烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2973


1#
發表於 12-10-23 18:55 |只看該作者
請問用電子煲煲湯,是水滾後落料,
定水和料一起放,才開始計時間呢?


男爵府

積分: 6816

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


5#
發表於 12-10-24 20:45 |只看該作者
我通常落部分水熱等佢嘟嘟聲先落其它料,之後煲一煲滾水倒落去,基本上按3小時,煲完焗下去會濃味d。


複式洋房

積分: 456


4#
發表於 12-10-24 20:04 |只看該作者


大宅

積分: 2973


3#
發表於 12-10-23 19:15 |只看該作者

引用:一齊落,+滾起先計 +

原帖由 TMC3012 於 12-10-23 發表
一齊落, 滾起先計
即是肉類也是和水一起放?
會不會唔熟呢?因如用普通煲的話
通常是水滾才落料,但我第一次用
電子煲,唔知点用才正確。



寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-10-23 18:56 |只看該作者

回覆:電子煲煲湯

一齊落, 滾起先計




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo