烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 369


1#
發表於 12-10-19 16:40 |只看該作者
起初擔心這款煲既功效(因高速煲中呢隻牌子算平) 但媽媽有朋友用開話惦,咁即管一試。very good wor 。又平又arm 用


複式洋房

積分: 369


10#
發表於 12-10-22 02:26 |只看該作者
GabNatMama 發表於 12-10-19 22:36
請問係咩model 同幾錢呀?
Sogx 特價 8L $1,400 Clipso Modulo 2


複式洋房

積分: 369


9#
發表於 12-10-22 02:21 |只看該作者
回覆 333s 的帖子

未試過,但應該不是焗既效果,相信只能蒸


別墅

積分: 523


8#
發表於 12-10-21 22:13 |只看該作者

回覆:特福高速煲

我就買左BRAVA 9L- made in italy $1999,我覺得幾好,個煲蓋比其他牌子輕身,啱哂我呢d冇乜力水嘅大肚婆如有興趣可提供網址給姊妹們上去睇下





珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


7#
發表於 12-10-21 21:25 |只看該作者
我個舊款 t~fal 都用咗好耐 , 閒閒哋超過 6 年 唔駛換膠邊 .
不過 停產咗 , 想再換膠邊都唔知仲有冇 ?

所以 , 我趁 永~ 大減價 , 換咗個 Fissl~r Vitaquick (新 藍點) 6L $1768.

買之前 , 我都有睇過 t~fal 10L , 都係千多、二千左右 . 仲有埋 timer .
我嫌佢個開關太大聲 . 所以 冇興趣再考慮佢 .

其實 , 我之前 睇咗 d 測試報告 , 及網上用家的評語 .
都係覺得 Fissl~r 可靠 d , 壓力強 d , 所以 就算 Vitaquick 只得 6L 也扑槌 .


講真 , 要求唔高的話 , t~fal 10L 的確玩得過 .
只係 , 個 timer 就唔可以太認真了 .

另外 , 要小心佢個 煲底 受熱 之後 容易變形 .
如果 用電陶爐 或 傳統電爐頭 , 就好可能會出現 爐火 傳唔到熱去 煲底 (因為 煲底 彎曲、變形 ) .
智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


大宅

積分: 3261


6#
發表於 12-10-20 12:03 |只看該作者

回覆:特福高速煲

我用了2年,好就好,但個蓋側的膠溶了,同個蓋快分離了,個timer 仲壞埋!




珊瑚宮

積分: 107219


5#
發表於 12-10-20 11:50 |只看該作者
減價時

8L加多一個細煲套餐....千零蚊
玩具萬歲!


大宅

積分: 3769


4#
發表於 12-10-19 22:56 |只看該作者

回覆:daidumdum 的帖子

用咗六年,一個字"正"




大宅

積分: 1149


3#
發表於 12-10-19 22:36 |只看該作者

回覆:特福高速煲

請問係咩model 同幾錢呀?




象牙宮

積分: 239583


2#
發表於 12-10-19 18:33 |只看該作者
daidumdum 發表於 12-10-19 16:40
起初擔心這款煲既功效(因高速煲中呢隻牌子算平) 但媽媽有朋友用開話惦,咁即管一試。very good wor 。又 ...

又可以整蛋糕是嗎?
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo