自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7765


1#
發表於 12-10-8 07:55 |只看該作者
係大sun銀行的保險員找錯人,今早我打返過去覆返她找錯人,叫她再check清楚,她態度勁串,話:「我當然係check過唒d資料先打比個客啦!」根住我話:「你無理由凌晨3點幾send whatsapp和訊息比個客吖?」根住佢再答:「我利用緊自己的私人時間去做工作上嘅嘢,我緊係用方便自己的時間㗎啦!」但佢d語氣係勁討厭我:「咁你現在係找錯人,仲要3點幾send嘢比人,騷擾到人,一句道歉或者唔好意思都無?」根住佢理直氣壯:「點解你唔可以欣賞我咁盡責.....bababaaaa...」我真係頂佢唔順,我立即stop咗佢,同佢講會同佢銀行返映



點評

961123    發表於 12-10-8 12:11
mercurycc  打去投訴去!  發表於 12-10-8 12:10
loverbaby  投訴佢,吾吏比面我.  發表於 12-10-8 12:01
ipodbaby_123  問佢攞個保險中介人號碼去保監投訴佢  發表於 12-10-8 11:32


珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


55#
發表於 12-10-8 15:21 |只看該作者
信息已經串, 真人仲串, 咁都做到服務性行業!!??mouth:mouth:


子爵府

積分: 12054


54#
發表於 12-10-8 15:20 |只看該作者
點解佢覺得個客人一定有whatsapp呢


大宅

積分: 1507


53#
發表於 12-10-8 15:14 |只看該作者
好心啦﹐我就唔信你3點打俾人會有生意做囉﹐白痴


男爵府

積分: 7765


52#
發表於 12-10-8 12:20 |只看該作者

回覆:凌晨3點幾收到訊息和whatsapp...

我打了去嗰個部門反映返成件事,接聽嗰個都肯同我講返句對唔住,同埋會搵返d友講佢d處理手法,我條氣都順返了,算數啦




水晶宮

積分: 53374

畀面勳章


51#
發表於 12-10-8 12:18 |只看該作者


男爵府

積分: 9070


50#
發表於 12-10-8 12:17 |只看該作者

回覆:凌晨3點幾收到訊息和whatsapp...






大宅

積分: 2218

BK Milk勳章


49#
發表於 12-10-8 12:15 |只看該作者
其實佢個apps 內容都沒咩禮貌就真.... 仲點敢揾佢銀行買保險呀...
阿媽


珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


48#
發表於 12-10-8 12:11 |只看該作者

回覆:凌晨3點幾收到訊息和whatsapp...

銀行時常人為事故咪臭係有呢啲人囉




男爵府

積分: 8178


47#
發表於 12-10-8 12:09 |只看該作者
Deniseleung 發表於 12-10-8 07:55
係大sun銀行的保險員找錯人,今早我打返過去覆返她找錯人,叫她再check清楚,她態度勁串,話:「我當然係che ...

投訴佢啦, 免得違禍人間。


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


46#
發表於 12-10-8 12:04 |只看該作者
變態


子爵府

積分: 12665

畀面勳章 睛靈勳章


45#
發表於 12-10-8 12:04 |只看該作者
痴 q 線...


男爵府

積分: 6144


44#
發表於 12-10-8 11:56 |只看該作者


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


43#
發表於 12-10-8 11:55 |只看該作者
跑數跑到傻左…mouth:


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


42#
發表於 12-10-8 11:55 |只看該作者

回覆:Deniseleung 的帖子

我一定投訴佢



為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


水晶宮

積分: 68486


41#
發表於 12-10-8 11:52 |只看該作者
CarmenBeta 發表於 12-10-8 11:15
有責任心係好
但更要有責任 check 清楚電話號碼
個客可能仲等緊賠償出院。

yes, i am agree with you



珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 12-10-8 11:45 |只看該作者

回覆:凌晨3點幾收到訊息和whatsapp...

3點幾咁send過黎 我實爆佢


珍珠宮

積分: 45634

馬年勳章


39#
發表於 12-10-8 11:43 |只看該作者
一定要投訴佢. 你幫個客跟單係理所當然嘅服務. 幹嗎要半夜去揾人.
不過當然, 佢依家唔係sell樓主買保險而係樓主向佢公司索償, 佢點會好聲氣.
呢D就係"Service"
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


38#
發表於 12-10-8 11:43 |只看該作者

回覆:凌晨3點幾收到訊息和whatsapp...

得閒打電話玩佢,佢聽電話時媽叉佢之後立即收線


男爵府

積分: 7765


37#
發表於 12-10-8 11:34 |只看該作者

引用:有責任心係好+ 但更要有責任+check+清楚電

原帖由 CarmenBeta 於 12-10-08 發表
有責任心係好
但更要有責任 check 清楚電話號碼
個客可能仲等緊賠償出院。
我就係唔想個保險找唔到郭小姐,所以我好心覆返佢,點知條友態度咁鬼差,真係好心著雷劈。雖然我唔識郭小姐,都唔想佢得唔到幫助呀




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo