時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7008


1#
發表於 12-9-7 12:11 |只看該作者
本帖最後由 nana包 於 12-9-7 13:44 編輯

我聽過有人去完瑞士旅行返黎, 大部份旅客都係去行山, 欣賞亞爾卑斯山風景; 唯獨d B6走哂去錶鋪狂掃錶; 仲有d 鬼佬sales大部份都識講"刨冬瓜", 唔識o個d就比人點去做亞4 o



附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

點評

wong191  :;pppp:  發表於 12-9-8 12:14
chingcging  去瑞士梗係去睇雪山睇BUILDING睇景架啦,錶度度都有得買架。  發表於 12-9-7 13:50
kawai120  selfish  發表於 12-9-7 12:51
SillyPigPig  :;pppp::;pppp:自私精:;pppp::;pppp:  發表於 12-9-7 12:38
yfceo  :;pppp:  發表於 12-9-7 12:16


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


79#
發表於 12-9-8 12:15 |只看該作者
回覆 nicksonma 的帖子

咪同藥房一樣, 只理自己利益.

香港多得佢地唔小.:;pppp:


禁止訪問

積分: 93097


78#
發表於 12-9-8 12:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38492

減齡達人勳章


77#
發表於 12-9-7 20:45 |只看該作者

回覆:鐘錶店反對暫緩一簽多行

其實係啲鍾錶店發得太大,喺晒最旺最多人流地方不停開舖,啲租金簡直天價。冇生意又點頂?一但頂唔住,就有好多人失業。





禁止訪問

積分: 4937


76#
發表於 12-9-7 19:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 93097


75#
發表於 12-9-7 19:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4921


74#
發表於 12-9-7 19:41 |只看該作者
快d執啦:;pppp:


水晶宮

積分: 68485


73#
發表於 12-9-7 17:41 |只看該作者
这类生意人自私自利, 苟且偷安.....


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


72#
發表於 12-9-7 15:31 |只看該作者


伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


71#
發表於 12-9-7 15:31 |只看該作者
唔好講話高級的鐘錶珠寶, 時裝生意d人都係淨係識睇大陸客面口!

有次同老公去海港城TUM?, 老公想買個袋, 個sales淨係serve個大陸客, 夠膽死叫我老公"自己睇"!!!

我地嬲到來想買都無買, 但結果個大陸客都無買!!

d商家佬睇少我地d香港人消費能力弱!!


伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


70#
發表於 12-9-7 15:27 |只看該作者
牛精仔 發表於 12-9-7 12:23
外省民工多行都係黎掃益力多, 幾時會入去掃錶呀, 姓豬果條友真係揸住個兜。 ...
我都過話再落黎個d旅客, 都係無咩費能力的, 可能益力多都嫌貴添呀, 仲話買錶!!


伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


69#
發表於 12-9-7 15:26 |只看該作者
只有


男爵府

積分: 6227


68#
發表於 12-9-7 15:24 |只看該作者
因住食濟


男爵府

積分: 7209


67#
發表於 12-9-7 15:23 |只看該作者
哂氣啦...新增個D有部份係民工....你估佢地真係會成日買貴錶咩....


大宅

積分: 1625


66#
發表於 12-9-7 15:22 |只看該作者
自由行從來只得商界零售界得益,但帶來的惡果則整個社會乘受


別墅

積分: 872


65#
發表於 12-9-7 15:22 |只看該作者


禁止訪問

積分: 1797


64#
發表於 12-9-7 15:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nicksonma+於+12-09-07+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1354


63#
發表於 12-9-7 15:16 |只看該作者
強國人來hk又唔捨得食,又唔捨得食住.只識買包包,手飾.


大宅

積分: 1625


62#
發表於 12-9-7 15:08 |只看該作者
都係果句,以前冇自由行時又唔見香港人餓死晒?
生意佬即係生意佬,只懂短視、向錢看,毫無社會責任,難怪比大陸睇死,「香港冇咗我地早就完蛋」,自取其辱。


珍珠宮

積分: 44654


61#
發表於 12-9-7 14:55 |只看該作者
反對? 上深圳反對囉! 而家深圳話暫緩, 唔係香港政府喎!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo