自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17532

2024年龍年勳章


1#
發表於 12-10-22 19:24 |只看該作者
又到咗食大閘蟹嘅季節喇!由細到大我都唔識剝蟹,其實都驚俾人笑,不過諗深一層都算一種福氣,因為細個係老豆幫我剝,而家係老公幫我剝,希望老咗係阿仔幫我剝啦



點評

偷懶喵星人    發表於 12-10-23 16:22
weiwei  福氣  發表於 12-10-23 11:58
INHIM    發表於 12-10-22 20:47


子爵府

積分: 12367


65#
發表於 12-10-25 01:17 |只看該作者

引用:又到咗食大閘蟹嘅季節喇!由細到大我都唔識

原帖由 KIbabe 於 12-10-22 發表
又到咗食大閘蟹嘅季節喇!由細到大我都唔識剝蟹,其實都驚俾人笑,不過諗深一層都算一種福氣,因為細個係老 ...



公爵府

積分: 26044


64#
發表於 12-10-25 00:59 |只看該作者

回覆:唔識剝蟹^^






珍珠宮

積分: 42576

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


63#
發表於 12-10-25 00:05 |只看該作者
幸福

生活在花旗國一年有 300 天陽光普照的城巿裡


子爵府

積分: 11988


62#
發表於 12-10-25 00:02 |只看該作者
食帶殼帶骨呢d野, 我鐘意靠自己
有時c6剝比我, 我都叫佢自己食
因為自己剝滋味好多


男爵府

積分: 8428


61#
發表於 12-10-24 21:51 |只看該作者

回覆:唔識剝蟹^^

食蟹係我嘅强項!細個時媽咪煮,大咗就c6煮


寶石宮

積分: 281776


60#
發表於 12-10-24 20:58 |只看該作者

引用:又到咗食大閘蟹嘅季節喇!由細到大我都唔識

原帖由 KIbabe 於 12-10-22 發表
又到咗食大閘蟹嘅季節喇!由細到大我都唔識剝蟹,其實都驚俾人笑,不過諗深一層都算一種福氣,因為細個係老 ...



大宅

積分: 3053


59#
發表於 12-10-24 20:49 |只看該作者

引用:Quote:燚然+發表於+12-10-22+22:10+凈食殻

原帖由 edea 於 12-10-22 發表
來來來, 我同你去食大閘蟹, 我吃膏+肉, 你吃殻價錢AA
Aiya, 我係俾個提議人哋咋! 我係食蟹能手!




男爵府

積分: 7766

畀面勳章 環保接龍勳章


58#
發表於 12-10-23 17:05 |只看該作者

回覆:唔識剝蟹^^






大宅

積分: 4097


57#
發表於 12-10-23 16:47 |只看該作者

引用:又到咗食大閘蟹嘅季節喇!由細到大我都唔識

原帖由 KIbabe 於 12-10-22 發表
又到咗食大閘蟹嘅季節喇!由細到大我都唔識剝蟹,其實都驚俾人笑,不過諗深一層都算一種福氣,因為細個係老 ...
Jealous

You are so lucky


伯爵府

積分: 16219

親子王國15週年勳章


56#
發表於 12-10-23 16:41 |只看該作者
我掉返轉最鍾意拆蝦蟹d 殼, 慢慢拆到保持完整, 玩到夠先食肉
反而我c6 就唔識拆d 肉痴埋殼勁浪費, 而家仲衰發覺對海鮮外殼敏感, 所以要食佢會叫我拆 (不過唔叫都有得食, 我拆完放低o既 )


水晶宮

積分: 57572


55#
發表於 12-10-23 16:25 |只看該作者


伯爵府

積分: 18906


54#
發表於 12-10-23 16:10 |只看該作者

回覆:唔識剝蟹^^





NG


珍珠宮

積分: 34871


53#
發表於 12-10-23 16:08 |只看該作者

回覆:唔識剝蟹^^






水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


52#
發表於 12-10-23 14:47 |只看該作者

回覆:唔識剝蟹^^

這算是現代版的(在家從父,出嫁從夫,老來從子)嗎?

同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


男爵府

積分: 9928


51#
發表於 12-10-23 14:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 CannieWP 於 12-10-22 發表多

原帖由 ansonapril95 於 12-10-23 發表
以前聽聞過呢種高手,但未見識過
其實唔難架,因為成隻蟹除左個蓋同身係用手搣開之外,其餘每個位置都係用剪,剪開左就了肉食,所以一定砌得返



點評

ansonapril95  哦.... 我成日整爛哂啲腳, 下次試下先  發表於 12-10-23 15:34


伯爵府

積分: 17532

2024年龍年勳章


50#
發表於 12-10-23 14:17 |只看該作者

引用:我係蟹精,任何蟹到我手上,一定無忽好肉,

原帖由 haileymama 於 12-10-23 發表
我係蟹精,任何蟹到我手上,一定無忽好肉,次次食前都要同佢馬沙池下,等易啲拆整塊肉不過 ...
真係!聽完你咁講,一定要試下




禁止訪問

積分: 7882


49#
發表於 12-10-23 12:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+am2006+於+12-10-23+發表我有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


48#
發表於 12-10-23 12:05 |只看該作者
KIbabe 發表於 12-10-22 19:24
又到咗食大閘蟹嘅季節喇!由細到大我都唔識剝蟹,其實都驚俾人笑,不過諗深一層都算一種福氣,因為細個係老 ...
其實我有小小怕你呢種女仔。


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


47#
發表於 12-10-23 12:03 |只看該作者

回覆:唔識剝蟹^^

我地幾兄弟妹好細個已經識食魚蝦蟹!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo