跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 10778

好媽媽勳章


1#
發表於 12-10-5 09:53 |只看該作者
差不多4歲了,只用學習快。正常快孑揸吾到,應該點好?




禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


31#
發表於 13-9-6 20:21 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 36


30#
發表於 13-9-6 19:06 |只看該作者

引用:我個仔仔到而家5歲半都仲未識揸呀,因为5歲

原帖由 AugustTsang 於 13-08-24 發表
我個仔仔到而家5歲半都仲未識揸呀,因为5歲前都係用緊學習快,叫我學佢話情願用匙筆喎,你地就點算:naughty ...
我嗰件都係咁,不過我冇擔心,大大下一定識㗎!


複式洋房

積分: 401


29#
發表於 13-8-24 23:45 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

我個仔仔到而家5歲半都仲未識揸呀,因为5歲前都係用緊學習快,叫我學佢話情願用匙筆喎,你地就點算


岩岩有左6星期、期實好開心但又好擔心~因為出現左第一胎無既頭暈,作嘔,甩頭髮


別墅

積分: 721


28#
發表於 13-8-17 14:37 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

佢鍾意食咩,投其所好時用。我2個仔都鐘意食壽司,所以好快就懂用普通快子。


複式洋房

積分: 340


27#
發表於 13-8-15 22:03 |只看該作者
好細個就用學習筷到4歲已可用普通,不過都會俾普通細對,唔係大人用嗰啲


大宅

積分: 2009


26#
發表於 13-8-1 01:53 |只看該作者
兩歲畀短筷子小朋友用, 冇直接教佢, 小朋友睇大人食飯就會模仿用筷子, 又因為兩歲未定利手, 所以左手用下右手用下, 結果而家兩隻手都可以用筷子食飯


男爵府

積分: 7098


25#
發表於 13-6-25 17:14 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

我都係無買過學習筷


大宅

積分: 1815


24#
發表於 13-6-14 10:23 |只看該作者
我個女冇教過佢,佢揸揸下就自己識左


男爵府

積分: 6044

醒目開學勳章


23#
發表於 13-4-10 22:12 |只看該作者

引用:差不多4歲了,只用學習快。正常快孑揸吾到

原帖由 pipip929 於 12-10-05 發表
差不多4歲了,只用學習快。正常快孑揸吾到,應該點好?
囝囝歲幾就識揸快子,後黎用咗學習快子反而唔識揸正常快子,一年前唔俾佢再用學習快子,跟住就揸正常快子揸得好好


別墅

積分: 591


22#
發表於 13-2-5 13:37 |只看該作者
冇用過學習筷, 用普通筷子慢慢學識
我囡4歲半才開始學用筷子, 但好快已經控制到


禁止訪問

積分: 1567


21#
發表於 13-2-4 23:48 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6062

好媽媽勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 13-2-4 00:44 |只看該作者

回覆:點教小朋友揸快子

無教過~無端端有日拎左我對筷子夾~攪掂~
仲夾得好叻~爬埋飯~
我就左咀




珍珠宮

積分: 49916


19#
發表於 13-1-31 22:10 |只看該作者
唔用學習筷子,小朋友反而會學得更快!
我個仔一開始就用普通筷子!


大宅

積分: 3891


18#
發表於 13-1-31 04:14 |只看該作者
阿仔無用過學習筷,3歲識用大人筷


複式洋房

積分: 206


17#
發表於 13-1-26 18:17 |只看該作者
我仔仲揸梗筷子頭有公仔嘅學習筷子。


珍珠宮

積分: 36102

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 12-12-24 14:16 |只看該作者
囡囡都係一開始見到我們大人用筷子,她又跟著用;慢慢她自己就曉得用筷子。所以,她從來冇用過學習筷子喎!


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-12-17 16:35 |只看該作者
我個開頭用學習快子,後來一次旅行留低左,佢冇得揀,焗住用正常快子,用用下就ok,試下扮唔見左,焗佢用


洋房

積分: 59


14#
發表於 12-12-17 00:17 |只看該作者
不用學習筷,很快會識揸筷子
我曾經同佢玩遊練習,如夾星星形狀擦膠,夾紙團落杯,約1星期左右就學識`


男爵府

積分: 6044

醒目開學勳章


13#
發表於 12-12-11 00:18 |只看該作者

引用:差不多4歲了,只用學習快。正常快孑揸吾到

原帖由 pipip929 於 12-10-05 發表
差不多4歲了,只用學習快。正常快孑揸吾到,應該點好?
我個仔兩歲已識用普通筷子,後黎俾佢用學習筷子,到三歲幾唔識用返普通筷子,跟住要佢以後用返普通筷子,唔洗一日又識用返


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo