在職全職

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1187


1#
發表於 12-9-27 13:51 |只看該作者
年初開始邊做邊找工, 但至今份份都無回音! 如果年尾先來辭職, 又怕會send份份工都無回音! 好煩惱! 公司內部重整, cut左好多人, 做野變得壓力好大, 近排仲常失眠又吾開心,!


複式洋房

積分: 475


48#
發表於 12-10-18 18:44 |只看該作者
加油呀!!!


大宅

積分: 1693


47#
發表於 12-10-18 18:20 |只看該作者
yes ar


子爵府

積分: 13194


46#
發表於 12-10-18 14:58 |只看該作者
Milkky 發表於 12-10-18 14:02
我點只send幾次, 我send左幾十個email, 先有3份見, 全部冇消息!


大宅

積分: 1187


45#
發表於 12-10-18 14:02 |只看該作者
hagupit 發表於 12-10-16 15:57
個市真係好靜, 搵左5個月都只係見過3份工, 全部都冇消息, 希望快啲搵到! ...





今年send幾次CV出去都完全無feedback :(


大宅

積分: 3496


44#
發表於 12-10-18 12:31 |只看該作者
me too yah, 因為有左阿B,係度捱偏低薪,一直到生左,又要照顧阿B,唯一好處係一夠鐘就可以走人,唔理佢地.同埋出邊D工對有小朋友的女性都好避諱,見工都要問下你有冇小朋友,邊个湊.........真係今時唔同往日,以前話走就走,隨時搵到第二份....家陣難好多...唉..同埋老豆又話公司叫佢提早退休,除左自己,又要兼顧下娘家...


子爵府

積分: 13194


43#
發表於 12-10-16 15:57 |只看該作者
個市真係好靜, 搵左5個月都只係見過3份工, 全部都冇消息, 希望快啲搵到!


別墅

積分: 777


42#
發表於 12-10-16 15:22 |只看該作者
回覆 Milkky 的帖子

過左年出埋雙糧先啦


禁止訪問

積分: 117


41#
發表於 12-10-16 14:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1187


40#
發表於 12-10-16 13:58 |只看該作者
今日工作上有d左滯, 又令我鑽牛角尖想吾做喇!


男爵府

積分: 5127


39#
發表於 12-10-14 02:44 |只看該作者
我都想知而家個市點. 今日去深水圳買皮自己整嘢, 真好其怪, 啲舖頭好熱心招呼散客, 零售都咁落力, 個市真係好似唔多好.


禁止訪問

積分: 186


38#
發表於 12-10-12 16:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48082

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


37#
發表於 12-10-12 15:53 |只看該作者
Milkky 發表於 12-10-12 13:42
新公司肯等你真係好! 宜家好多請人都要availiable, 雖然我呢度係無雙無糧, 但都係捱埋過年尾再睇市況先決 ...

既然無雙糧等乜鬼姐, 起碼你apply的工少左好多人同你爭呀!!! 做住搵工羅.
希望每天開心渡過 ;-)


大宅

積分: 1187


36#
發表於 12-10-12 13:47 |只看該作者
本帖最後由 Milkky 於 12-10-12 13:49 編輯
elaine_0810 發表於 12-10-11 17:32
搵到新工真係恭喜晒, 我就快放產假啦, 一放完產假, 我公司就已經會由葵涌搬左去屯門啦, 我真係好唔想搬去屯 ...



搬公司如又返遠左係幾煩, 但都放完產假返工至算!



大宅

積分: 1187


35#
發表於 12-10-12 13:42 |只看該作者
本帖最後由 Milkky 於 12-10-12 13:48 編輯
apple1620 發表於 12-10-11 17:13
新工肯等我呀…所以星期一返工就會即刻辭職


新公司肯等你真係好! 宜家好多請人都要availiable, 雖然我呢度係無雙無糧, 但都係捱埋過年尾再睇市況先決定!



複式洋房

積分: 177


34#
發表於 12-10-11 19:16 |只看該作者

引用:搵到新工真係恭喜晒,+我就快放產假啦,+一放

原帖由 elaine_0810 於 12-10-11 發表
搵到新工真係恭喜晒, 我就快放產假啦, 一放完產假, 我公司就已經會由葵涌搬左去屯門啦, 我真係好唔想搬去屯 ...
唔好諗咁多先,生完再算。


複式洋房

積分: 451


33#
發表於 12-10-11 17:32 |只看該作者
搵到新工真係恭喜晒, 我就快放產假啦, 一放完產假, 我公司就已經會由葵涌搬左去屯門啦, 我真係好唔想搬去屯門返工呀, 返工時間會長一倍, 唉, 收工又晏左, 陪阿女的時間又少左, 唉, 不過公司要搬, 我地做細既都無權俾任何意見, 只好疊埋心水放完產假再算啦!!!~


複式洋房

積分: 177


32#
發表於 12-10-11 17:13 |只看該作者

回覆:tszyau2000 的帖子

新工肯等我呀…所以星期一返工就會即刻辭職

點評

tszyau2000  等你幾耐ar..一個月?...係就好好...你新公司都叫好..預祝一切順利!  發表於 12-10-11 17:45


大宅

積分: 2079


31#
發表於 12-10-11 15:04 |只看該作者
唉, 我都想全職操bb, 又怕經濟上搞唔到. 眼見現在的小朋友咁多嘢學, 樣樣都咁貴. 如果真係唔做, 點負擔得起呢? 但要好想好想休息啊. 順便陪陪仔女的成長, 工人姐姐真係唔識就唔識, 而且而家請個好的工人真係好難.


水晶宮

積分: 54392


30#
發表於 12-10-11 12:25 |只看該作者
apple1620 發表於 12-10-6 14:24
我下星期就返工喇,一返去就會辭職,其實我都有好多顧慮,不過天無絕人之路,想得太多就會唔走嫁喇!

...

你通知期米要一個月law..新工肯等你 定係補錢走人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo