2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1073


1#
發表於 12-10-13 19:05 |只看該作者
登记左—站式媽媽会,即係要upload 張懷孕证明嗰個,好似冇乜收過啲資訊及回覆


大宅

積分: 1073


11#
發表於 12-10-15 20:28 |只看該作者

回覆:係咪未有任何講座

突然閒今日又收到fitti 同johnson 既email


男爵府

積分: 7641


10#
發表於 12-10-15 14:22 |只看該作者

回覆:係咪未有任何講座

我今日都收到3 個通知,又唔係真係好慢囉。。。


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-10-14 15:50 |只看該作者

回覆:係咪未有任何講座

我睇產前產後果邊講,用bk個一站式反應係慢啲!所以我分開左自己逐個報,大部份都有回覆喇!同埋講座我已經聽左2個,但都係喺bk見有人分享自己打去登記,媽媽會通知你係隨機架!咁多媽媽會員佢唔會全部都send,搞多多場都唔夠應付咁多媽媽啦



公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-10-14 15:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow625+於+12-10-14+發表係b

原帖由 bkoon 於 12-10-14 發表
唔好意思,bk 個app 有无得做登記?



男爵府

積分: 7641


7#
發表於 12-10-14 15:22 |只看該作者

回覆:係咪未有任何講座

我唔知呀,我係用webpage 開先見到


別墅

積分: 948


6#
發表於 12-10-14 13:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bkoon+於+12-10-14+發表請問

原帖由 meow625 於 12-10-14 發表
係bk 有個一站式bb 會,你登記左佢會幫你apply 所有會而唔收錢架,好過自己逐個填囉

...
唔好意思,bk 個app 有无得做登記?




男爵府

積分: 7641


5#
發表於 12-10-14 13:04 |只看該作者

引用:請問個會叫乜名,要收費嗎? +

原帖由 bkoon 於 12-10-14 發表
請問個會叫乜名,要收費嗎?
係bk 有個一站式bb 會,你登記左佢會幫你apply 所有會而唔收錢架,好過自己逐個填囉


別墅

積分: 948


4#
發表於 12-10-14 12:18 |只看該作者

回覆:meow625 的帖子

請問個會叫乜名,要收費嗎?




男爵府

積分: 7641


3#
發表於 12-10-14 09:42 |只看該作者

回覆:係咪未有任何講座

好似佢幫你apply membership...我上星期apply,n
琴日收到firso 既禮物啦。。。
其他就冇反應


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


2#
發表於 12-10-13 22:00 |只看該作者

引用:登记左—站式媽媽会,即係要upload+張懷孕

原帖由 CR13512 於 12-10-13 發表
登记左—站式媽媽会,即係要upload 張懷孕证明嗰個,好似冇乜收過啲資訊及回覆

...
我都想知幾耐會收到通知。我都岩岩登記左


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo