想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1191


1#
發表於 12-10-11 09:53 |只看該作者
其實都有d怕又小產, 因為只唔知子宮復原未

點評

bksbb  rest more.  發表於 12-10-11 17:03


大宅

積分: 1140


23#
發表於 12-10-14 12:45 |只看該作者
tikling 發表於 12-10-14 11:44
回覆 CookingBB 的帖子

我也是過2個Cycle再做iui、同你一樣亦是很擔心、我有多囊、聽聞更易小X

我都有聽講多囊會好易小X, 所以要好小心處理..不過不論如何, 有左就要信醫生, 放鬆D, 最緊要多休息,


大宅

積分: 1078


22#
發表於 12-10-14 11:44 |只看該作者
回覆 CookingBB 的帖子

我也是過2個Cycle再做iui、同你一樣亦是很擔心、我有多囊、聽聞更易小X


大宅

積分: 1866

最關心BB問題熱投勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-10-13 09:08 |只看該作者
回覆 tikling 的帖子

我就岩岩5WEEKS, 太早期懷孕....所以自然流產
或者BB好快再黎搵你呢? 醫生同我講...呢個BB咁洩唔要媽媽, 等下一個乖BB黎先生出黎! 加油呀!!
我依家只係睇中醫調理番身體! 中醫話我下個月就可以試下! 不過都有D緊張....因為之前試過一次流產, 又唔知會唔會再一次.........雖然同自己講要放鬆, 但我係當事人...又親身經歷過...少少緊張都在所難免~
我唯有同自己講, 我相信自己係一個好媽媽...所以上天一定俾一個BB我既!! (安慰自己)



大宅

積分: 1078


20#
發表於 12-10-12 18:10 |只看該作者
回覆 CookingBB 的帖子

我上星期剛小產、BB11週無左心跳。我等左4年、第一次做iui就bingo左。
可惜同BB可能緣份未到、佢無聲無息地走了。




大宅

積分: 1866

最關心BB問題熱投勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-10-12 14:10 |只看該作者
回覆 echanhl 的帖子

我都知呀, 因為我信緣份, 只係時間未到, 醫生都話如果係你既, 點都會係你~ 如果唔係你, 就算日日訓床唔起身, 都會小X的~


大宅

積分: 1191


18#
發表於 12-10-12 13:27 |只看該作者
CookingBB
千其唔好認為自己有問題 , 生唔倒BB , 其實只是時機未到
加油呀


大宅

積分: 1866

最關心BB問題熱投勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-10-12 09:30 |只看該作者
我岩岩上個月知道有左, 點知5WEEKS就自然流產左...當時真係好唔開心! 因為眼見咁多人都可以大肚, 又可以順利生BB, 點解自己會咁....不過依家心情已經好番好多, 只係同自己講, 自己遲黎左一星期M姐, 再等下一次, 我依家都休息中, 打算休息一個CYCLE, 再下一個CYCLE, 先再試試!
希望大家都快D有自己既BB, 最緊要係健健康康!


男爵府

積分: 6581


16#
發表於 12-10-12 07:50 |只看該作者
echanhl 發表於 12-10-11 22:39
回覆 小Sin子 的帖子

小仙仔,

echanhl ,

多謝你鼓勵. 我呢幾年前前後後因為作小產/小產. 入院都成 5 次. 都見到唔少慘 case. 我明白 bb 唔健康. 早 d 走好過勉強拖落去. 長痛不如短痛. 不過午夜夢迴 , 仍然會不自覺發夢 , 有時會喊左出黎都唔知. 看似淡忘 , 但其實心底裏仍然未完全放開. 我諗呢種陰影, 真係要等到有下一胎, 健健康康順順利利的, 先可以完全康復. 大家一齊努力啦 !!

好!約定你!哈哈。未試過做呢 d 約定,約定一齊生 bb , 呵呵呵,好搞笑。不過你唔好等我呀,一定要早過我 bingo ! d 人話小產後 6 個月內係黃金期,好易 bingo , 希望你快 d 中。不過都要放鬆 d , 唔好太大壓力。否則有反效果啊。



大宅

積分: 3759


15#
發表於 12-10-11 23:57 |只看該作者

回覆:小產後休息了兩個cycle, 又開工喇....

我等第二次m。。。你有無睇中醫呀?我有!加油呀


男爵府

積分: 5817


14#
發表於 12-10-11 23:29 |只看該作者

回覆:小產後休息了兩個cycle, 又開工喇....

加油,祝早孕


大宅

積分: 1191


13#
發表於 12-10-11 22:39 |只看該作者
回覆 小Sin子 的帖子

小仙仔,
睇完你個message, 都很難過, 你要好好保重身體, 呢個月要食好d , 訓好d
記得我小產當晚, 都好唔開心, 仲有d嬲tim, 我唔知嬲咩, 只想問點解bb要離我而去. 直至依家, 每到月尾 (因為事情發生在月尾) , 我又會再想起個bb, 如果唔係無左, 佢依家應該 5個月了....!!! 一路想一路心痛
過了一排, 心情好番d , 就叫自己 : 要把傷心化為力量, 於是我好聽話, 每個星期定時睇中醫, 希望身體好d , 快d再有bb.
因為工作關係, 每日都會看到小產和難產的故事, 我很明白, 小產真係非常常見, 而且, 不幸千倍百倍的事, 日日都在發生, 唯有再爬起身再努力過

anyway, 我約定你一齊再生bb , okay!


大宅

積分: 1191


12#
發表於 12-10-11 22:05 |只看該作者
真係好多謝大家的鼓勵, 我都祝大家早日生到個精靈活潑的bb


大宅

積分: 2192


11#
發表於 12-10-11 21:00 |只看該作者

回覆:小產後休息了兩個cycle, 又開工喇....

我想當年都喺小產後嚟左兩次m就有左仔仔,佢下個月就3歲啦,各位jm希望在明天呀,加油




男爵府

積分: 9663


10#
發表於 12-10-11 20:55 |只看該作者

回覆:小產後休息了兩個cycle, 又開工喇....

加油 我也是同路人
啱啱來左一次經 但子宮好像還有點痛
唔無咩事呢?等多一次經我就開工啦
希望所有同路人都快啲中 生個健康BB




男爵府

積分: 5820


9#
發表於 12-10-11 18:40 |只看該作者

引用:echanhl+,記得我嗎?+我都剛小產左.+琴日同

原帖由 小Sin子 於 12-10-11 發表
echanhl ,

記得我嗎? 我都剛小產左. 琴日同今日都有拎胎組織番醫院. 等緊下星期照下清唔清得哂. 唉 ...... ...
小sin子,你都要振作呀~大家都經歷過呢種傷痛,我好明白你!!




男爵府

積分: 5820


8#
發表於 12-10-11 18:39 |只看該作者

回覆:小產後休息了兩個cycle, 又開工喇....

我都係呀!一齊加油




男爵府

積分: 6581


7#
發表於 12-10-11 17:00 |只看該作者
echanhl ,

記得我嗎? 我都剛小產左. 琴日同今日都有拎胎組織番醫院. 等緊下星期照下清唔清得哂. 唉 .......果陣傷痛只有同路人先明白.

我都相信下次我再 bingo 一定有陰影. 尤其係我兩胎都係有出血. 分別係第一胎保得住, 但第二胎保唔住. 我諗我體質或基因問題係懷孕慣性出血. 就算遲下再 bingo , 我都唔知應該抱咩心情去面對.

既然你身心 ready , 就乜都唔好諗 . 努力去做啦 ~! 祝你快 bingo , 今次一定要順順利利 !!


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


6#
發表於 12-10-11 13:00 |只看該作者

回覆:小產後休息了兩個cycle, 又開工喇....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1191


5#
發表於 12-10-11 12:53 |只看該作者
謝謝鼓勵

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo