自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 911


1#
發表於 12-10-16 20:26 |只看該作者
住在對面屋兩姊妹和媽媽好討厭整曰都吵駡不停。兩姊妹都唔細啦,十六、十七歲啦。一時係仇人,一時好似賴有親情個阿媽仲好似好威。全家人講嘢好大聲。


男爵府

積分: 6181


21#
發表於 12-10-16 23:33 |只看該作者

回覆:對面屋啲人好利害

我樓上都有個癲婆成日鬧女鬧老公,聽到佢把聲就




珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-10-16 23:32 |只看該作者

引用:住在對面屋兩姊妹和媽媽好討厭整曰都吵駡不

原帖由 smallcc 於 12-10-16 發表
住在對面屋兩姊妹和媽媽好討厭整曰都吵駡不停。兩姊妹都唔細啦,十六、十七歲啦。一時係仇人,一 ...
我隔離屋又係之前間左套房,其中一間租比b6.唔知單非定咩啦,日日開住大門同套房門,大大聲講國語,個女四歲左右,每朝八點開始尖叫/嘈,忍左佢兩個禮拜,同管理處投訴要佢閂門唯有等佢快d搬


侯爵府

積分: 23038

好媽媽勳章


19#
發表於 12-10-16 22:31 |只看該作者

回覆:對面屋啲人好利害





別墅

積分: 911


18#
發表於 12-10-16 22:30 |只看該作者

回覆:對面屋啲人好利害

呢家人好鍾意企係門口講嘢又係廳掛滿衫褲:;pppp:


伯爵府

積分: 17450


17#
發表於 12-10-16 22:27 |只看該作者

回覆:smallcc 的帖子






寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-10-16 22:25 |只看該作者

回覆:對面屋啲人好利害






珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


15#
發表於 12-10-16 21:53 |只看該作者
噪音


翡翠宮

積分: 91789

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 12-10-16 21:49 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


13#
發表於 12-10-16 21:49 |只看該作者

回覆:對面屋啲人好利害






子爵府

積分: 14727


12#
發表於 12-10-16 21:36 |只看該作者

回覆:對面屋啲人好利害






水晶宮

積分: 59773

畀面勳章


11#
發表於 12-10-16 21:35 |只看該作者

引用:住在對面屋兩姊妹和媽媽好討厭整曰都吵駡不

原帖由 smallcc 於 12-10-16 發表
住在對面屋兩姊妹和媽媽好討厭整曰都吵駡不停。兩姊妹都唔細啦,十六、十七歲啦。一時係仇人,一 ...
咁似我對面屋果兩公婆


公爵府

積分: 27141


10#
發表於 12-10-16 21:28 |只看該作者

回覆 回覆:smallcc的帖子

我呢邊都有,每次嗌交都11點後




侯爵府

積分: 22470

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-10-16 21:27 |只看該作者

回覆:對面屋啲人好利害






翡翠宮

積分: 80423

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-10-16 21:19 |只看該作者


大宅

積分: 4292

BK Milk勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-10-16 21:12 |只看該作者

回覆:對面屋啲人好利害






禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


6#
發表於 12-10-16 21:07 |只看該作者

回覆:對面屋啲人好利害

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17757

醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-10-16 20:56 |只看該作者

回覆:對面屋啲人好利害

我樓上嗰家都係,不過鬧工人多,一日鬧幾次,鬧得好恐怖,晚上12點照鬧,有D工人都會駁咀,我住咗年半,姐姐話個個都係比佢炒,起碼換咗5個,我有時都聽到打工人聲,有次姐姐話聽到樓上個姐姐應該同家人下午講電話,話僱主對佢好好,好鍚佢,但晚上樓上又嘈,都鄧個姐姐慘一家唔知一家事,但以我聽到,樓上嗰個C9應該係巔,有時連仔女老公都狂鬧我C6係屋企做野食咗一支煙,可能供到佢(c6咁岩食咗支,平時會落樓下食),佢00:00拖埋管理員過黎狂小c6,c6係D燥底人,我幾驚c6開佢波mouth:



點評

abccheung  屋企食煙關佢乜事呀?咁都有得投訴!咁你應該報警佢噪音或疑似打工人啦  發表於 12-10-16 23:40


男爵府

積分: 6894


4#
發表於 12-10-16 20:54 |只看該作者
回覆 smallcc 的帖子

同我鄰居咁似既, 我鄰居又係好似响屋企用咪講野咁, 呢排天氣好, 得自己一個响屋企想開窗涼吓清風, 但附送嘈音, 超無奈


侯爵府

積分: 23064


3#
發表於 12-10-16 20:51 |只看該作者
租既就唯有快d搬

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo