烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   65


大宅

積分: 1526


1#
發表於 12-10-15 14:25 |只看該作者
本帖最後由 BLW 於 12-10-15 14:46 編輯

皇上貢品......杞子圓肉桂花糕!
好耐無整喇.......正!
杞子桂圓桂花糕做法:水1200g+桂花糖2或3湯匙(隨個人喜好)煮沸,我用有機庶糖120g+魚膠粉50g混合後,倒入桂花糖水中不停攪拌至溶,將龍眼肉、杞子清洗乾淨(不要浸,否則太淋身)放落糖水中拌勻,放涼後放進
保鮮盒內,入雪柜2至3小時,完成!


1350282219045.jpg


點評

water16    發表於 12-10-27 21:47
INHIM    發表於 12-10-26 14:06
INHIM    發表於 12-10-26 14:05
Laivy   好正  發表於 12-10-22 13:01
alicialee1210    發表於 12-10-20 22:32
tempooo    發表於 12-10-17 00:44
yanyan-mummy    發表於 12-10-16 19:12


別墅

積分: 813


50#
發表於 12-10-27 18:20 |只看該作者

回覆:杞子圓肉桂花糕




珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 12-10-27 15:55 |只看該作者

回覆:杞子圓肉桂花糕

好靚




伯爵府

積分: 19003

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 大廚勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 12-10-27 10:57 |只看該作者


複式洋房

積分: 147


47#
發表於 12-10-27 00:12 |只看該作者

回覆:杞子圓肉桂花糕

so pretty


大宅

積分: 1712


46#
發表於 12-10-27 00:01 |只看該作者

回覆:杞子圓肉桂花糕

嘩!好鐘意食架!




男爵府

積分: 8910

2018復活節勳章


45#
發表於 12-10-26 22:25 |只看該作者

回覆:ppgirl 的帖子

可以係佢半凝固嘅時候搞拌下,甘D桂花就唔會沈底啦




珊瑚宮

積分: 111390

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


44#
發表於 12-10-26 22:05 |只看該作者


珍珠宮

積分: 30939

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


43#
發表於 12-10-26 22:03 |只看該作者


男爵府

積分: 6482


42#
發表於 12-10-26 14:19 |只看該作者

回覆:杞子圓肉桂花糕

可以做熱食嗎?天氣涼啦想要做熱的甜品,如紅棗糕就好啦



點評

andyman  唔得呀,因為魚膠粉凍先會凝固沒有紅棗糕食譜呢....  發表於 12-10-26 14:21


別墅

積分: 753


41#
發表於 12-10-26 13:57 |只看該作者
回覆 andyman 的帖子

真係好喇, 今個星期六日可以試吓整, 謝謝食譜分享, 好耐都唔該


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


40#
發表於 12-10-26 13:46 |只看該作者
回覆 kelvinlawfs 的帖子

食譜可供參考,如下


桂花果涷


紅棗三粒切碎

元肉浸軟切碎

杞子浸軟

400ml

魚膠粉28+凍開水350 ml (拌勻,隔熱水坐溶)

乾桂花 2/3 湯匙

冰糖 100

1)
400 ml 加入糖煮溶,
2)
加入元肉紅棗畧煮
3)
加入桂花,杞子
4)
熄火
5)
加入魚膠粉水
6)
雪凍三小時, 雪中途(約一小時)可取出攪拌,令材料均勻


一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


別墅

積分: 753


39#
發表於 12-10-26 13:36 |只看該作者
回覆 andyman 的帖子

oop 原來係咁, 多謝賜教


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


38#
發表於 12-10-26 11:23 |只看該作者
回覆 kelvinlawfs 的帖子

用魚膠粉會煙靭啲,而大菜會爽啲,兩種唔同食法
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


別墅

積分: 753


37#
發表於 12-10-26 10:24 |只看該作者
回覆 andyman 的帖子

好靚呀
之前我試用大菜代替魚膠粉, 可能未掌握好份量, 整出泥好硬, 無酒樓果d咁好味, 等我跟你ge食譜再整先, 多謝分享, 唔該晒!


大宅

積分: 1526


36#
發表於 12-10-25 22:45 |只看該作者
回覆 ppgirl 的帖子

我會用個淺啲既兜黎裝,咁就唔覺!


大宅

積分: 2133


35#
發表於 12-10-24 23:33 |只看該作者

回覆:andyman 的帖子

我做的桂花和杞子也沈在底,請問如何可把材料平均分配!謝謝!



點評

andyman  雪大約一個鐘後,拿出來攪拌一下  發表於 12-10-26 12:40


複式洋房

積分: 217


34#
發表於 12-10-23 14:21 |只看該作者

Thanks for sharing!


洋房

積分: 35


33#
發表於 12-10-22 11:14 |只看該作者


男爵府

積分: 6354


32#
發表於 12-10-22 09:10 |只看該作者

回覆 回覆:BLW的帖子






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo