烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   28


大宅

積分: 1087


1#
發表於 12-10-21 11:03 |只看該作者
好想做唧花cookie &牛油蛋糕,有無人可以比recipe我呀。新手最好簡單完美版




大宅

積分: 2655


29#
發表於 12-10-27 16:35 |只看該作者
phoebepanpan 發表於 12-10-26 22:29
回覆 kidicksonki 的帖子

搵到個VIDEO 教你打牛油

Thank you! It's nice!


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


28#
發表於 12-10-26 22:29 |只看該作者
回覆 kidicksonki 的帖子

搵到個VIDEO 教你打牛油
http://www.youtube.com/watch?v=gO3dc6c4ZpE


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


27#
發表於 12-10-26 21:52 |只看該作者

回覆:gowu 的帖子

糖50-100g (我用少D糖),牛油100g, 低粉200g.
先打牛油,牛油打耐D,曲奇趣D。
加糖再打,加一隻蛋,我另加少少雲尼那香油,打云,慢慢加粉,攪到一pat 野,用保鮮紙包好入雪櫃,雪30mins 以上。
取出用棒壓平就可cup 模,不要壓太薄0.3cm 差不加。
cup 完可入已預熱的焗爐,焗10-15mins 150-180度左右。
但如你cup 左好耐,最好再雪下先拎去焗

cup 模時記得外圈大力cup ,輕力印中間公仔,如太大力D粉就印晒上模上





大宅

積分: 1828

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


26#
發表於 12-10-26 20:38 |只看該作者

引用:下次試cup+模,唔手軟又令+ +

原帖由 phoebepanpan 於 12-10-26 發表
下次試cup 模,唔手軟又令
請問如cup模,食譜又如何?
真係好令呀!


大宅

積分: 1087


25#
發表於 12-10-26 10:05 |只看該作者

引用:淘寶 +

原帖由 phoebepanpan 於 12-10-26 發表
淘寶





公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


24#
發表於 12-10-26 09:35 |只看該作者

回覆:boss168 的帖子

淘寶




大宅

積分: 1087


23#
發表於 12-10-26 09:30 |只看該作者

引用:下次試cup+模,唔手軟又令+ +

原帖由 phoebepanpan 於 12-10-26 發表
下次試cup 模,唔手軟又令
嘩!真喺要多d請教你,見到都like爆,你D模喺邊樹買




公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


22#
發表於 12-10-26 08:08 |只看該作者

回覆:好想做唧花cookie:

下次試cup 模,唔手軟又令
myphoto.jpg




公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


21#
發表於 12-10-26 08:05 |只看該作者

回覆:boss168 的帖子

係難唧D,下次落少一茶匙粉,又或者等佢溶少少才唧,我用膠袋成日唧爆袋




公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


20#
發表於 12-10-26 08:02 |只看該作者

回覆:kidicksonki 的帖子

由室溫牛油打起,至D牛油唔會完全黏實打蛋器,牛油變成近乎糊狀,淡色的




大宅

積分: 2655


19#
發表於 12-10-25 23:48 |只看該作者

引用:50g+糖 100g+牛油 150g+低粉 先打滑牛油,

原帖由 phoebepanpan 於 12-10-21 發表
50g 糖
100g 牛油
150g 低粉
打滑即係點?


大宅

積分: 1087


18#
發表於 12-10-25 22:53 |只看該作者

回覆:phoebepanpan 的帖子

用你個份量好D,不過好難唧因為之前用第二個份量就溶哂




公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


17#
發表於 12-10-25 17:04 |只看該作者

回覆:boss168 的帖子

你食譜份量如何?
唧完有冇雪下先焗




水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


16#
發表於 12-10-25 16:42 |只看該作者
boss168 發表於 12-10-25 01:25
第一次衰咗
睇相就擺得太埋, 要留d空位先得
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 1087


15#
發表於 12-10-25 16:38 |只看該作者

引用:似乎低筋粉落少左 +

原帖由 phoebepanpan 於 12-10-25 發表
似乎低筋粉落少左
一路焗一路溶




水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


14#
發表於 12-10-25 16:31 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

支槍好細, 入落去有一半向入面, 用袋o即出黎仲好(5好用個嘴, 嘴用完洗死你)
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


13#
發表於 12-10-25 16:24 |只看該作者

回覆:boss168 的帖子

似乎低筋粉落少左




瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-10-25 08:35 |只看該作者

回覆:好想做唧花cookie:

淘支唧槍會唔會易D



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 1087


11#
發表於 12-10-25 01:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+xueyu+於+12-10-21+發表from+

原帖由 boss168 於 12-10-25 發表
第一次衰咗
有無人可以教我點整




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo