自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3983


1#
發表於 12-10-11 08:51 |只看該作者
今早我揸車一條直路去……之後有人黃格橫过馬路(附近吾夠二十步有红綠燈),我巳跟刹制中和響安,因為我想佢行快d,我驚撞到佢…………
之後佢大聲話我八婆

黃格行人可以橫過馬路嗎???




大宅

積分: 3983


19#
發表於 12-10-11 11:46 |只看該作者

引用:有事揸車真係好驚呢D人,鬧又唔係,唔鬧條

原帖由 fifiwong 於 12-10-11 發表
有事揸車真係好驚呢D人,鬧又唔係,唔鬧條氣又頂住
………………你講得好岩




珍珠宮

積分: 42225

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-10-11 11:16 |只看該作者
有事揸車真係好驚呢D人,鬧又唔係,唔鬧條氣又頂住


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-10-11 10:57 |只看該作者
如無記錯, 如果在50米內有行人過路設施而棄用, 就觸犯交通條例~

我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


大宅

積分: 1563


16#
發表於 12-10-11 10:42 |只看該作者

回覆:黃格行人可以橫過馬路嗎???

唔使勞氣,當佢唱歌




大宅

積分: 3983


15#
發表於 12-10-11 10:20 |只看該作者

引用:Quote:bb915思思 發表於 12-10-11 09:06 多

原帖由 小歪仔 於 12-10-11 發表
哩個係一個向仔女進行身教既機會,教佢地:
1. 唔好亂過馬路
2. 唔好講粗言穢語
你講得真係好好
我都即時好像你甘講甘做了……




珍珠宮

積分: 40594


14#
發表於 12-10-11 10:08 |只看該作者
bb915思思 發表於 12-10-11 09:06
多謝你……不过我真的無乜心情……當時在仔女係車上,比她們聽到人地話我八婆…………



...
哩個係一個向仔女進行身教既機會,教佢地:
1. 唔好亂過馬路
2. 唔好講粗言穢語
3. 唔可以明知自己錯但鬧返人轉頭
4. 遇到哩類事件要當果d人無到,唔好影響自己心情
5. 唔好同佢一齊嘈,唔係只會令到自己變為同佢地係同一類人


大宅

積分: 3983


13#
發表於 12-10-11 10:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bb915思思 於 12-10-11 發表

原帖由 glorialip 於 12-10-11 發表
咁可以即時同對仔女講,你睇d人唔岩仲好意思話人,千祈唔好學
我都有甘同仔女講,之後我仔出聲話她自己亂过馬路仲鬧人…………




大宅

積分: 3983


12#
發表於 12-10-11 10:00 |只看該作者

引用:正常應該係你停一停X返佢~

原帖由 yinyin1981 於 12-10-11 發表
正常應該係你停一停X返佢~
我其實第一個反應是想開窗xxYZ返佢!!!但我腦閃左一下就停我,我同自己講我如果x返佢,甘我同佢有乜分別,我不可以甘無文化…………!!………………所以我就當時就當無聽到…………




大宅

積分: 3983


11#
發表於 12-10-11 09:54 |只看該作者

引用:Quote:bb915思思 發表於 12-10-11 08:59 無

原帖由 fanny3315 於 12-10-11 發表
認真便輸了,你當個個人唱歌囉
我都有甘諗當佢唱歌,但條氣有d吾順所以上來講,講完好左好多,真是多謝你地




禁止訪問

積分: 3212

好媽媽勳章


10#
發表於 12-10-11 09:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialip+於+12-10-11+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20347


9#
發表於 12-10-11 09:23 |只看該作者
正常應該係你停一停X返佢~


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-10-11 09:20 |只看該作者
bb915思思 發表於 12-10-11 08:59
無啦啦晨早比人鬧八婆…………搞到我早餐都無心情

認真便輸了,你當個個人唱歌囉


大宅

積分: 3983


7#
發表於 12-10-11 09:06 |只看該作者

引用:唔好比呢d人激到,太上心自己會唔開心架,

原帖由 glorialip 於 12-10-11 發表
唔好比呢d人激到,太上心自己會唔開心架,快d忘記件事,笑番下



...
多謝你……不过我真的無乜心情……當時在仔女係車上,比她們聽到人地話我八婆…………




大宅

積分: 3983


6#
發表於 12-10-11 09:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bb915思思 於 12-10-11 發表

原帖由 我阿廉廉 於 12-10-11 發表
可唔可以同會唔會係兩回事,高速公路六條線都人過



...
我覺得好危險羅,橫过馬路仲要慢慢行!!!響安叫她快d都有錯




禁止訪問

積分: 3212

好媽媽勳章


5#
發表於 12-10-11 09:01 |只看該作者

回覆:bb915思思 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 60478


4#
發表於 12-10-11 08:59 |只看該作者

引用:今早我揸車一條直路去……之後有人黃格橫过

原帖由 bb915思思 於 12-10-11 發表
今早我揸車一條直路去……之後有人黃格橫过馬路(附近吾夠二十步有红綠燈),我巳跟刹制中和響安,因為我想佢 ...
可唔可以同會唔會係兩回事,高速公路六條線都人過




大宅

積分: 3983


3#
發表於 12-10-11 08:59 |只看該作者

回覆 回覆:fanny3315的帖子

無啦啦晨早比人鬧八婆…………搞到我早餐都無心情



點評

L.O.V.E.  錯不在你, 唔好唔開心.  發表於 12-10-11 09:04


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-10-11 08:55 |只看該作者
佢想死多D喎

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo