婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 40


1#
發表於 12-9-7 04:34 |只看該作者
hi ~~我想講下我同我姑奶一齊請工人湊B既問題,我同老公6662同姑9 三家人都分開住, 我個女同姑個仔一齊係6266度夾$請工人湊, 跟住D問題就來, 個姑9成日呷我個女嘈, 成日話我6266錫唒我個女, (本身我個女出位世先同66湊開), 因為姑9老公冇老豆老媽, 所以佢冇6266, 所以一生完就叫我老公一齊請工人湊, 但佢自己又睇唔開, 成日唔底得我, 同我比較~好煩, 但佢又知自己冇得遻擇, 又要成日同我扮FD 比我老公屋企人睇, 但因佢個人有D問題, 其實我老公屋企人都唔太仲意佢同佢個仔, 係比佢迫先幫佢湊仔, 因為姑9個人惡死, 咸打咸剎, 佢老公六親不認又冇朋友又賴皮(我姑9都未見過佢屋企人, 姑9老公仲市之前結過婚有個女)咁點算, 我應唔應該同佢FD??


男爵府

積分: 8777


23#
發表於 12-9-7 21:00 |只看該作者

引用:回覆+ferferfer+的帖子 冇錯係想有老人家

原帖由 happyrch 於 12-09-07 發表
回覆 ferferfer 的帖子

冇錯係想有老人家睇住, 但又不棍咁多是非, 似中大家一家人.
你趁個女入學new start俾工人湊,無咁傷和氣!




洋房

積分: 40


22#
發表於 12-9-7 20:50 |只看該作者
回覆 ferferfer 的帖子

冇錯係想有老人家睇住, 但又不棍咁多是非, 似中大家一家人.


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


21#
發表於 12-9-7 20:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


20#
發表於 12-9-7 18:03 |只看該作者
happyrch 發表於 12-9-7 14:23
回覆 chowqv 的帖子

係~因為6299本身幫我地湊, 之後姑9生左, 99湊唔到2個, 之後姑9叫我老公同佢夾$請工人, ...

人地既阿媽想唔想湊呢個孫,由得人地,你唔好俾意見。

總之唔傷害到你既女就唔好出聲。

有傳染既病,就一定企硬叫佢湊返。
不知所謂的乙陸!!!


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


19#
發表於 12-9-7 15:24 |只看該作者
唉~~一同人合份做一樣野,就一定有野煩~
而且你姑9仲係一個煩人,甘真係煩上加煩~~
你們不如企硬啦~
佢而家係看死你們會心軟,唔夠佢惡之麻~~
你們全家有共識,企硬唔湊佢個bb,佢都奈你們唔何架~
佢嘈米由佢嘈囉~~無人理佢,佢都無隱啦~


男爵府

積分: 8777


18#
發表於 12-9-7 15:06 |只看該作者

引用:你囡囡幾大呀?+如果開始返學讀n班,+就將囡

原帖由 suki2500 於 12-09-07 發表
你囡囡幾大呀? 如果開始返學讀n班, 就將囡囡搬返屋企俾工人姐姐湊, 你6299得閒過去你果邊睇下個孫仲好啦, ...
係囉,雖然我估樓主想有老人家睇,但果個係佢地自己女,幾唔想幫都會幫,你女同佢仔一齊長期都唔好,寧願擺工會響自己屋企,兩害取其輕咋!




大宅

積分: 2048


17#
發表於 12-9-7 14:40 |只看該作者
大家都一致既,一齊叫佢自己湊返個仔走麻,呢d無聯絡都唔洗可惜啦


子爵府

積分: 13653

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 熱血勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-9-7 14:37 |只看該作者
你囡囡幾大呀? 如果開始返學讀n班, 就將囡囡搬返屋企俾工人姐姐湊, 你6299得閒過去你果邊睇下個孫仲好啦, 你c6同你6299都攪唔掂你姑9, 郁唔到佢果邊, 唯有係你自己呢邊諗辦法


洋房

積分: 40


15#
發表於 12-9-7 14:23 |只看該作者
回覆 chowqv 的帖子

係~因為6299本身幫我地湊, 之後姑9生左, 99湊唔到2個, 之後姑9叫我老公同佢夾$請工人, 但之後就勁煩, 因姑9成日話個工人, 個工人又成日講佢是非, 講講下成家都比佢講哂, 成日家嘈屋閉, 姑9又成日同我講個工人壞話~(我唔知佢係工人面前有冇講我...)跟住6299成日話唔想湊佢個仔, 又同我講姑9壞話, 但奈何成家都怕左姑9(因佢過去咩衰野都做過, 又吸毒又坐過幾次), 所以係佢面前6299我C6都唔敢話佢, 我覺得好煩好困擾~~


洋房

積分: 40


14#
發表於 12-9-7 14:13 |只看該作者
回覆 mandymimi 的帖子

一間屋點唔掃佢果面??咁姑9個老公??


男爵府

積分: 8080


13#
發表於 12-9-7 13:50 |只看該作者

引用:回覆+TropyC+的帖子 hi+TROPYC,+我姑9好野

原帖由 happyrch 於 12-09-07 發表
回覆 TropyC 的帖子

hi TROPYC, 我姑9好野蠻, 佢知事實都唔會聽人講, 因我6266林, 佢成日話佢地偏心, 一偏 ...
係6299唔係6266




水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


12#
發表於 12-9-7 13:27 |只看該作者
happyrch 發表於 12-9-7 13:22
回覆 chowqv 的帖子

HI, CHOWQV, 因我地暫時未有能力自己請一個....同埋想有老人家睇住... ...

咁你叫你姑9請工人係自己屋企湊咪得囉。

都多餘既。又嫌呢樣果樣,仲咩仲搬果女過黎。
不知所謂的乙陸!!!


洋房

積分: 40


11#
發表於 12-9-7 13:25 |只看該作者
最慘係之前佢頭仔出疹入醫院又發燒, 佢話醫生話係過濾性病毒, 姑9又唔拎個仔返去, 我問人話係會傅染架~~


子爵府

積分: 11236


10#
發表於 12-9-7 13:23 |只看該作者


洋房

積分: 40


9#
發表於 12-9-7 13:22 |只看該作者
回覆 chowqv 的帖子

HI, CHOWQV, 因我地暫時未有能力自己請一個....同埋想有老人家睇住...

點評

kktsoi  甘無辨法架喎...唯有自己死忍拉...  發表於 12-9-7 13:28


洋房

積分: 40


8#
發表於 12-9-7 13:18 |只看該作者
回覆 TropyC 的帖子

hi TROPYC, 我姑9好野蠻, 佢知事實都唔會聽人講, 因我6266林, 佢成日話佢地偏心, 一偏心佢就話6266....


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


7#
發表於 12-9-7 13:05 |只看該作者
樓主意思係,工人點都係要請,姑9願意出一半,不過要湊埋佢果個。
不知所謂的乙陸!!!


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-9-7 12:49 |只看該作者
回覆 happyrch 的帖子

我覺得一齊share 個工人實有好多問題~我會請個工人自己喺企用好過囉~!

點評

藍莓綠茶    發表於 12-9-7 15:20
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


男爵府

積分: 8382


5#
發表於 12-9-7 12:49 |只看該作者

回覆:同姑9個B一齊湊。。。好煩。。。

6299錫內孫多過外孫好正常。我媽都係錫我哥個仔多過鍚我個仔,仲講到明我個仔唔同姓,我又冇乜所謂,叫你姑9睇開d.




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo