 的帖子

邊間?可以pm我嗎?謝謝!




男爵府

積分: 5379


3#
發表於 12-9-6 08:42 |只看該作者

回覆:你地對打正旗號話有外藉教英文既學校有咩觀感?

如果佢講"外藉",你又唔可以話佢呃你喎!我仔間屋村學校,有英文興趣班,唔駛錢,有一個鬼佬同鬼婆教,幼稚園學費$360一個月-喜出望外!!!




子爵府

積分: 13861


2#
發表於 12-9-6 08:17 |只看該作者

回覆:你地對打正旗號話有外藉教英文既學校有咩觀感?

:;pppp::;pppp::;pppp:




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo