烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 322


1#
發表於 12-10-7 17:56 |只看該作者
將軍澳真係好難搵好嘢食!你們有冇好推介?




禁止訪問

積分: 638


15#
發表於 12-10-25 21:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-10-25 11:51 |只看該作者
坑口真係冇乜野好食


子爵府

積分: 14186

醒目開學勳章


13#
發表於 12-10-24 14:08 |只看該作者
我都好想知呀


大宅

積分: 3657


12#
發表於 12-10-13 00:34 |只看該作者

回覆:將軍澳真係冇乜嘢好食

住tko站,冇外賣叫好慘!新的茶餐廳gr難食



點評

lovebobo    發表於 12-10-25 11:47


子爵府

積分: 14917

hashtag影視迷勳章


11#
發表於 12-10-11 23:58 |只看該作者
我去過tst 一壽司, 感覺唔多好... 呢間我唔太期待


複式洋房

積分: 322


10#
發表於 12-10-10 17:10 |只看該作者
可能大部份都是大集團連鎖式經營,周圍一式一樣,對外出用膳的興趣大減。


男爵府

積分: 6036


9#
發表於 12-10-10 15:08 |只看該作者
其實,周圍都差不多姐,來來去去都係食呢d


伯爵府

積分: 16671

畀面勳章


8#
發表於 12-10-10 11:58 |只看該作者
yellowbuss 發表於 12-10-8 17:11
在坑口就快開一壽司,期待中

我都好期待


大宅

積分: 1871


7#
發表於 12-10-8 18:34 |只看該作者

回覆:將軍澳真係冇乜嘢好食

太小野食啦坑口,所以最愛去坑口村食飯


男爵府

積分: 8806


6#
發表於 12-10-8 17:11 |只看該作者

回覆:將軍澳真係冇乜嘢好食

在坑口就快開一壽司,期待中


大宅

積分: 1338


5#
發表於 12-10-8 14:12 |只看該作者

回覆:將軍澳真係冇乜嘢好食

tko


大宅

積分: 1338


4#
發表於 12-10-8 14:12 |只看該作者

回覆:將軍澳真係冇乜嘢好食

tki真係唔多好野食, 醫飽個肚only……


別墅

積分: 535


3#
發表於 12-10-8 02:47 |只看該作者
回覆 toscr 的帖子

坑口村多d o野食喎! 停車場前面o個間打邊爐唔錯! 有朋友話意大利餐廳ok,但我未食過.
平淡是福,知足常樂


水晶宮

積分: 50254


2#
發表於 12-10-7 23:15 |只看該作者

回覆:toscr 的帖子

您想吃什麼?


若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo