懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1083


1#
發表於 12-10-16 11:27 |只看該作者
本帖最後由 Sunsunmama 於 15-9-3 11:54 編輯

closed


子爵府

積分: 11483


36#
發表於 12-10-17 16:27 |只看該作者

回覆:Sunsunmama 的帖子






大宅

積分: 1083


35#
發表於 12-10-17 16:09 |只看該作者

回覆:little_fay 的帖子

睇到其他mama的reply先知原來好多人都有類似經歷,呢D真係佢哋嘅文化。
其實我已經係港島區,可想而知如果係北區俾人搶床位,學位,的港人對住B6真係慘. 一定嘔晒血




禁止訪問

積分: 1499

畀面勳章


34#
發表於 12-10-17 09:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47280


33#
發表於 12-10-17 08:56 |只看該作者
遇到惡人要惡過拒先得
agree


大宅

積分: 1946


32#
發表於 12-10-17 08:54 |只看該作者
回覆 Sunsunmama 的帖子



男爵府

積分: 7343


31#
發表於 12-10-17 08:49 |只看該作者

回覆:B6 女人搶大肚婆及小孩的士!未見過咁野蠻的人!




大宅

積分: 1025


30#
發表於 12-10-17 08:44 |只看該作者

回覆:B6 女人搶大肚婆及小孩的士!未見過咁野蠻的人!

而家出街見到啲B6,真係好鬼憎!
以前未大肚都好好脾氣…但係而家每朝返工搭火車,由粉嶺出旺角,日日面對被班B6爭位坐,人都癲!


伯爵府

積分: 19320

熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 12-10-17 07:45 |只看該作者

回覆:B6 女人搶大肚婆及小孩的士!未見過咁野蠻的人!

好過份


大宅

積分: 3427


28#
發表於 12-10-17 07:11 |只看該作者

引用:今朝挺住7個月大的肚帶埋工人帶阿仔搭的士

原帖由 Sunsunmama 於 12-10-16 發表
今朝挺住7個月大的肚帶埋工人帶阿仔搭的士返學。等車地方沒有的士站,我如常單黃綫等,旁邊亦沒有其他人。 ...
如果係我我一定同佢嘈,大住個肚揍住小朋友都係咁話!


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


27#
發表於 12-10-16 15:52 |只看該作者

引用:今朝挺住7個月大的肚帶埋工人帶阿仔搭的士

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 870


26#
發表於 12-10-16 15:43 |只看該作者
我六個幾月時,同C6去個FIREND 屋企攞HIGH CHAIR,落到樓下,冇的士轉入個屋宛,C6走到路口叫部的士駛入去,點知開門準備上的士,有兩個B6唔知係邊度衝出嚟,話佢哋等咗好耐車,趕住去機場,佢仲有D FRIEND係另一架的士,要一齊走,佢要搭。

其實,連個司機都唔想載佢哋,但佢哋又係企係車門前面,唔俾你上,結果,C6費時我勞氣,出去再叫第二部的士駛入嚟,我哋冇理佢哋。


禁止訪問

積分: 3448


25#
發表於 12-10-16 14:57 |只看該作者

回覆:B6 女人搶大肚婆及小孩的士!未見過咁野蠻的人!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3303


24#
發表於 12-10-16 14:52 |只看該作者

回覆:Sunsunmama 的帖子

叫佢返強國啦:;pppp:




大宅

積分: 1353

畀面勳章


23#
發表於 12-10-16 14:50 |只看該作者

回覆:B6 女人搶大肚婆及小孩的士!未見過咁野蠻的人!

太過份!B6真係無文化,無教養!




複式洋房

積分: 466


22#
發表於 12-10-16 14:02 |只看該作者

回覆:B6 女人搶大肚婆及小孩的士!未見過咁野蠻的人!

好在有個司機主持公道




伯爵府

積分: 15004

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 DHA勳章


21#
發表於 12-10-16 13:43 |只看該作者
係啦咁o既情況係咪可以報警﹖


大宅

積分: 1083


20#
發表於 12-10-16 13:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+羊羊媽媽+於+12-10-16+發表司

原帖由 Sunsunmama 於 12-10-16 發表
所以係度發瀨渣唔俾司機開車!終於明咩叫爛佬怕潑婦
Of course 個司機唔係爛佬。只係衰的男人都唔夠B6潑婦嚟




大宅

積分: 1083


19#
發表於 12-10-16 13:25 |只看該作者

引用:司機都話唔載佢,佢憑咩唔走 +

原帖由 羊羊媽媽 於 12-10-16 發表
司機都話唔載佢,佢憑咩唔走
所以係度發瀨渣唔俾司機開車!終於明咩叫爛佬怕潑婦




大宅

積分: 1083


18#
發表於 12-10-16 13:21 |只看該作者

回覆:coby05 的帖子

同意!如果我唔係大住個肚,實同佢死過!
真後悔無影低佢個衰樣!因為我掛住護住個仔。唔知佢有幾顛!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo