自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1931

畀面勳章


1#
發表於 12-9-21 11:42 |只看該作者
今朝帶個囡去做入學前body check,被醫生話我唔帶個囡去打肺炎同水痘針...

我話健康院無話一定要打,連\"建議出去打\"都無...

請問各位媽媽,係咪真係要打足曬先係最好?去私家打大約咩價位?
的囡囡下個月就開學喇,係咪拿拿臨打咗幾支好啲?




水晶宮

積分: 57108


25#
發表於 12-9-21 14:23 |只看該作者
吃左輪狀同打左水痘針


彩鑽殿

積分: 610002

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


24#
發表於 12-9-21 14:18 |只看該作者
yes


別墅

積分: 543


23#
發表於 12-9-21 14:12 |只看該作者

回覆:係咪一定要打針呢?

囡囡20m都係打健康院果D咋



翡翠宮

積分: 81075

開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 12-9-21 14:07 |只看該作者

回覆:FatKM 的帖子

我全部打齊




大宅

積分: 1931

畀面勳章


21#
發表於 12-9-21 14:04 |只看該作者
Keroro_stephen 發表於 12-9-21 13:59
FatKM 政府唔包,但如果真係打左好D, 佢地都會SUGGEST你出去打啦?健康院果D又無講. 發表於 1 分鐘前

妳鍾 ...
SORRY呀我唔係話佢逼我
只不過佢語氣係我唔打就好似係我唔正常...
我知道有呢D針既, 不過我諗住"政府唔包"即係"唔一定要去打"....
所以先來問下大家有打針同無打針既點睇咋 :(


男爵府

積分: 7806

畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-9-21 14:02 |只看該作者

回覆:係咪一定要打針呢?

我囡出世到而家8個幾月都係淨係打健康院d針,不過都諗住1歲帶佢打水痘針

點評

FatKM  我囡囡就快2歲了 輪狀病毒你會唔會去打?  發表於 12-9-21 14:05


子爵府

積分: 12672

畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-9-21 13:59 |只看該作者
FatKM 政府唔包,但如果真係打左好D, 佢地都會SUGGEST你出去打啦?健康院果D又無講. 發表於 1 分鐘前

妳鍾意打咪打, 唔鐘意咪唔打囉, 又無人迫妳[
祂對我說:「我的恩典夠你用的,因為我的能力是在人的軟弱上顯得完全。」


子爵府

積分: 12672

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-9-21 13:45 |只看該作者
我都會去私家補打政府唔包嘅針

點評

FatKM  政府唔包,但如果真係打左好D, 佢地都會SUGGEST你出去打啦?健康院果D又無講.  發表於 12-9-21 13:54
祂對我說:「我的恩典夠你用的,因為我的能力是在人的軟弱上顯得完全。」


大宅

積分: 1931

畀面勳章


17#
發表於 12-9-21 13:39 |只看該作者

打左針會唔會有燒果D架??
佢就快生日又就快開學....


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-9-21 13:31 |只看該作者

回覆:係咪一定要打針呢?

我都好同意去打



點評

FatKM  我諗我依家會考慮打水痘....  發表於 12-9-21 13:55


寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


15#
發表於 12-9-21 12:55 |只看該作者
我仔有打

點評

FatKM  謝謝!  發表於 12-9-21 13:55
有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


14#
發表於 12-9-21 12:54 |只看該作者
我姑9係護士, 佢D仔女都無打, 咁你自己諗下係點解 ?

點評

FatKM  但今朝個醫生一講張針卡就真係好鬼惡, 講到我好唔為小朋友著想咁...  發表於 12-9-21 13:53
FatKM  其實我本身唔係懶去打, 只係覺得呢D菌都唔會太嚴重,多休息都好快好  發表於 12-9-21 13:53


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


13#
發表於 12-9-21 12:49 |只看該作者

回覆:係咪一定要打針呢?

水痘針返學前打左

點評

FatKM  咁我考慮打水痘針先......肺炎針呢?點睇?  發表於 12-9-21 13:52


水晶宮

積分: 74328


12#
發表於 12-9-21 12:48 |只看該作者
當你係醫生既顧客時,佢就梗係想你打啦.
但醫生自己,同自己既仔女,都選擇唔打,佢地又同我講話唔洗打,我就知道點選擇啦.

點評

FatKM  我都唔知點揀, 因為佢無SELL我響佢度打, 只係用責怪既語氣話我去打..  發表於 12-9-21 13:48


伯爵府

積分: 17712

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-9-21 12:48 |只看該作者
打左好d~~而家多數媽媽都會帶小朋友去打架啦~

點評

FatKM  醫生就係話我囉: "健康無話要打唔代表唔使打, 輪狀病毒都唔打?!"  發表於 12-9-21 13:47
[img][/img][img align=left


水晶宮

積分: 74328


10#
發表於 12-9-21 12:46 |只看該作者
所有唔係政府指定要打的,我都無帶阿囡打.
主要原因係我D醫生朋友告訴我,各種針劑的"可怕"成份同有機會引致既副作用.
出水豆只係辛苦幾天,但照顧得好,可以好快好番,以後都唔會復發,我覺得好過打支針引來既副作用.

所有針藥都有副作用,英文係drug, 有D仲寫明poison, toxic.
我盡量唔用的.

點評

FatKM  我細個都出過水痘,都係等D點點消晒就得,估唔到依家要打埋針先叫正常..  發表於 12-9-21 13:46


侯爵府

積分: 24392


9#
發表於 12-9-21 12:32 |只看該作者

回覆:係咪一定要打針呢?

我3個仔女咩針都打晒預防下好ge,始終學校多細菌



點評

FatKM  我預左佢開學後都會病多左...但又未想過會出埋水痘....  發表於 12-9-21 13:44


珍珠宮

積分: 35979

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 +4熱血勳章


8#
發表於 12-9-21 12:17 |只看該作者
回覆 FatKM 的帖子

肺炎同水痘針, 我2個囡都打左

點評

FatKM  打左之後既反應勁唔勁?? 有冇話燒幾日咁樣?  發表於 12-9-21 13:43


寶石宮

積分: 281776


7#
發表於 12-9-21 12:17 |只看該作者

回覆:係咪一定要打針呢?

打,就算中招小朋友都唔駛咁辛苦



點評

FatKM  THX!!   發表於 12-9-21 13:43

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo