烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 4545


1#
發表於 12-9-20 22:55 |只看該作者
免火牛,好吸引!邊個型號好用?


別墅

積分: 578


46#
發表於 12-10-4 06:51 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-9-30 16:31
而家104 日本賣緊¥15400
好抵呀邊個去日本,買個返來,最衰要加火牛


珍珠宮

積分: 37201


45#
發表於 12-9-30 16:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小Con子+於+12-09-30+發表請

原帖由 吉蒂小豬 於 12-09-30 發表
103 VS 104
103 係台版 - 中文介面
104 係日版 - 日文介面 ,不過就算唔識日文都好易用,何況我哋好多人有 ...
而家104 日本賣緊¥15400




珍珠宮

積分: 37201


44#
發表於 12-9-30 16:30 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-9-30+12:29+103-

原帖由 小Con子 於 12-09-30 發表
請問台版又同日版有咩唔同,我同事買咗個台版103都係$1680+火牛$300
103 VS 104
103 係台版 - 中文介面
104 係日版 - 日文介面 ,不過就算唔識日文都好易用,何況我哋好多人有中文說明書

外表:104靚仔啲,不過高少少

功能。104較多,有26個MODE,103得18MODE。104多咗個MINI PAN可以焗半份包(150G粉,不過此MODE冇得預約),熔朱古力、有得煮餡(有人用來煮JAM,103都有人用麻薯MODE煮過餡)、STEAM焗(不是中式)(MODE 21) - 可作獨立焗,有飯麵包MODE (可以用UP TO 200G冷飯,103要用米粉,但都有JM做過103飯包,但唔可以用到200G咁多),乾果格104大103 1.8倍。104有個"粗混"攪拌,乾果/芝士唔會攪碎,103有機會攪碎,但可以手動等音樂完8分鐘後放就冇問題...但預約就。104好似傳熱快啲,所以用2.8G YESAT就得,103就3G,仲有104 mode20可獨立醱

價錢:103 YAHOO BID $1500預$200 SHIPPING (TOTAL ~$1700)
104 要找代購....約$2300,雖然104比較貴,但平咗好多,我今年三月買要>20000YEN,而家16XXX,103就貴咗,我今年二月尾訂$1270...而家$1500仲要冇貨,所以我覺得...104抵啲.....


PS: 要買SD BMS104N...因為104有三個MODEL,最多FUNCTION係SD BMS104N,唔好訂錯誤



點評

小Con子  哇~唔該曬  發表於 12-9-30 23:40


別墅

積分: 578


43#
發表於 12-9-30 14:55 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-9-30 12:29
103---around$1680
104---around$2200
未計火牛($320)
請問台版又同日版有咩唔同,我同事買咗個台版103都係$1680+火牛$300


珍珠宮

積分: 37201


42#
發表於 12-9-30 12:29 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-9-21+18:52+我用

原帖由 小Con子 於 12-09-30 發表
103及104(日版)幾錢?
103---around$1680
104---around$2200
未計火牛($320)




子爵府

積分: 11861

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 12-9-30 12:00 |只看該作者
小Con子 發表於 12-9-30 11:25
呢間最平,但係呢間得唔得呢?

我都想知, 請問有無人幫襯過 ?


別墅

積分: 578


40#
發表於 12-9-30 11:25 |只看該作者
fitman 發表於 12-9-22 11:50
這個是包郵$980,送到深圳再集運到香港,應該HK$1300有找

PANASONIC松下面包机SD-P104 自动投 ...
呢間最平,但係呢間得唔得呢?


別墅

積分: 578


39#
發表於 12-9-30 11:20 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-9-21 18:52
我用過103及104(日版),我覺得104好啲,反正價錢唔差得好遠
至於105新出但只多104四個可有可無功 ...
103及104(日版)幾錢?


大宅

積分: 3133


38#
發表於 12-9-22 11:50 |只看該作者

引用:+本帖最後由+khman+於+12-9-22+08:12+編輯+

原帖由 khman 於 12-09-22 發表
本帖最後由 khman 於 12-9-22 08:12 編輯
這個是包郵$980,送到深圳再集運到香港,應該HK$1300有找

PANASONIC松下面包机SD-P104 自动投入酵母粉和辅料 13种自动菜单
http://item.taobao.com/item.htm?id=15982354566



點評

khman  好抵啊 ~
Thank You !  發表於 12-9-22 11:59


大宅

積分: 1115


37#
發表於 12-9-22 11:10 |只看該作者
回覆 tp168 的帖子

好介紹!


大宅

積分: 4545


36#
發表於 12-9-22 09:41 |只看該作者
唔知深圳邊度有得賣呢?


男爵府

積分: 7154

畀面勳章


35#
發表於 12-9-22 09:15 |只看該作者

回覆:有無人用緊英國版panasonic麵包機

請問英國版型號係咩?
我住外國, 用sd-2501


珍珠宮

積分: 35562

大廚勳章


34#
發表於 12-9-22 08:05 |只看該作者
本帖最後由 khman 於 12-9-22 08:12 編輯
tp168 發表於 12-9-21 23:12
$9XX 呀

哇 !!! 信興 維修費 $9xx !!!
$9xx 已經可以買到兩部平價嘅麵包機了 ! 真係離哂譜啊 !!
香港 Pan 記代理 , 再次令人失望 ......

買部新嘅 SD-P104 都係 $12xx , 淘返部新嘅仲好 ......




智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


子爵府

積分: 11861

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-9-21 23:51 |只看該作者
回覆 tp168 的帖子

tks~ 我試下上淘寶睇吓先~


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


32#
發表於 12-9-21 23:50 |只看該作者
Devil 發表於 12-9-21 23:35
回覆 markbean 的帖子

請問點樣可以買到 ? 好有興趣啊~ 咩價錢呢 ?
可以上網淘,或到內地大百貨公司睇下有無


子爵府

積分: 11861

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 12-9-21 23:35 |只看該作者
回覆 markbean 的帖子

請問點樣可以買到 ? 好有興趣啊~ 咩價錢呢 ?


男爵府

積分: 5015

好媽媽勳章


30#
發表於 12-9-21 23:20 |只看該作者
好喎, 唔使用火牛, 好想買.


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


29#
發表於 12-9-21 23:12 |只看該作者
khman 發表於 12-9-21 23:04
咦 ~ 真係唔講唔知啊 .....
原來信興咁幫得手 , 水貨都肯維修 ! 真係唔話得 bor ~ ...
$9XX 呀


珍珠宮

積分: 37201


28#
發表於 12-9-21 23:07 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-9-21+22:56+咁其

原帖由 khman 於 12-09-21 發表
咦 ~ 真係唔講唔知啊 .....
原來信興咁幫得手 , 水貨都肯維修 ! 真係唔話得 bor ~ ...
要收錢



點評

khman  收錢係應該 .....
不過 , 我估唔到佢收得咁貴 !
信興 太過份了 !  發表於 12-9-22 07:57

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo