懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 345


1#
發表於 12-10-19 17:15 |只看該作者
星期日晚開始有少少痛, 以為小事, 但一日痛過一日, 呢兩日直頭可以用行唔到郁唔到黎形容
過兩日先36wks, 好想BB快d出黎唔使痛, 但又未足月, 有無咩辦法可以無咁痛?

呢兩日雙腳超腫, 三腫三消, 阿B係咪會早出黎?
但佢呢兩日又狂郁, 唔似人地話生前會郁少左的跡象~
好辛苦呀~!


別墅

積分: 959


17#
發表於 12-10-23 23:27 |只看該作者

引用:星期日晚開始有少少痛,+以為小事,+但一日痛

原帖由 tuocs 於 12-10-19 發表
星期日晚開始有少少痛, 以為小事, 但一日痛過一日, 呢兩日直頭可以用行唔到郁唔到黎形容
過兩日先 ...
我想問吓咩叫三腫三消呀?


複式洋房

積分: 345


16#
發表於 12-10-23 23:25 |只看該作者

回覆:emiliarabbit 的帖子

我都好想知~ 35周尾開始痛, 痛左一星期, 阿囡未有動靜想出黎




複式洋房

積分: 345


15#
發表於 12-10-23 23:23 |只看該作者

回覆:Jesca 的帖子

毛毛位置





禁止訪問

積分: 752


14#
發表於 12-10-23 23:21 |只看該作者

引用:我都係痛,醫生話多用托腹帶,會減輕個情況

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


13#
發表於 12-10-23 23:17 |只看該作者

回覆:有咩辦法可減輕恥骨痛?

我38w,恥骨開始痛係米即係入直路啦?



禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


複式洋房

積分: 345


12#
發表於 12-10-23 20:56 |只看該作者

回覆:LungLanBaby 的帖子

我都好似殘廢左咁, 由於真係行唔到, 最後入左醫院, 職業治療師幫我做左個腰封, 但未咁快見效, 依家醫生唔俾我出院~ 住左三日啦~




男爵府

積分: 8737

BK Milk勳章


11#
發表於 12-10-23 16:51 |只看該作者
我依家35w.但耿骨即係邊到
我都有骨痛,但5識形容位置係邊


複式洋房

積分: 237


10#
發表於 12-10-23 16:44 |只看該作者

回覆:tuocs 的帖子

我而家37周幾,前兩日都係三角位好痛,一郁就痛,行路,轉身,都好似殘廢咁!
唯有日日瞓喺床上,我都想快啲生!
原本想去睇醫生,以為自己唔正常,點知原來咁多孕婦同我一樣




別墅

積分: 592


9#
發表於 12-10-19 23:11 |只看該作者

引用:星期日晚開始有少少痛,+以為小事,+但一日痛

原帖由 tuocs 於 12-10-19 發表
星期日晚開始有少少痛, 以為小事, 但一日痛過一日, 呢兩日直頭可以用行唔到郁唔到黎形容
過兩日先 ...
我同你一樣,痛到眼淚水都出曬黎最後醫生開左止痛藥俾我食左係無咁痛,但好快又痛返


複式洋房

積分: 345


8#
發表於 12-10-19 22:19 |只看該作者

回覆:elva_mrschan 的帖子

明日開始試下用先~ thx~




複式洋房

積分: 345


7#
發表於 12-10-19 22:18 |只看該作者

回覆:purple_rainy 的帖子

我連細細步都行唔到, 一郁就痛




複式洋房

積分: 418


6#
發表於 12-10-19 18:46 |只看該作者

回覆:有咩辦法可減輕恥骨痛

我都係痛,醫生話多用托腹帶,會減輕個情況


別墅

積分: 810


5#
發表於 12-10-19 18:36 |只看該作者

回覆:tuocs 的帖子

行路細細步行,盡量唔好令雙腿將開太多


複式洋房

積分: 345


4#
發表於 12-10-19 18:27 |只看該作者
其實我5個月開始隻腳就水腫, 不過腳掌就唔會太腫, 只係小腿實哂, 同第二朝瞓醒就無事~
但呢兩日腳掌腫到豬蹄咁, 同平時唔同~ 唔知係咪人地所謂的三腫三消的腫~


大宅

積分: 3612


3#
發表於 12-10-19 18:21 |只看該作者

引用:星期日晚開始有少少痛,+以為小事,+但一日痛

原帖由 tuocs 於 12-10-19 發表
星期日晚開始有少少痛, 以為小事, 但一日痛過一日, 呢兩日直頭可以用行唔到郁唔到黎形容
過兩日先 ...
我嘅恥骨都係一日痛過一日呀!以前只係夜晚先痛,而家就連日間行路都痛埋,仲有成個幾月捱


大宅

積分: 3612


2#
發表於 12-10-19 18:19 |只看該作者

引用:星期日晚開始有少少痛,+以為小事,+但一日痛

原帖由 tuocs 於 12-10-19 發表
星期日晚開始有少少痛, 以為小事, 但一日痛過一日, 呢兩日直頭可以用行唔到郁唔到黎形容
過兩日先 ...
你幾時開始腳腫呀?我而家35週仲未有腳腫,係咪一定會有腳腫架


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo