立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 64441
禁止訪問
積分: 689
別墅
積分: 917
侯爵府
積分: 24163
軒媽998877 發表於 12-10-17 11:12 可以教下我點發花膠? 以前只係亞媽幫我發好,我放冰箱用咋。
原帖由 hasmama 於 12-10-12 發表 我係樓上做特價得買$3xx / 半斤, 有26隻
大宅
積分: 1263
原帖由 iris.k 於 12-10-16 發表 我買係嗰D扎膠,因為海水污染,花膠會越來越少,所以一定每年加價,真係要入定貨送禮同自用! ...
原帖由 Hi-Fi 於 12-10-17 發表 您好醒喎, 入定咁多貨... 係咪可以擺好耐都唔會變壞架?
公爵府
積分: 25037
iris.k 發表於 12-10-16 12:56 佢嗰到有平有貴,細隻幾百蚊都有,我係不同時期入貨$1000-$3000,相同size今年中秋前去買已貴左$600斤,真 ...
積分: 24499
原帖由 hasmama 於 12-10-14 發表 yes, 要浸好耐
原帖由 lily_liu817 於 12-10-16 發表 咁呢隻係咪好貴ga???
iris.k 發表於 12-10-16 12:43 係扎膠公
原帖由 lily_liu817 於 12-10-16 發表 咦咁特別o既~ 其實呢我剩係識食, 哈哈~~想問下呢隻係咩膠黎ga???
iris.k 發表於 12-10-16 12:25 我見平就會入定貨,因為花膠每年1斤貴$500,我喺荃灣福來邨買!
joeypchoy 發表於 12-10-16 11:32 29隻
男爵府
積分: 6296
lily_liu817 發表於 12-10-12 10:54 睇你買邊隻, 點食法喎!! 我自己果D 未發就一隻手掌咁上下~~呢D 係我煲湯就落1隻~另外會加D 花膠邊/碎!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy