夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5539


1#
發表於 12-10-3 10:50 |只看該作者
有位男士不停係呢個版留言,而佢留既多數都係圍繞jm們呻緊男人滾呀,花心呀,諸如此類唔好既野既話題。我愈睇愈火滾,因為佢講既一d都唔中肯仲好偏幫下!話返個jm都有!有人問男人出軌有幾多會內疚,佢話又有幾多個女人有禁好!有人話個老公,老婆大住肚都成日出去玩唔理個老婆,佢話個jm攪笑。有人話老公睇av,佢話男人結左婚等於無自由?有人問大家接唔接受到老公同異性既一d好close既關係,佢又話男人結左婚真係無自由?有人話老公特登拎大假陪個女仔去買野,佢話下放假唔買幾時買?男人結左婚就要無哂自由?有人話老公搵sex partner ,佢話係因為jm滿足唔到個老公!我真係睇到c都滾,要偏幫都有個譜掛?成日話無自由無自由,你千其唔好結婚喇,唔係又累多個jm,一睇佢d口吻就知道佢自己都係滾開:;pppp: 正臭男人! 睇唔過眼just to呻 不喜勿看




洋房

積分: 69


35#
發表於 12-10-14 04:03 |只看該作者
回覆 shana_tsun 的帖子



伯爵府

積分: 15548


34#
發表於 12-10-13 15:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlejoey104+於+12-10-03+

原帖由 shana_tsun 於 12-10-03 發表
係啦
開佢個名啦,正賤男




大宅

積分: 1151


33#
發表於 12-10-13 13:46 |只看該作者

回覆:Minnie2010 的帖子





複式洋房

積分: 116


32#
發表於 12-10-13 11:15 |只看該作者
鬧得好


大宅

積分: 4881


31#
發表於 12-10-7 03:09 |只看該作者

回覆:shana_tsun 的帖子

鬧得好!!!


別墅

積分: 939


30#
發表於 12-10-7 01:49 |只看該作者
支持,我都睇過佢d留言,4個字講晒
不知所謂!!


大宅

積分: 1740


29#
發表於 12-10-6 21:18 |只看該作者

回覆:sorry,我真係睇到好火滾!臭男人!

支持!鬧得好!




侯爵府

積分: 24737


28#
發表於 12-10-6 21:14 |只看該作者
冷靜D...呢個世界乜人都有,無謂為呢D事勞氣


子爵府

積分: 13850


27#
發表於 12-10-6 21:01 |只看該作者

引用:+我諗佢其實係最無自由果個...屋企娶咗個河

原帖由 palapala 於 12-10-03 發表
我諗佢其實係最無自由果個...屋企娶咗個河東獅...惟有上黎攪事當發洩 ...
應該係!


大宅

積分: 4341

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-10-6 19:16 |只看該作者
願您身體健康+精乖靈利+開心快樂


大宅

積分: 3864


25#
發表於 12-10-3 21:37 |只看該作者

回覆:sorry,我真係睇到好火滾!臭男人!

撐你


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


24#
發表於 12-10-3 19:24 |只看該作者

回覆:sorry,我真係睇到好火滾!臭男人!

係啦,有男人甘得閒既?我老公問過我有冇識男網友,我話c9就得閒上網咯,男人就係宅男多,甘多時間用都唔慌叻得上邊,我冇興趣識廢x.


子爵府

積分: 13024


23#
發表於 12-10-3 19:00 |只看該作者

回覆:sorry,我真係睇到好火滾!臭男人!

嘿,我反而覺得佢應該係喺現實平衡唔到,應該係無身份無地位無人理,所以先上來呢版扮浪子,嘿嘿嘿,樓主你唔洗嬲喎,認真你便輸了




大宅

積分: 2166


22#
發表於 12-10-3 18:30 |只看該作者

回覆:sorry,我真係睇到好火滾!臭男人!

我都知邊個,al字頭,講野駁出位


大宅

積分: 1631


21#
發表於 12-10-3 17:59 |只看該作者

回覆:sorry,我真係睇到好火滾!臭男人!

吾好為D臭男人嬲,當睇吾到



我個電話上吾到BK呀?有邊位高人教我點做,謝謝


複式洋房

積分: 109


20#
發表於 12-10-3 16:05 |只看該作者


男爵府

積分: 9785


19#
發表於 12-10-3 15:45 |只看該作者

回覆:sorry,我真係睇到好火滾!臭男人!

算啦,男人老狗咁得閒成日喺呢d師奶forum留言,我諗佢都唔係d有事業嘅男士啦,無野做要群d師奶講八婆野都辛苦晒佢呀:;pppp:




大宅

積分: 1683


18#
發表於 12-10-3 14:46 |只看該作者

回覆:sorry,我真係睇到好火滾!臭男人!

唔使理佢啦,亦都無謂為呢d人勞氣,始終男人同女人觀點角度都唔同,佢咪繼續撐囉,我哋都會繼續呻架,吹咩😚




大宅

積分: 1383


17#
發表於 12-10-3 14:40 |只看該作者

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo