夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2054


1#
發表於 12-9-7 09:25 |只看該作者
c6有小3,尋晚佢黐左線,打電話黎鬧我,話我同佢老豆講過啲乜,事實我係乜野都冇講過,62尋日接左個女放學,走去問我個女爸爸有冇返屋企,亞女答左冇,而我事前冇教亞女講呢啲,咁62咪打電話鬧佢,之後咪鬧我囉,跟住我即刻叫佢打三人會議比我62一齊對質,咁我62講咩比晒佢知,証明我冇講大話,自己衰仲要賴我攪事,我每日要返工同湊女,邊咁得閒同62加鹽加醋丫?唉…自己出面有女人唔認衰晚晚又唔肯返黎,我都冇話過佢半句,隨便佢,可能小3想佢搬埋過佢度住,借機會同我嘈等我自動走,反面真係無情…




複式洋房

積分: 310


63#
發表於 12-10-14 02:58 |只看該作者

回覆:又比人屈(賤男人之2)

最憎尼d世紀大賤男



我們在外人眼裡幸福的像從來沒有缺口
我一直渴望不管是苦是甜是否愛有缺口
都能胸口貼胸口


複式洋房

積分: 116


62#
發表於 12-10-14 02:17 |只看該作者
賤賤賤賤賤賤賤賤


大宅

積分: 2054


61#
發表於 12-10-2 20:22 |只看該作者

引用:您+62+算係咁+

本帖最後由 BB女樂樂 於 12-10-3 10:10 編輯
原帖由 Nancy20090615 於 12-10-02 發表
您 62 算係咁

如果唔係我62果幾千蚊,我兩母女餓死左

點評

Nancy20090615    發表於 12-10-2 21:52


瑪瑙宮

積分: 139638


60#
發表於 12-10-2 19:53 |只看該作者
您 62 算係咁


大宅

積分: 2054


59#
發表於 12-10-2 15:36 |只看該作者

回覆:MAY1202 的帖子

不過我都未摑個賤佬


大宅

積分: 4117


58#
發表於 12-10-2 12:55 |只看該作者


大宅

積分: 3535


57#
發表於 12-10-2 12:45 |只看該作者

回覆:又比人屈(賤男人之2)

越賤
樓主,你企硬支持你




珍珠宮

積分: 42535


56#
發表於 12-9-23 01:23 |只看該作者
你老公好衰


大宅

積分: 2112


55#
發表於 12-9-10 13:55 |只看該作者

賤格
人渣
無恥


大宅

積分: 2054


54#
發表於 12-9-10 13:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+purple_onion+於+12-09-10+發

原帖由 BB女樂樂 於 12-09-10 發表
冇男人衰得過佢
今日先比2000湊女錢咋




大宅

積分: 2054


53#
發表於 12-9-10 12:21 |只看該作者

引用:死賤男正人渣

原帖由 purple_onion 於 12-09-10 發表
死賤男正人渣
冇男人衰得過佢




水晶宮

積分: 68485


52#
發表於 12-9-10 01:28 |只看該作者
死賤男正人渣


大宅

積分: 2054


51#
發表於 12-9-9 15:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BB女樂樂+於+12-09-09+發表佢

原帖由 RAY媽 於 12-09-09 發表
咁妳忍多陣。至少老爺係好好人。
好人又點,到我話要離婚咪又係幫返自己個仔




複式洋房

積分: 387


50#
發表於 12-9-9 10:14 |只看該作者

回覆:BB女樂樂 的帖子

不知所謂呀




複式洋房

積分: 307


49#
發表於 12-9-9 10:12 |只看該作者
賤男人!!!!


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


48#
發表於 12-9-9 09:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+RAY媽+於+12-09-09+發表佢仲

原帖由 BB女樂樂 於 12-09-09 發表
佢比下唔比下囉,有比都比唔足,好彩我62每個月有舊錢比我,c6又唔知咋,如果唔係連家用都唔會比我,仲苦過 ...
咁妳忍多陣。至少老爺係好好人。




大宅

積分: 2054


47#
發表於 12-9-9 07:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BB女樂樂+於+12-09-09+發表本

原帖由 RAY媽 於 12-09-09 發表
佢仲有俾家用嗎?如冇,為何不離婚?
妳仲愛佢?
佢比下唔比下囉,有比都比唔足,好彩我62每個月有舊錢比我,c6又唔知咋,如果唔係連家用都唔會比我,仲苦過dee dee




侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


46#
發表於 12-9-9 02:09 |只看該作者

引用:+本帖最後由+BB女樂樂+於+12-9-9+02:05+編

原帖由 BB女樂樂 於 12-09-09 發表
本帖最後由 BB女樂樂 於 12-9-9 02:05 編輯
佢仲有俾家用嗎?如冇,為何不離婚?
妳仲愛佢?




大宅

積分: 2054


45#
發表於 12-9-9 02:03 |只看該作者
本帖最後由 BB女樂樂 於 12-9-9 02:05 編輯
Jay媽媽cccccc 發表於 12-9-8 21:37
甘反正佢都唔番來,當分開佐費鬼事理佢,當佢系度唱歌,自己都會開心的,佢自己抵死被啊62鬧。



...

我梗係有得佢唔好返黎...又唔係我迫佢走...
佢做錯我已經冇大吵大鬧, 如果佢係真心返黎同認錯,
我咪觀察下, 都會比次機會佢,畢竟我為左個小朋友啫........
一個正常男人, 唔睇僧面都睇佛面啦..係咪?!
可能你地會講唔排除又再一次傷害我同個女, 我預左囉....
我又唔係唔肯煮飯比食..又唔係又肯幫佢洗衫...係佢自己唔領情..
我冇辦法, 如果你老婆做到咁, 男人你仲想點呢?

但要我埋沒良心同62 講大話, 真係唔得囉...事實有就有..冇就冇....
我已經為人母親, 亦要身教, 如果自己其身不正,又點會教好自己既下一代呢?!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo