時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-10-2 15:48 |只看該作者
本帖最後由 charmaine_1 於 12-10-2 20:32 編輯

我不嬲都唔鍾意睇煙花,以前一年一次好似好有意思,但依家咩節又放,咩特別事又放
迪迪尼仲晚晚放,我唔覺得有咩咁靚囉,又唔環保,地球病得好嚴重啦
放一次煙花下下都幾百萬,果廿幾三十分鐘,果幾百萬用係D有意義嘅地方,幾好呢
今年仲因為睇煙花,無啦啦C左咁多人,以後每年1/10都會再記起呢件事
真係有人歡笑有人流淚,我好自私我唔想香港再放煙花:cry::cry::cry:
就算要放,逢年初二放就夠



多謝有人應同我,唔應同嘅亦都無所為,要插就插啦


點評

liuju  唔認同都唔駛插的,言論自由麻  發表於 12-10-6 23:52
@.@!!!  對, 香港一年一次初二己夠. 1/10留比強國放吧!!!!  發表於 12-10-6 18:47
GG9190  agree  發表於 12-10-3 10:12
danieltung  AGREE  發表於 12-10-3 10:01
WYmom  agree  發表於 12-10-3 09:26
765830  agree with u  發表於 12-10-2 19:20
順順利利 大吉大利       


伯爵府

積分: 17483


88#
發表於 12-10-7 09:57 |只看該作者

引用:其實我覺得係兩回事,+意外個個都唔想發生,+

原帖由 tsewong 於 12-10-02 發表
其實我覺得係兩回事, 意外個個都唔想發生, 我都好心傷

但放煙花係旅遊推廣節目之一, 年年都有好多人 ...
我都係咁諗。我會記住慘痛嘅經歷,但人亦不能永遠活在過去。在生的人仍然要繼續生活。



You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


禁止訪問

積分: 4836


87#
發表於 12-10-7 08:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


86#
發表於 12-10-7 00:18 |只看該作者
@.@!!! 發表於 12-10-6 19:04
如果有人認為門面一定做而讚成10/1依舊放煙花的話. 這樣想法真的門面得很. 要做門面功夫先請強國人 - 不要 再做出羞愧的事而揚明在國際.

請於品味, 修養, 品格, 個人及公眾衛生, 公德心, 紀律...........做下門面工夫吧!...


順順利利 大吉大利       


禁止訪問

積分: 1499


85#
發表於 12-10-6 19:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 177


84#
發表於 12-10-6 17:31 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11428

畀面勳章


83#
發表於 12-10-3 15:03 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

Agree




珍珠宮

積分: 49943

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


82#
發表於 12-10-3 14:09 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

Support




禁止訪問

積分: 4836


81#
發表於 12-10-3 12:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26406

畀面勳章 陪月勳章


80#
發表於 12-10-3 11:10 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

一萬個同意,
真的有點厭,有點肉赤,有點覺得唔環保。
我基本上小孩時係電視睇過,現在連電視轉播都無興趣



伯爵府

積分: 15357


79#
發表於 12-10-3 11:04 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

可惜唔止中國,好多地方都係咁...北韓攞$俾人揮霍或整核武都唔幫d就餓死嘅人,美國就d$攞去打仗都唔幫自己國民,日本攞$去買釣魚台都唔幫國民...如果取消煙花,我都讚成架




大宅

積分: 4469


78#
發表於 12-10-3 10:10 |只看該作者

回覆:charmaine_1 的帖子

我都唔想再睇煙花,但係呢幾年初二嘅煙花幾乎搵唔到贊助商,反而十一大把中資排隊贊助。我估無初二煙花,都唔會取消十一個煙花囉




大宅

積分: 1787


77#
發表於 12-10-3 09:39 |只看該作者
arron媽 發表於 12-10-3 01:43
聽阿仔講, 佢去美國讀書果陣, 但凡有稍為大型的比賽, 又國歌又煙花...

呢d野, 鬼佬做就好地地, 香港做就要 ...

我本人住過係美國十年, 不同意你所講的「鬼佬煙花論」。
美國基本上一年只有一次公衆煙花滙演, 就是七月四日美國國慶日。你兒子所講的大型比賽, 應該是NFL Superbowl and Rosebowl。那些是商業活動, 性質跟迪迪尼晚晚放煙花一樣, 是在私人地方/場館內舉行的。不過美國人在每一場本土球賽舉行前(不論是football, basketball 或 baseball)都會唱國歌。

燒銀紙活動,其實一年一次已經足夠。在年初二, 七一或十一燒銀紙對我沒什分別。


禁止訪問

積分: 2409


76#
發表於 12-10-3 09:01 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2715


75#
發表於 12-10-3 06:10 |只看該作者
charmaine_1 發表於 12-10-2 15:48
我不嬲都唔鍾意睇煙花,以前一年一次好似好有意思,但依家咩節又放,咩特別事又放
迪迪尼仲晚晚放,我唔覺得有 ...
同意


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


74#
發表於 12-10-3 03:49 |只看該作者

回覆:jennyleung 的帖子

我問過好多外國人,冇人去香港係為睇煙花



點評

caramelpudding  去迪士尼睇煙花就有   發表於 12-10-3 10:43
creamybaby    發表於 12-10-3 04:19

女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


子爵府

積分: 14944


73#
發表於 12-10-3 01:43 |只看該作者
聽阿仔講, 佢去美國讀書果陣, 但凡有稍為大型的比賽, 又國歌又煙花...

呢d野, 鬼佬做就好地地, 香港做就要插, 華裔係咪犯賤??


公爵府

積分: 28709


72#
發表於 12-10-3 01:36 |只看該作者
我撐樓主!不過,呢個世界總有人鐘意燒銀紙!等如大6有錢放火箭,無錢振災一樣!!無奈!!


公爵府

積分: 28709


71#
發表於 12-10-3 01:34 |只看該作者
elyseluk 發表於 12-10-3 00:16
我諗樓主意思不是怪責煙花引致災難。
我想,你找錯重點了。
冇錯,樓主話放煙花係浪費金錢,同埋唔環保,d錢可以用得更有意義。

點評

charmaine_1  多謝你明白我  發表於 12-10-3 22:38


複式洋房

積分: 268


70#
發表於 12-10-3 00:49 |只看該作者
放得太濫

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo