2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   1


用戶要求終止服務

積分: 648


1#
發表於 12-9-12 00:15 |只看該作者
大家的預產期都係3月,我諗大家都陸陸續續滿12WK啦!早排我表妹陀B去到第8-9個月時爆好多妊娠紋,問我點算,所以我上網搵左D資料,其中一篇我覺得都幾值得參考,分享俾各位jm!
http://www.mombaby.com.tw/pregnancy.php?serialno=1201060002

我睇完的理解係,個人體質同埋肥胖速度都好影響你會否出現大肚紋,所以如果媽媽有,你有的機會都大D,但並非絕對,始終兩母女都未必完全一樣體質嘛!

預防勝於治療,何況D肚紋出現左就搽乜都整唔走,所以各位jm記得注意控制體重,同埋都努力護膚。

不過我個人認為,既然先天及體重係關鍵原因,其實搽護膚液/妊娠紋膏時,不一定要買好貴的,最緊要係留意成分比較簡單、天然、對BB無害。

希望各位jm都可以遠離妊娠紋啦!


大宅

積分: 4232


5#
發表於 12-9-14 16:49 |只看該作者
push!!!


男爵府

積分: 5264


4#
發表於 12-9-12 11:16 |只看該作者
THANKS A LOT!


別墅

積分: 826


3#
發表於 12-9-12 09:38 |只看該作者
Thanks for share


伯爵府

積分: 15550

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 12-9-12 02:35 |只看該作者
回覆 香香小白兔 的帖子

Thanks for sharing!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo