想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   3


複式洋房

積分: 232


1#
發表於 12-10-24 00:21 |只看該作者
你好,歡迎我加入嘛!今次我已經係第四次IVF,每次都沒有雪胎保存。
8號放胎,今日Day15,由星期六晚開始流血,但呢兩日流量少,一心諗住係m come,但睇咗郭夫人個post後,知道有機會Bingo,依家唔知明天應唔應該返醫院驗小便呢?


大宅

積分: 2244


36#
發表於 12-12-12 13:58 |只看該作者
ivf第6週覆診,
但醫生照了兩次都說看不清楚bb心跳...醫生話心跳好mild..所以下星期要再照多次..佢叫我唔駛担心,但我就好担心!
[img align=right]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD5/86639/bb2.gif[/img]


大宅

積分: 1775


35#
發表於 12-11-2 21:32 |只看該作者

回覆:coiecheung 的帖子

已Pm給你




大宅

積分: 1324


34#
發表於 12-11-2 01:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MiniYY+於+12-10-25+發表回覆

原帖由 Miuku 於 12-10-25 發表
我自己就覺得佢好好、好細心,BK都有好多人講,可以翻查下。如果ivf, 你預8-10萬,視乎用藥而定。資料可pm ...
pls pm me ! thx !!



大宅

積分: 3510


33#
發表於 12-10-31 16:31 |只看該作者

回覆:angelababy0808 的帖子

明白了,因為我都想做,但見有人提及會失敗,我以為每次失敗都要做引流


大宅

積分: 1607


32#
發表於 12-10-31 08:47 |只看該作者
回覆 20130402 的帖子

子宮分解吸收或者m黎時流返出黎


大宅

積分: 3510


31#
發表於 12-10-31 00:35 |只看該作者

回覆:IVF加油站

希望唔好介意我想問,如果ivf失敗,咁放左的胎點?




大宅

積分: 1775


30#
發表於 12-10-27 23:16 |只看該作者

回覆:woody2 的帖子

已Pm給你了




大宅

積分: 4675

畀面勳章


29#
發表於 12-10-27 18:28 |只看該作者

引用:加油ar!各位jm+我第一次都係放雪胎架,而家

原帖由 YANTAI 於 12-10-26 發表
加油ar!各位jm 我第一次都係放雪胎架,而家36w2,等緊囝囝出世
為你們打氣!



...
恭喜哂




大宅

積分: 4675

畀面勳章


28#
發表於 12-10-27 18:27 |只看該作者

引用:Quote:回覆+Miuku+的帖子 請問Dr+Tay細心

原帖由 Miuku 於 12-10-25 發表
我自己就覺得佢好好、好細心,BK都有好多人講,可以翻查下。如果ivf, 你預8-10萬,視乎用藥而定。資料可pm ...
你好!可以也pm 資料比我嗎?thx a lots




大宅

積分: 3462


27#
發表於 12-10-27 16:14 |只看該作者

引用:Quote:回覆+Miuku+的帖子 請問Dr+Tay細心

原帖由 Miuku 於 12-10-25 發表
我自己就覺得佢好好、好細心,BK都有好多人講,可以翻查下。如果ivf, 你預8-10萬,視乎用藥而定。資料可pm ...
我都想要dr tay ivf資料,可否pm我? 萬分感激!


大宅

積分: 3460


26#
發表於 12-10-27 00:30 |只看該作者

回覆:IVF加油站

加油丫




大宅

積分: 1775


25#
發表於 12-10-26 21:32 |只看該作者

引用:加油ar!各位jm+我第一次都係放雪胎架,而家

原帖由 YANTAI 於 12-10-26 發表
加油ar!各位jm 我第一次都係放雪胎架,而家36w2,等緊囝囝出世
為你們打氣!



...
恭喜晒!




大宅

積分: 4776


24#
發表於 12-10-26 15:17 |只看該作者
回覆 YANTAI 的帖子

一索得男,正!


洋房

積分: 67


23#
發表於 12-10-26 15:01 |只看該作者
回覆 YANTAI 的帖子

恭喜哂...!!!!! 鄧你開心 !!


複式洋房

積分: 232


22#
發表於 12-10-26 14:26 |只看該作者
YANTAI 發表於 12-10-26 13:37
加油ar!各位jm 我第一次都係放雪胎架,而家36w2,等緊囝囝出世
為你們打氣!



恭喜哂


大宅

積分: 1145


21#
發表於 12-10-26 13:37 |只看該作者

回覆:IVF加油站

加油ar!各位jm 我第一次都係放雪胎架,而家36w2,等緊囝囝出世
為你們打氣!




複式洋房

積分: 232


20#
發表於 12-10-26 13:18 |只看該作者
Miuku 發表於 12-10-25 22:54
係抽四次卵,所以再無$做!
Me too! 但你仲有雪胎嘛,希望你Bingo


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


19#
發表於 12-10-25 22:56 |只看該作者
Miuku 發表於 12-10-25 22:53
已pm你

Thank you so much^^


大宅

積分: 1775


18#
發表於 12-10-25 22:54 |只看該作者

引用:其實我想問啲人話做ivf四次,是否抽過4次卵

原帖由 Ivyyeung0502 於 12-10-25 發表
其實我想問啲人話做ivf四次,是否抽過4次卵or放胎放左四次,做4次迷要40萬



...
係抽四次卵,所以再無$做!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo