烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15404

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 12-10-23 16:01 |只看該作者
上星期才在團購拿回來,今日第二次用咋! 插電制㩒start 唔着啊!是否壞了?


伯爵府

積分: 15404

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 12-10-24 14:30 |只看該作者

引用:咁易壞?+請問係邊隻型號?我仲諗住買!+

原帖由 choyauma 於 12-10-24 發表
咁易壞? 請問係邊隻型號?
我仲諗住買!
團購,model CKY-286, 7L, 街買係12L.


大宅

積分: 3004


7#
發表於 12-10-24 10:42 |只看該作者

引用:上星期才在團購拿回來,今日第二次用咋!

原帖由 EmilyBB 於 12-10-23 發表
上星期才在團購拿回來,今日第二次用咋! 插電制㩒start 唔着啊!是否壞了?

...
我見到實惠德國寶做緊promo $1380 12L;另外團購雜嘜做399。 價錢相差好遠,買邊隻好?



點評

fitfish  yes....$1050....good  發表於 12-10-24 12:31
Phoenixnam  你上Y烏拍賣網睇, 有網上電器店賣$1050(12L全新), 我個人認為買大牌子有保障.  發表於 12-10-24 11:37
Phoenixnam  障.  發表於 12-10-24 11:36


大宅

積分: 2251


6#
發表於 12-10-24 09:28 |只看該作者
咁易壞? 請問係邊隻型號?
我仲諗住買!

點評

fitfish  288........7L  發表於 12-10-24 12:30


男爵府

積分: 8735


5#
發表於 12-10-23 21:38 |只看該作者

回覆:EmilyBB 的帖子

我又係第一次焗雞翼,第2日醃好曬D金沙骨點知一開佢就唔著C左。於是去換過新既,所以呢2日,日日都光波,光左叉燒,金沙骨,羊架,岩岩光左燒肉。



:) :)


伯爵府

積分: 15404

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 12-10-23 20:23 |只看該作者
點解"禁"易壞o架! 我上星期二拿貨, 星期六第一次焗了一次雞亦, 今日買咗材料預備整义燒, 點知唔着, 好在我有焗爐, 如果唔係今晚的义燒就無得食啦!

最慘係要拿去紅磡維修, 我要返工, 即係要帶着它返工, lunch時再帶它往紅磡. 有得換又死, 即要由紅磡帶它返公司, 放工再帶它返屋企, 要維修又死, 不過係分開兩日死!

點評

fitfish  換新貨好D!  發表於 12-10-24 12:30


侯爵府

積分: 20685


3#
發表於 12-10-23 18:47 |只看該作者
一定係壞左, 我第三次開機就係咁, 我拎番去德國佬紅磡維修中心整, 一個星期先拎返 ~


男爵府

積分: 8735


2#
發表於 12-10-23 17:36 |只看該作者

回覆:EmilyBB 的帖子

肯定壞左,我都試過係甘。好未夠7日即刻返去換部新既,不過我部係信用卡禮品。



:) :)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo