自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1248


1#
發表於 12-9-20 14:30 |只看該作者
細個果時,玩到癲左咩都要試要做,個紋身係當眼位置,係內前臂好大幅,但人大左真係好後悔,見到街上既人既眼光,但最大問題係接送仔女返學,我一定會姐住,好驚d人會覺得我唔係好人,又唔知點睇我d仔女,又成日諗如果佢地大個見到媽咪咁會唔會唔鐘意我,或者萬一俾佢地同學仔見到會唔會話:你媽咪係壞人,我唔同你玩•••我真係好驚,好驚




男爵府

積分: 7456


46#
發表於 12-9-20 20:04 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

有2個紋身,冇後悔紋,反而想改圖&補色


子爵府

積分: 14488

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 12-9-20 20:01 |只看該作者
我個喺雞翼骨位, 而家真係都有後悔, 不過冇辦法啦, 鬼叫以前細個唔諗清楚咩
你出街咪盡量用衫借住囉


子爵府

積分: 14488

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 12-9-20 19:59 |只看該作者
淚城堡 發表於 12-9-20 19:45
激光左佢啦,咁咪一了百了low

如果深色既, 激光好似清唔晒架, D色會一達達咁有個印好肉酸, 我個人覺得仲衰過有紋身


子爵府

積分: 13126


43#
發表於 12-9-20 19:45 |只看該作者

引用:細個果時,玩到癲左咩都要試要做,個紋身係

原帖由 cherry127 於 12-09-20 發表
細個果時,玩到癲左咩都要試要做,個紋身係當眼位置,係內前臂好大幅,但人大左真係好後悔,見到街上既人既 ...
激光左佢啦,咁咪一了百了low




侯爵府

積分: 20040

BK Milk勳章


42#
發表於 12-9-20 19:42 |只看該作者
好多無紋身又斯文又唔化妝既女人都未必係好人啦 !


大宅

積分: 4947


41#
發表於 12-9-20 19:20 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

我喺背同腰都有,比較容易遮到。我湊佢哋返校都會盡量遮住。




子爵府

積分: 12122


40#
發表於 12-9-20 19:08 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

我覺得係會令人有不良嘅聯想或標籤,遮下都好嘅




男爵府

積分: 8353

好媽媽勳章


39#
發表於 12-9-20 18:54 |只看該作者
我都有紋身 但D小朋友好like 我(阿女阿仔同學) 佢地一D都吳怕我 學校老師同家長亦同我好好傾 我吳覺紋身有問題 反而我覺得你介意自己姐 日久見人心 放鬆D啦!媽媽
 


子爵府

積分: 10577


38#
發表於 12-9-20 18:49 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

都係一門藝術,我耳背有


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-9-20 18:46 |只看該作者
有紋身唔一定係壞人喎,我都有
望咩呀望


伯爵府

積分: 15441


36#
發表於 12-9-20 18:43 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

我唔認為紋身就係壞人


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


35#
發表於 12-9-20 18:42 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

我地d大人就梗係覺得無問題啦, 但始終接放學比其他家長見到就唔係幾好, 著長袖衫遮下好d, 始終人言可畏, 避忌下好d


男爵府

積分: 8685


34#
發表於 12-9-20 18:36 |只看該作者
我冇,我c6有好多。我都心思思想紋.駛乜理人Y,斯文既大把敗類.正如有媽咪甘講,我定控制唔到人諗乜講乜,只有控制自己點諗。人生要諗既野太多,呢d影響唔到人,関你鬼事既野都要諗,咪好唔得閒


珍珠宮

積分: 42541


33#
發表於 12-9-20 18:33 |只看該作者
我有幾個,不覺得有問題。


男爵府

積分: 8051

畀面勳章


32#
發表於 12-9-20 18:25 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

依家咩年代吖,大把家長都有紋身喎,包括我


子爵府

積分: 14102


31#
發表於 12-9-20 18:23 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

唔明點解香港仲有 有紋身=壞人呢種思想
外國好平常 好多婆婆媽媽級都有




公爵府

積分: 26184


30#
發表於 12-9-20 18:21 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

我都好覺眼嫁,手指同手碗,平常心啦


男爵府

積分: 9546


29#
發表於 12-9-20 18:19 |只看該作者

引用:紋身都叫有得洗丫,+我果D冇得洗架,+但我唔

原帖由 CannieWP 於 12-09-20 發表
紋身都叫有得洗丫, 我果D冇得洗架, 但我唔怕喎, 望咪望囉, 我覺得見到紋身就當你係壞人既人真係好低能:;ppp ...
Why 冇得洗?唔同架




伯爵府

積分: 18474


28#
發表於 12-9-20 18:16 |只看該作者

回覆:有無媽媽有紋身,但••••••

我着左tee就遮到,我唔覺有咩問題可能因為我幾個都係字。唔係蛇貓虎就唔怕啦


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo