自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   1


大宅

積分: 3455


1#
發表於 12-9-8 22:38 |只看該作者
自問平時搭港鐵, 文化唔同既內地人已經好中意用我架bb車黎做扶手, 借力, 或者比佢地既小朋友亂甘玩bb車上既玩具, 已經忍氣吞聲

今日搭港鐵由迪士尼返欣澳, 車廂唔算多人, 隔離同對面都坐住一家內地人, 個婆婆係甘抱住個四五歲既細路女玩吊環扶手, 自己又企唔穩, 由得個細路女踩住我架bb車借力繼續踩上去玩, 好在我一早抱住bb坐, 當時已經好嬲, 推開架bb車, 個細路女又跟住向前踩, 表演體操甘, 我在縮開架車, 縮到夾住自己甘制, 都仲要踩, 我真係好嬲, 佢地一家人就好開心拍晒手話個細路女叻, 我C6終於忍唔住出聲, 叫佢地唔好甘玩, 同埋唔好周圍掉垃圾, 點知果家人三個大男人圍住我地鬧, 話我地都有小朋友, 個小朋友又無影響我地, 我地仲咩甘無文化鬧佢地, 我好驚比人錄影放上網, 又驚嚇親個仔, 即刻抱佢走去第二卡, 可憐C6繼續比佢地大大聲聲甘鬧 我真係覺得好無辜, 香港係我係屋企, 成日都要避開d自由行, 佢地無文化唔跟隨香港紀律又大聲夾惡, 我唔係想搞中港文化對立, 唔想對罵, 我只係好無奈, 我地做錯左咩?

最後班B6聽到C6叫佢地唔好走, 等站長黎, 執埋佢地D垃圾先走, 佢地就即刻走晒, 落左車, 想揾職員幫手, 佢地只係話︰大陸人係甘, 睇開d

sorry, 我真係睇唔開……

不喜勿插, 我心情已經好差, 只係想揾個地方吐下苦水

點評

jackfruit  Wish you a nice weekend! Forget it! Support you!  發表於 12-9-9 12:52
榮盛  如果我在場,我一定開聲撐你+你C6  發表於 12-9-9 11:11
minmin  唔好唔開心  發表於 12-9-9 11:05
wcpcelia    發表於 12-9-9 09:05
heiphy  我好明白, 我都係睇唔開既人!  發表於 12-9-9 01:50


男爵府

積分: 9619

好媽媽勳章 畀面勳章


140#
發表於 12-9-9 21:40 |只看該作者
對呢啲人我從來唔俾面, 而家連我個囡喺Disneyland見到有人打尖佢都會出聲, 我個囡5歲, 我唔會因為有小朋友喺度而忍讓, 只要自己係啱, 有道理, 更加唔應該忍.


大宅

積分: 3053


139#
發表於 12-9-9 20:53 |只看該作者
BBChloe 發表於 12-9-9 00:21
啲大陸係咁喎,真係又冇文化又厚面皮,我超憎佢地

貪曾推銷權遺下既屎….


男爵府

積分: 6527

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


138#
發表於 12-9-9 20:42 |只看該作者
birdy09 發表於 12-9-9 00:27
樓主,唔好唔開心,有讀書同無讀書的人,真係有分別架 ...
咁又唔好咁講。我父母都讀書唔多,但絕對唔會咁。賤人就係賤人,有錢有書讀都治唔到賤根性。


男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


137#
發表於 12-9-9 19:16 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

有道理怕咩佢



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


136#
發表於 12-9-9 19:12 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......






水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


135#
發表於 12-9-9 19:10 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

收起架車嘛




大宅

積分: 2414


134#
發表於 12-9-9 19:08 |只看該作者



錫番


男爵府

積分: 9295


133#
發表於 12-9-9 19:01 |只看該作者


大宅

積分: 1195


132#
發表於 12-9-9 18:55 |只看該作者


大宅

積分: 1552


131#
發表於 12-9-9 18:54 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

下次林行去下一卡之前講句:廢事同你啲大陸人講落去!




侯爵府

積分: 20356


130#
發表於 12-9-9 18:49 |只看該作者


大宅

積分: 2967


129#
發表於 12-9-9 18:34 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

其實港鐡員工一定會息事寧人。除非你一定要攪大佢。先可以比到真正教瞓佢哋。但又須要好多時間與耐力。吾好嬲同你小朋友玩下玩下好快忘記。下次我見到一定幫口出聲。




男爵府

積分: 9255


128#
發表於 12-9-9 18:18 |只看該作者

回覆:sfmeow 的帖子

妳情況可以理解,因有行李,不方便,亦都等人上哂,妳先上,所以男仕需向妳道歉。

而我既情況,如果嗰位B6女仕係企定定喺旁邊,無任何舉動,我唔會出聲,當佢係旁觀者。
不過個B6女仕係衝埋黎的,快手拎雪糕碗,快手推開雪櫃門,無理過其他排梗隊既人感受。佢亦都冇理會條人龍,只為求所欲。而且B6女仕串到爆,佢覺得自己筆雪糕優先係冇錯。當然要叫停佢,and話佢知道必須排隊。佢先去排隊。




水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


127#
發表於 12-9-9 17:51 |只看該作者
don't upset! kiss you back!!!


男爵府

積分: 7348

陪月勳章


126#
發表於 12-9-9 16:16 |只看該作者
即刻報警

呢D人要比佢更惡!!!


翡翠宮

積分: 90765

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


125#
發表於 12-9-9 16:14 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......






大宅

積分: 3783


124#
發表於 12-9-9 14:01 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

最討厭依家下下比人搬上網




男爵府

積分: 6558


123#
發表於 12-9-9 13:57 |只看該作者
hopeclover 發表於 12-9-8 22:38
自問平時搭港鐵, 文化唔同既內地人已經好中意用我架bb車黎做扶手, 借力, 或者比佢地既小朋友亂甘玩bb車上既 ...
深表同情。
阿Q精神咁諗:大家修養內涵水平都唔同,恕了他們,
唯有等BB大個咗,教好佢做個有質素嘅香港人。
唔好唔開心,be happy!



人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


子爵府

積分: 13658


122#
發表於 12-9-9 13:39 |只看該作者

引用:我頂佢地個肺+今日我買壽司+好多人圍住個邊

原帖由 yunyan 於 12-09-09 發表
我頂佢地個肺 今日我買壽司 好多人圍住個邊 有個b6係我後面 佢入唔到黎 就一味不停勁大力咁撞我背脊 邊撞就 ...
佢地全部都欺善怕惡㗎,只要你們惡過佢地佢地就唔敢出聲調頭走㗎啦




首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo