烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   68


大宅

積分: 1993


1#
發表於 12-10-24 12:32 |只看該作者
本帖最後由 2akachan 於 12-10-24 19:04 編輯

焼飯団有不同的作方
以下係我的方法、
有興味的話、可作参考









材料:

飯4個分
魚粉1小匙
味醂1小匙
麻油1小匙
醤油2大匙
胡麻 適量







如果有任何問題可以同大家交流下
因為黎緊的日子,將會和大家分享日本的家庭小菜和甜品,
希望大家多多支持
!!



點評

曾高    發表於 12-11-1 09:54
琳琳小天使  哇﹗有3百幾人睇過呀~ 好多Fans~  發表於 12-10-24 22:57
yanyan-mummy    發表於 12-10-24 20:07


大宅

積分: 1993


60#
發表於 12-11-1 09:48 |只看該作者
happybima 發表於 12-10-31 23:30
Yeah!! Upload到喇!
係AR


大宅

積分: 1631


59#
發表於 12-11-1 07:55 |只看該作者

回覆:片岡太太~日本焼飯団的做法(Video附)





我個電話上吾到BK呀?有邊位高人教我點做,謝謝


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


58#
發表於 12-11-1 07:03 |只看該作者
支持


複式洋房

積分: 238


57#
發表於 12-10-31 22:33 |只看該作者

回覆:happybima 的帖子

但唔知呢隻係唔係呢
myphoto.jpg



點評

2akachan  BOTH OK  發表於 12-11-1 09:49


複式洋房

積分: 238


56#
發表於 12-10-31 22:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happybima+於+12-10-31+發表

原帖由 happybima 於 12-10-31 發表
Upload唔到相嘅
Yeah!! Upload到喇!
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 238


55#
發表於 12-10-31 20:53 |只看該作者

引用:今日喺吉吉島搵到呢個木魚粉,唔知係咪片岡

原帖由 happybima 於 12-10-31 發表
今日喺吉吉島搵到呢個木魚粉,唔知係咪片岡太太所講嘅魚粉
Upload唔到相嘅




複式洋房

積分: 238


54#
發表於 12-10-31 20:52 |只看該作者

回覆:片岡太太~日本焼飯団的做法(Video附)

今日喺吉吉島搵到呢個木魚粉,唔知係咪片岡太太所講嘅魚粉




珍珠宮

積分: 30939

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


53#
發表於 12-10-31 12:14 |只看該作者
Thank you!!!


別墅

積分: 510


52#
發表於 12-10-31 12:09 |只看該作者

回覆:片岡太太~日本焼飯団的做法(Video附)

Thx!




子爵府

積分: 10904

好媽媽勳章


51#
發表於 12-10-31 12:02 |只看該作者
我個小bb在27/11出世了 27/11 3.46kg 叫恩晞 Kristin ~恩晞豬的相薄~


大宅

積分: 1993


50#
發表於 12-10-31 11:51 |只看該作者
happybima 發表於 12-10-31 12:37
喺手機搵唔到呀!等我今晚用電腦再試下先。


複式洋房

積分: 238


49#
發表於 12-10-31 11:37 |只看該作者

引用:Quote:happybima+發表於+12-10-25+12:01+請

原帖由 2akachan 於 12-10-25 發表
太感謝你、
我FB暫時好少野
別介意!
喺手機搵唔到呀!等我今晚用電腦再試下先。




大宅

積分: 1993


48#
發表於 12-10-25 11:28 |只看該作者
尼古丁 發表於 12-10-25 12:03
你pm我,再唔係加係你簽名檔到, 等d 人add你!
個簽名檔我研究左好先 整到


大宅

積分: 1993


47#
發表於 12-10-25 11:23 |只看該作者
happybima 發表於 12-10-25 12:01
請問你FB係咩名?我即刻add你!你整嗰D野食實在太正!
太感謝你、
我FB暫時好少野
別介意!

FB名:片岡太太


禁止訪問

積分: 24499


46#
發表於 12-10-25 11:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 238


45#
發表於 12-10-25 11:01 |只看該作者

回覆:2akachan 的帖子

請問你FB係咩名?我即刻add你!你整嗰D野食實在太正!




珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


44#
發表於 12-10-25 10:24 |只看該作者

引用:Quote:fanlee 發表於 12-10-25 09:47 咩嘢

原帖由 2akachan 於 12-10-25 發表
HI...
味醂みりん,u can find in japanese supermarket.
strongly recommended u use mirin as well.
謝謝



身體健康,生活愉快


大宅

積分: 1993


43#
發表於 12-10-25 10:13 |只看該作者
尼古丁 發表於 12-10-25 01:22
回覆 2akachan 的帖子

不如你攪個blog, 中餐煮到冇咩新意, 去你個blog到睇煮飯冇頭痕
我有FB的、
但無人気


大宅

積分: 1993


42#
發表於 12-10-25 10:12 |只看該作者
fanlee 發表於 12-10-25 09:47
咩嘢係味醂?
可以吾落嗎?
HI...
味醂みりん,u can find in japanese supermarket.
strongly recommended u use mirin as well.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo