烹飪搵食

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   13


大宅

積分: 2287


1#
發表於 12-10-15 12:08 |只看該作者
我的又失敗之作>.<灰哂
點解?已經跟足必成功的雪芳蛋糕做法但....又係禁,我真的灰心了
myphoto.jpg




公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


110#
發表於 12-10-16 17:41 |只看該作者
下次再努力


男爵府

積分: 9066


109#
發表於 12-10-16 17:31 |只看該作者
冇咁灰心,試多幾次就得喇


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


108#
發表於 12-10-16 17:22 |只看該作者
系咯,你睇下,大家都系連蛋黃都要打架,Irene系個視頻度就超高技術到唔打蛋黃,距當然得啦,但初學就最好唔好學這些超技術的動作啦,她的這兩種技術是可以省點時間,但唔系你學架


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


107#
發表於 12-10-16 17:12 |只看該作者
本帖最後由 kenstin 於 12-10-16 17:13 編輯

要補充,她此種超技術只會用在撈麵粉,撈完麵粉後,加油的時候也會用返膠刮來撈,這部分她沒有視頻,所以呢,你地學D唔學D,以為跟足,唔失敗都難啦。


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


106#
發表於 12-10-16 17:08 |只看該作者
我自己做雪芳,打蛋白時會加幾滴醋, 跟手擺入雪櫃,因為我覺得中國蛋好快陷,而我又慢手腳。跟住meme momo 打蛋黃
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


105#
發表於 12-10-16 17:06 |只看該作者
原來學左Irene咁用手打蛋器來撈麵糊,
這是很高超的技術,初學絕對不能學,還是用返膠刮啦,Irene這技術是屬於超高級班,你用的話就立刻消晒D泡啦,慢慢來啦,做熟左先用超技術啦。


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


104#
發表於 12-10-16 16:59 |只看該作者

回覆:我的又失敗之作>.<灰哂

樓主唔好用呢D時間嚟gauge蛋白打得夠唔夠,要睇個texture架。加油!



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


103#
發表於 12-10-16 16:58 |只看該作者

引用:Quote:bt2226+發表於+12-10-16+16:37+http:

原帖由 tammy2008 於 12-10-16 發表
咁妳部打蛋器係咪人地嗰部先....

而家人地話自己打分靚鐘, 之後佢加蛋黃都無變水
蛋黃嗰part一開始又話2至3分鐘架⋯



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


禁止訪問

積分: 491


102#
發表於 12-10-16 16:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50566


101#
發表於 12-10-16 16:53 |只看該作者
個人提議樓主咪用光波爐焗蛋糕啦....無底火上火又太近...

用鑊蒸仲好過啦....發到澎澎聲呀 ~


水晶宮

積分: 50566


100#
發表於 12-10-16 16:50 |只看該作者
咁妳部打蛋器係咪人地嗰部先....

而家人地話自己打分靚鐘, 之後佢加蛋黃都無變水
但係妳打分靚鐘...之後一加蛋黃就變水喎....

嘻...嘻...嘻 .....



佢話自己打分靚鐘囉....佢話.....好老實我就唔信啦...打蛋白唔係開 turbo 打分靚鐘就打得靚架...有時要快, 有時要慢......技巧啊技巧來也 ~:lol:

點評

lovingsleep  同意! 老師傅話: 打蛋白用高速會令到蛋白韌,要切戒!  發表於 12-10-16 17:13


伯爵府

積分: 17005


99#
發表於 12-10-16 16:45 |只看該作者
bt2226 發表於 12-10-16 16:42
好!今晚試試

煮野食/整甜頭一定要多試多做,唔好氣餒才會成功,集合各方意見,今晚比心機再整,加油呀!!! 我地撐你架~!
自煮有快樂


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


98#
發表於 12-10-16 16:44 |只看該作者
add oil!
主 賜 平 安


大宅

積分: 2287


97#
發表於 12-10-16 16:42 |只看該作者

引用:Quote:bt2226+發表於+12-10-16+16:04+好似W

原帖由 lovingsleep 於 12-10-16 發表
最好沿碗邊慢慢倒落去,千萬唔好在中間或者W字咁倒D油落麵糊,因為D油比較重,咁倒入去輕輕的麵糊內好易令 ...
好!今晚試試




伯爵府

積分: 17005


96#
發表於 12-10-16 16:41 |只看該作者
bt2226 發表於 12-10-16 16:04
好似W字都倒

最好沿碗邊慢慢倒落去,千萬唔好在中間或者W字咁倒D油落麵糊,因為D油比較重,咁倒入去輕輕的麵糊內好易令所有東西都被壓下去,新手又不懂拌勻,愈搞愈衰,最後就像你的蛋糕底部都是沈澱、厚實的。 你試下將大概兩湯匙的麵糊畢入裝油的碗內先拌勻,再倒回大盤的麵糊內,咁會易D拌勻,或者係將油加在已打的蛋黃糊內直頭用打蛋器打勻,才加麵粉再拌,待拌勻後才分次加入已打發好的蛋白。
自煮有快樂


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


95#
發表於 12-10-16 16:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fungwongphie+於+12-10-16+發

原帖由 bt2226 於 12-10-16 發表
都係分3次?
糖一定要逐少逐少加入打緊既蛋白度,仲要D蛋白打到變哂白色至好開始加糖。



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


大宅

積分: 2287


94#
發表於 12-10-16 16:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bt2226+於+12-10-16+發表三隻

原帖由 fungwongphie 於 12-10-16 發表
你D蛋白係要打到白哂色,唔係半透明,先至好落糖喎⋯
都係分3次?




大宅

積分: 2287


93#
發表於 12-10-16 16:37 |只看該作者

引用:初步睇蛋白打唔夠....當然拌粉手法都係問題

原帖由 tammy2008 於 12-10-16 發表
初步睇蛋白打唔夠....當然拌粉手法都係問題之一 ....

都話蛋白好識呃人架啦....
明!I will try tonight




大宅

積分: 2287


92#
發表於 12-10-16 16:37 |只看該作者

引用:Quote:bt2226+發表於+12-10-16+16:20+三隻

原帖由 tammy2008 於 12-10-16 發表
紅色字既 手打蛋器 要轉晒做 用 膠刮刀 ~
http://irenechanwai.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1601288




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo