在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6081


1#
發表於 12-10-15 17:47 |只看該作者
我仲有八星期才開刀,但有機會早產,醫生要我盡量休息和吃東西,我的工作如果不用見客時是可以home office. 老閣和同team 同事都撐我這樣的安排。但有些同事是話之你的,照要你捱更抵夜工作來達到佢既目的。做左幫到件事都可以盡量做,但好多時都係白做的。今日有條友又係咁迫我埋牆角,本來我份人都仲好放不低工作的,但佢既然都不理我的情況,我唯有大條道理拎幾日sick leave 。 反正醫生已批。本來我還打算home office. 既然你無理地迫我咩。。。我唯有真係放假囉。人不為己?更何況我為的是未出生的兒子,真係啋你都有味。我已盡了責,係你迫虎跳牆咋。



子爵府

積分: 10988

親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


28#
發表於 12-11-10 23:13 |只看該作者
點都好,工可以轉過第二份,唔一定會做一世,但自己、子女同家庭就係一世嘅,有乜事可以令自己一世遺憾,所以一定要以自己同BB健康為先!


複式洋房

積分: 260


27#
發表於 12-11-10 11:23 |只看該作者

引用:有老闆撐就己經係最大既皇牌,+我都好想有人

原帖由 yee198211 於 12-10-18 發表
有老闆撐就己經係最大既皇牌, 我都好想有人撐, 返工受氣, 一日到黑忙過不停, 同事又迫埋牆, 唔到死期都唔pa ...
咁慘?咁嘅工作環境會令自己長期受壓,小心身體呀!




大宅

積分: 2667


26#
發表於 12-11-9 20:12 |只看該作者

回覆:呢個時候我梗係顧住自己身體







伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-11-9 18:03 |只看該作者
幾衰既人都有 加油啊

老闆支持你好有人情味


洋房

積分: 54


24#
發表於 12-11-9 16:36 |只看該作者


禁止訪問

積分: 1082


23#
發表於 12-11-9 14:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 794


22#
發表於 12-10-19 10:37 |只看該作者
支持你,加油,好好休息照顧身體~


男爵府

積分: 6081


21#
發表於 12-10-19 08:36 |只看該作者

回覆:呢個時候我梗係顧住自己身體

無錯!打份工姐,產前太搏真係對bb有影響咖。我以前都吾信,諗住bb嚮我肚度咪又係食同訓?加上不相信胎教這回事,以前自己只要飲食正常同埋夠訓就得。點知原來壓力同精緒係直接會影響到bb成長。我而家後悔到不得了。希望可以追返bb生長的速度,而家日日在家食同訓,間中去細佬屋企同佢的bb玩,同阿媽去飲茶,個肚好似大得快左好多。打工既野啋佢有味!



大宅

積分: 2121

陪月勳章


20#
發表於 12-10-19 08:00 |只看該作者

回覆:chunchunk 的帖子

呢D咪叫物極必反! 我都係,臨生前日日0T到8,9點,坐月home office照做, 其間亞頭打嚟話公司搵咗個mature的人跟番個大客,ok fine! 我打工啫,咁博為乜啫,即時放手la。 返工一星期,話我知嗰位同事唔做嘞! 想我跟返先,同時又請個高grade 過我的人。 咁想點呀????? 睬你咪儍仔!




禁止訪問

積分: 3348


19#
發表於 12-10-18 22:29 |只看該作者

回覆:呢個時候我梗係顧住自己身體

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 250


18#
發表於 12-10-18 21:10 |只看該作者
有老闆撐就己經係最大既皇牌, 我都好想有人撐, 返工受氣, 一日到黑忙過不停, 同事又迫埋牆, 唔到死期都唔pass o的野過來, 話請人幫手, 請咁耐都唔見有人返工. 公司既同事, 尤其同組既都係好冷漠, 個個做掂自己既野就唔會理人地忙到死都唔會幫手.


大宅

積分: 2441


17#
發表於 12-10-18 12:32 |只看該作者

回覆:呢個時候我梗係顧住自己身體

正確!


子爵府

積分: 10024


16#
發表於 12-10-18 12:06 |只看該作者
支持


男爵府

積分: 7906


15#
發表於 12-10-17 11:46 |只看該作者
既然老闆都撐你甘就無有怕, 講到底, 幾時都係睇住自己身體啦。打工啫, 賣命咩!


複式洋房

積分: 173


14#
發表於 12-10-17 11:43 |只看該作者
回覆 RockMusicLover 的帖子

fully support


子爵府

積分: 10306

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-17 08:42 |只看該作者
Well Done!! 祝你生個肥肥白白的BB !
我要為小朋友做個好榜樣, 所以2015年要好好為自己和小朋友預備!!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 12-10-17 06:59 |只看該作者
add oil


大宅

積分: 4695

熱血勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-10-17 04:49 |只看該作者

引用:我覺得有d衰人就係睇死你唔敢放假,於是不

原帖由 showman 於 12-10-16 發表
我覺得有d衰人就係睇死你唔敢放假,於是不斷俾野你做,你今次做得非常好!



...
完全同意,有時真係唔出手唔得


大宅

積分: 3093

BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-16 23:05 |只看該作者

回覆:呢個時候我梗係顧住自己身體






首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo