婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2794


1#
發表於 12-10-4 23:54 |只看該作者
唉…我覺得自己好犯賤…為咗帶個囡見男家親戚俾老公鬧…

話說我老公極討厭佢家人,已斷絕來往,
但6299會間中打俾我約我見吓個孫,
最近62話佢鄉下個媽(即老公嬷嬷)病咗,好想見吓個曾孫,
我老公唔俾,但我成日俾62煩住…我又心軟…
始終係老人家心願…怕佢去得唔安樂…
就瞞住老公返咗去…

但返到嚟俾老公知道咗…佢好嬲…
唉…我係咪做錯咗…
為咗男家嘅人搞成咁…

點評

kingcow  支持  發表於 12-10-28 16:08


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


48#
發表於 12-10-28 18:07 |只看該作者

引用:除非係大是大非或危害家人既身家性命財產,

原帖由 方方媽媽 於 12-10-05 發表
除非係大是大非或危害家人既身家性命財產,
否則,為左任何人任何事而影響兩夫妻之間既感情,都唔值.
比我選,一定老公的立場緊要過夫家的人,老公的感受一定緊要過夫家的人感受,講真,做女人的,有咩事都係想老公撐自己,企自己尼邊,但換左老公,點解唔企老公個邊想~
最大問題仲要係暪老公做左佢一直好抗拒的事,對佢都好傷下~
夫妻間最重要除左愛,仲有係信任及尊重,一旦破壞左,尼個破口都好難修復得返~
你今次真係多餘左~
嬲你就緊架啦,你真係要落足功夫冧返佢先得,仲要保證你永不再犯~爭取返佢的信任~
老公同佢家人的恩怨情仇,你比埋佢地處理啦~
我估尼個結,一定好傷你老公的,佢的身邊只有你可以信任,點知你連同佢地來暪你老公,真係有如傷口上灑鹽。
我想你老公主要唔係嬲你帶仔見太嫲,而係你無尊重佢,無找佢商量,就暪佢帶左仔返去,係佢角度,你係當佢仇人面前狠狠的搧左佢一記大耳光,,無比面無落枱階比佢下,令佢尊嚴掃地,自己老婆都唔撐佢(當然係你角度,你你以為,為甘老公好,為老公做事啦)
以上係我代入你老公的角度想的感受,最重要的都你們夫妻2人好好溝通下,有個共識。


男爵府

積分: 8005


47#
發表於 12-10-28 15:51 |只看該作者

引用:我都支持你,比我都會咁做 +

原帖由 manman_man 於 12-10-05 發表
我都支持你,比我都會咁做
me2




珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


46#
發表於 12-10-7 01:56 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

唔再見62



禁止訪問

積分: 16080


45#
發表於 12-10-7 01:25 |只看該作者

回覆:starbabymm 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2869


44#
發表於 12-10-7 01:07 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169633


43#
發表於 12-10-7 00:55 |只看該作者

引用:其實老公都無再嬲我架喇…佢真係好錫我、太

原帖由 starbabymm 於 12-10-06 發表
其實老公都無再嬲我架喇…佢真係好錫我、太縱我…
唉,點做都總會有人話啱有人話唔啱…
唔俾62見 ...
你自己同你父母都唔應該再聽你62電話或者同62接觸!佢兩仔爺既恩怨等佢地自己攪掂啦!




禁止訪問

積分: 13848


42#
發表於 12-10-7 00:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3994


41#
發表於 12-10-7 00:13 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

我覺得你應該尊重你老公 唔好再自把自為 無謂為佐個62傷害夫妻感情 反正你62都唔係咩好人 你嫁既人係你老公唔係你62呀


男爵府

積分: 5654


40#
發表於 12-10-6 23:51 |只看該作者

回覆:starbabymm 的帖子

咁都嬲




子爵府

積分: 13658


39#
發表於 12-10-6 22:49 |只看該作者

引用:我覺得你自己攞黎衰 自把自為 你想幫c6唔

原帖由 picture 於 12-10-06 發表
我覺得你自己攞黎衰

自把自為





男爵府

積分: 8523


38#
發表於 12-10-6 21:26 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

我覺得你自己攞黎衰

自把自為

你想幫c6唔係咁幫

唔聽62電話有乜問題??

你62對見你或孫其實都唔係咁有感覺

只不過是邁內見你c6的第一步
你和BB同佢跟本冇感情

你c6同佢抗𧗾你就走去後門放火
你咁做有D背叛c6囉

你真心想c6同佢和解是要等c6原諒佢

呢D野看他們的緣分或你多D陪c6傾計了解下從而開導

千其不要同c6講埋D費話話是親生呀冇佢冇你呀咁


好un耳的

更不要為62講好說話幫佢粉飾太平因為你冇權力和能力去擔保62以後的行為




別墅

積分: 845


37#
發表於 12-10-6 16:46 |只看該作者
starbabymm 發表於 12-10-6 16:07
其實老公都無再嬲我架喇…佢真係好錫我、太縱我…
唉,點做都總會有人話啱有人話唔啱…
唔俾62見 ...

我相信唔會有仔女無原無顧咁討厭自己父母,我C6同佢屋企關係都唔好,
因為佢屋企人自細對佢唔好,所以我C6話覺得我同肚入面既仔仔先係佢唯一既親人,
覺得同我一齊之後先知咩叫做家,而我亦覺得到我終老既時候C6先係陪係身邊果位,
所以我一定係幫我C6既。

或者你同我唔同,所以要睇你自己點去衡量,
既然你C6亦原諒你,你亦安心,我就覺得你唔好再理你62好D啦,
因為我見你C6比咁多人覺得佢不孝,令我覺得佢都係得返你一個咁。
至於你亞爸,得罪講,佢又唔清楚你62點對你C6,點可以一口咬定係你C6不孝呢?
有邊個想同屋企人有格夜仇咖?我認為你都要同你亞爸傾傾,等佢唔好再咁諗你C6好D囉。

重點係...你C6做左人亞爸都仲咁討厭自己亞爸,可想言知問題都幾大,
我真心覺得唔好比6299影響你地感情好D。

以上純粹個人意見,不喜勿插。


男爵府

積分: 7175

畀面勳章


36#
發表於 12-10-6 16:31 |只看該作者

回覆:starbabymm 的帖子

你老公呢個行為,好多jm 都,



親賢能, 遠小人


子爵府

積分: 13283


35#
發表於 12-10-6 16:25 |只看該作者

回覆:starbabymm 的帖子

你做得好好,係你c6"文塞"姐




大宅

積分: 2794


34#
發表於 12-10-6 16:07 |只看該作者
其實老公都無再嬲我架喇…佢真係好錫我、太縱我…
唉,點做都總會有人話啱有人話唔啱…
唔俾62見個孫又會俾人話不孝,上一代還上一代等等…
正如我父母咁,佢哋認為我老公唔理阿爸好不孝,
62仲要衰到喺我父母面前話我老公點衰點衰,扮晒可憐…
我老公又唔會解釋,因為點講都無用,我父母都會怪我老公小器、不孝

站喺我老公立場,人只分好人、壞人,無分親、疏,
如果係壞人,就算係親人都要遠離,
唔好俾佢哋影響到生活…

唉,今次見過太嬷(根據老公講,其實份人同62一樣,都係只講錢錢錢)一次就算喇,
總算見過我心無咁內疚,
我都唔想太激嬲老公喇。

至於62方面…點做好呢?
真係企硬鬧佢?定唔聽電話?我唔想再偷偷帶囡見佢喇…
如果佢搵我阿爸點算?又會搞到我爸同老公嘅關係都差埋…




侯爵府

積分: 21308


33#
發表於 12-10-6 16:03 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

你幫老公積陰德


大宅

積分: 3466

叻叻勳章 睛靈勳章 畀面勳章


32#
發表於 12-10-6 15:13 |只看該作者
我都支持妳


男爵府

積分: 7607


31#
發表於 12-10-6 14:35 |只看該作者
其實樓主都係心地好, 唔好唔開心, 好人真係難做, 甘我又明白你C6 點解甘憎你6299, 因為有D 父母真係好自私, 你睇之前餓死自己BB 的媽咪就知,
但你遲D 找個機會同C6傾左, 下一次唔好再犯就OK!!


男爵府

積分: 6442


30#
發表於 12-10-6 14:26 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

你老公咁就做實有佢原因,不過我覚得你都無做錯。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo