婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 2237


1#
發表於 12-10-1 00:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3757


61#
發表於 12-10-28 22:05 |只看該作者

回覆:hedy32 的帖子

heydy32: 咁慘? 不過我99 有說話俾過我聽,我同c6 講,我真係唔想應酬,因為c6 佢自己都唔中意,99 就覺得係我叫佢個仔唔好去


大宅

積分: 1552


60#
發表於 12-10-26 14:42 |只看該作者

引用:我結婚頭2-3年住喺6299隔幾條街,+好多時朝

原帖由 karen508hk 於 12-10-07 發表
我結婚頭2-3年住喺6299隔幾條街, 好多時朝早我仲未起身99就一個奪命call話而家上緊嚟or叫我落去俾d嘢我, 大 ...
me too


大宅

積分: 1344


59#
發表於 12-10-26 12:11 |只看該作者

引用:我99+要我同佢地d親戚攪生日,咩每月之星,

原帖由 jackie_tak 於 12-10-26 發表
我99 要我同佢地d親戚攪生日,咩每月之星,我一次都無去過,都唔知點應酬d人,唔見好過見,好在c6 撑我一齊 ...
你就好啦! c6體諒你可以唔去家庭聚餐! 我c6要我有100%出席率啊





大宅

積分: 3757


58#
發表於 12-10-26 08:39 |只看該作者

回覆:唔同住都覺得好辛苦?

我99 要我同佢地d親戚攪生日,咩每月之星,我一次都無去過,都唔知點應酬d人,唔見好過見,好在c6 撑我一齊唔好去。


大宅

積分: 2962


57#
發表於 12-10-26 05:32 |只看該作者

回覆:唔同住都覺得好辛苦?

一星期見99一次約三,四小時,我都頂唔順,佢不停禁大聲講野不停重複,我耳嗚又頭痛,點會唔失眠當然99有其他事令我禁,所以知佢黎之前果晚都失眠架,我以為我太小氣&好怕人煩先會禁




大宅

積分: 4652


56#
發表於 12-10-26 00:46 |只看該作者

回覆:唔同住都覺得好辛苦?

Me too! 我老公咪suggest 我地少d見!但佢地會幫我湊仔點少d呀!




禁止訪問

積分: 255


55#
發表於 12-10-25 23:55 |只看該作者

引用:Quote:ananlo+發表於+12-10-1+00:49+有無jm

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 653


54#
發表於 12-10-25 22:55 |只看該作者

回覆:sina8776 的帖子

好認同,我都會失眠




禁止訪問

積分: 2237


53#
發表於 12-10-25 19:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fatcat123+於+12-10-08+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4596


52#
發表於 12-10-8 20:25 |只看該作者

引用:你哋咁幸運唔使一斉住仲呻,+我哩D同佢隹了

原帖由 fatcat123 於 12-10-08 發表
你哋咁幸運唔使一斉住仲呻, 我哩D同佢隹了十年就黎谷死嘅人, 就係你哋最好的安慰了!:cryin ...
我們也不會因你更慘,而自己不慘架。
所以,也需要你互相扶持,大家呻訴一下。須然,現實我們改變不到,但上到黎講下都好,不要屈埋。




大宅

積分: 4596


51#
發表於 12-10-8 20:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+QNDEC+於+12-10-08+發表下,+

原帖由 daisyfong 於 12-10-08 發表
我就快變E個人噶啦
你不會變那人,因為你識上BK




子爵府

積分: 11722


50#
發表於 12-10-8 20:07 |只看該作者

回覆:ananlo 的帖子

你哋咁幸運唔使一斉住仲呻, 我哩D同佢隹了十年就黎谷死嘅人, 就係你哋最好的安慰了!




大宅

積分: 4596


49#
發表於 12-10-8 19:47 |只看該作者

引用:Quote:purple_lily+發表於+12-10-7+22:17+

原帖由 QNDEC 於 12-10-08 發表
下, 我睇過有單新聞, 個太太有左抑鬱, 洗左10萬, 睇左好多E生同試左好多方法都唔得, 原來後來最MAIN POINT ...
好多好老婆成日講,怕老公難做,將己情緒抑制左,得不到釋放!唉!十萬?如早找到原因,十萬可以做埋首期搬出去仲好。希望新聞那JM搬左即不藥而癒。




別墅

積分: 562


48#
發表於 12-10-8 17:33 |只看該作者

引用:Quote:purple_lily+發表於+12-10-7+22:17+

原帖由 QNDEC 於 12-10-08 發表
下, 我睇過有單新聞, 個太太有左抑鬱, 洗左10萬, 睇左好多E生同試左好多方法都唔得, 原來後來最MAIN POINT ...
我就快變E個人噶啦




別墅

積分: 562


47#
發表於 12-10-8 17:23 |只看該作者

引用:我夠係啦!一年先見幾次,大家都知唔啱倾。

原帖由 popolun 於 12-10-04 發表
我夠係啦!一年先見幾次,大家都知唔啱倾。早二曰中秋做節,99攞件織咗一半嘅出來,話織比我個女,問我要長o ...
佢抱住啊仔,叫我卑奶咀佢,好,我拎左,之後又話唔駛,好多次啦




男爵府

積分: 7286


46#
發表於 12-10-8 15:42 |只看該作者

引用:回覆+Ka__Ying+的帖子 其實同人傾下,+比人

原帖由 Jolin_Yuen 於 12-10-01 發表
回覆 Ka__Ying 的帖子

其實同人傾下, 比人地開解下都好..
重有吾好睇甘多如;;闹6299的Post
多D欣賞别人 吾會冇回報


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 12-10-8 15:40 |只看該作者
睇開啲就無野架啦!以前我都係咁,唔同住都有說話聽,不過我又唔會同c6呻,免得佢難做,之後c6見過佢阿媽點對我後,就無再要求我成日陪99啦!而家佢間中會返去探下99,通常都無要求我出席,除左做節食飯之外!
I 大蚊豬   


男爵府

積分: 7286


44#
發表於 12-10-8 15:37 |只看該作者

引用:其實有咁既感覺都好睇係咩原因?每個人都有

原帖由 Jolin_Yuen 於 12-10-01 發表
其實有咁既感覺都好睇係咩原因?

每個人都有自己的經歷, 其實而家同奶奶關係好好既新抱都唔代表佢地冇被HUR ...
有冇问過自已有冇hurt過人呢


男爵府

積分: 9794


43#
發表於 12-10-8 15:37 |只看該作者
我一年先返去食一餐飯,嗰餐飯都好惡頂,快d快d食完快d走!見多一陣都想死!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo