烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   6


子爵府

積分: 13583


1#
發表於 12-10-24 14:37 |只看該作者
奶奶買左D鹿茸同高麗參比我話補下...但又唔知加咩料...有冇人知呀...


大宅

積分: 2118


6#
發表於 12-10-25 20:18 |只看該作者

回覆:hongbb1116 的帖子

其實份量好隨意,如果一開始食既,鹿茸同蔘都唔好落太多住,飲完頭一次睇下效果先
因為體質唔同,反應不同!

另外,而家哩d天氣飲冇問題,夏天就唔好,因為好燥!

唔駛飲太密,一星期燉一次,燉完,可以加多次水,燉或煲,第二次連蔘同茸食埋!

如果用雞,都要加舊豬肉,冇咁燥




子爵府

積分: 13583


5#
發表於 12-10-25 00:04 |只看該作者

引用:我鍾意加豬展、桂圓、杞子燉,清清地,好好

原帖由 101122 於 12-10-24 發表
我鍾意加豬展、桂圓、杞子燉,清清地,好好味
咁個份量點計




別墅

積分: 798


4#
發表於 12-10-24 21:07 |只看該作者

回覆:鹿茸和高麗參可以點整

鹿茸+雞(去皮)+薑+少少双蒸酒,用嚟燉





大宅

積分: 2118


3#
發表於 12-10-24 20:09 |只看該作者

回覆:鹿茸和高麗參可以點整

我鍾意加豬展、桂圓、杞子燉,清清地,好好味




子爵府

積分: 13583


2#
發表於 12-10-24 18:31 |只看該作者

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo