立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2287
公爵府
積分: 27587
男爵府
積分: 9066
伯爵府
積分: 17931
翡翠宮
積分: 83250
珍珠宮
積分: 46799
原帖由 tammy2008 於 12-10-16 發表 咁妳部打蛋器係咪人地嗰部先.... 而家人地話自己打分靚鐘, 之後佢加蛋黃都無變水
禁止訪問
積分: 491
水晶宮
積分: 50566
bt2226 發表於 12-10-16 16:37 http://irenechanwai.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1601288
積分: 17005
bt2226 發表於 12-10-16 16:42 好!今晚試試
積分: 36230
原帖由 lovingsleep 於 12-10-16 發表 最好沿碗邊慢慢倒落去,千萬唔好在中間或者W字咁倒D油落麵糊,因為D油比較重,咁倒入去輕輕的麵糊內好易令 ...
bt2226 發表於 12-10-16 16:04 好似W字都倒
原帖由 bt2226 於 12-10-16 發表 都係分3次?
原帖由 fungwongphie 於 12-10-16 發表 你D蛋白係要打到白哂色,唔係半透明,先至好落糖喎⋯
原帖由 tammy2008 於 12-10-16 發表 初步睇蛋白打唔夠....當然拌粉手法都係問題之一 .... 都話蛋白好識呃人架啦....
原帖由 tammy2008 於 12-10-16 發表 紅色字既 手打蛋器 要轉晒做 用 膠刮刀 ~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy