2013年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9317


1#
發表於 12-10-6 18:45 |只看該作者
飽餓都頂和反,真係好辛苦,雖然無嘔,我快癲了




別墅

積分: 920


44#
發表於 12-10-15 22:22 |只看該作者

回覆:日日anytime都胃頂胃反

我而家10w2d 喇,情況終於好少少,起碼食到嘢,雖然唔多!
各位,加油呀!!好快就過!


大宅

積分: 3551


43#
發表於 12-10-15 12:50 |只看該作者

回覆:日日anytime都胃頂胃反

唉,我宜家8w,我想c,好辛苦,日日好似無食過野甘。淨係靠杯鮮奶,吾知自己可以捱得幾耐




大宅

積分: 2041


42#
發表於 12-10-15 12:29 |只看該作者

回覆:日日anytime都胃頂胃反

我又係個胃好頂 ... 又易餓,但食野又食唔多,特別係飯 , 見到唔想食,又頭痛,個口又苦有陣味咁, 好辛苦 ....



公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 12-10-15 10:54 |只看該作者
上星期四我頂唔順去左睇醫生, 點知係胃炎, 仲有血壓高, 今個星期去睇私家產檢要同醫生講


別墅

積分: 920


40#
發表於 12-10-13 23:46 |只看該作者

回覆:Behappy1437 的帖子

我都係呀。。。好辛苦,最慘係嘔完又唔見得會舒服啲。。


別墅

積分: 920


39#
發表於 12-10-13 23:45 |只看該作者

回覆:elebellman 的帖子

我呢幾日好少少,無屙,但繼續嘔。。
你有無睇醫生?


男爵府

積分: 5505


38#
發表於 12-10-13 23:16 |只看該作者

回覆:日日anytime都胃頂胃反

唔知點解呢幾日嘔出黎啲野好酸,搞到喉嚨好唔舒服


大宅

積分: 1427

BK Milk勳章


37#
發表於 12-10-13 22:35 |只看該作者

引用:我上個星期又屙又嘔。。。半夜入埋急症!+s

原帖由 bebechee 於 12-10-09 發表
我上個星期又屙又嘔。。。半夜入埋急症! so crazy!! 我c6勁無奈,我勁無助

...
我又係屙,唔知點解




男爵府

積分: 9317


36#
發表於 12-10-10 16:31 |只看該作者

回覆:日日anytime都胃頂胃反

終於嘔了,舒服曬




大宅

積分: 1534


35#
發表於 12-10-10 10:24 |只看該作者
baby_112 發表於 12-10-10 10:19
真係好辛苦,完全食晤到野

咁你真係辛苦啦, 我都還可以逼自己食到, 係食完辛苦反胃想嘔又嘔唔到姐


男爵府

積分: 9317


34#
發表於 12-10-10 10:19 |只看該作者

引用:Quote:baby_112+發表於+12-10-9+07:43+我辛

原帖由 kitkat53 於 12-10-10 發表
我都有辛苦到想喊, 好似無晒食野既樂趣咁, 而家先8w, 幾時先捱過呀
真係好辛苦,完全食晤到野




大宅

積分: 1534


33#
發表於 12-10-10 10:07 |只看該作者
baby_112 發表於 12-10-9 07:43
我辛苦到喊、c6都頂我晤順

我都有辛苦到想喊, 好似無晒食野既樂趣咁, 而家先8w, 幾時先捱過呀


男爵府

積分: 9317


32#
發表於 12-10-10 08:02 |只看該作者

回覆:日日anytime都胃頂胃反

好辛苦,已經2天沒返工




別墅

積分: 920


31#
發表於 12-10-9 15:08 |只看該作者

回覆:baby_112 的帖子

我上個星期又屙又嘔。。。半夜入埋急症! so crazy!! 我c6勁無奈,我勁無助


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-10-9 11:42 |只看該作者
尋晚終於淪陷, 係廁所勁嘔, 但嘔完又唔見得好舒服喎


男爵府

積分: 9317


29#
發表於 12-10-9 07:43 |只看該作者

引用:回覆+baby_112+的帖子 十分認同...我6WK開

原帖由 bebechee 於 12-10-08 發表
回覆 baby_112 的帖子

十分認同...我6WK開始作嘔, 到而家9WK了...日日如是, 真係人都癲.
我辛苦到喊、c6都頂我晤順




別墅

積分: 920


28#
發表於 12-10-8 22:26 |只看該作者
回覆 baby_112 的帖子

十分認同...我6WK開始作嘔, 到而家9WK了...日日如是, 真係人都癲.
一齊加油!!


大宅

積分: 2840


27#
發表於 12-10-8 17:56 |只看該作者

回覆:myericachan 的帖子

me2


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-10-8 17:45 |只看該作者
我都係頭暈頭痛, 頂唔住都要食藥先得

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo