自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19444


1#
發表於 12-10-24 22:26 |只看該作者
當時我結婚,身邊有一個朋友,佢提出一些意見,希望我去做。例如
1.結婚當日,要全程攞住個放嫁妝時既紅色行李箱周圍,我之後問個攝影師(好熟結婚流程個D)需唔需要,佢話:"遠古時代就要,以家都好少會咁做,始終唔方便,又唔係乜野重要儀式。",最後我當然沒有跟啦!
2.結婚當日,除左我同老公既襟花同花球外,其他人都係用絲花,係我自制的,我自問都做得几靚。點知我個朋友話到我飛起,話我唔會真花都算,仲要用絲花,簡直失禮人,我沒有理佢啦!因為係我結婚麻!最後,當然吵大鑊收場。

點評

angiecarl  妳啲朋友都幾"特別"喎  發表於 12-10-25 14:12
mocha_y  如果行教堂, 牧師喺唔俾用絲花家... 婚禮一定要用鮮花~~  發表於 12-10-25 13:55
luck_tang  絲花,有d人會覺得吳吉利!  發表於 12-10-25 10:32


伯爵府

積分: 16348

春季勳章


43#
發表於 12-10-26 12:13 |只看該作者
showman 發表於 12-10-25 14:12
我知呢兩點好多新人都做,但我想帶出個朋友強迫我接受,其實講到尾佢都係想證明佢識既野比我多,之後我好和 ...

最緊要搞個適合雙方既婚禮, 預備婚禮期間, 真喺有好多不同聲音, 不同意見.

不適合自己的, 聽完就算...

做個happy 新娘!!!


伯爵府

積分: 19444


42#
發表於 12-10-25 21:39 |只看該作者

引用:Quote:chowqv+發表於+12-10-25+13:26+我家

原帖由 angiecarl 於 12-10-25 發表
哈哈, 我C6個大嫂想我地跪, 我都係一腳就踢開個咕唇, 亞"大嫂"仲問個咕唇呢? 我就答佢~~同輩嚟咖, 唔駛跪 ...
點解d人咁鍾意人地跪既?




伯爵府

積分: 16413


41#
發表於 12-10-25 14:24 |只看該作者
chowqv 發表於 12-10-25 13:26
我家姐一早知,寧可臨急請我個朋友做大"女禁",責任只有一個,係敬完茶俾我父母之後,一腳踼開個cusion。 ...

哈哈, 我C6個大嫂想我地跪, 我都係一腳就踢開個咕唇, 亞"大嫂"仲問個咕唇呢? 我就答佢~~同輩嚟咖, 唔駛跪咖! (呵呵)


伯爵府

積分: 19444


40#
發表於 12-10-25 14:12 |只看該作者

引用:Quote:showman+發表於+12-10-24+22:26+當時

原帖由 mocha_y 於 12-10-25 發表
1&2 都好普遍, 亦喺合理既程序...
咁跟唔跟喺好個人, 認為無需要, 咪唔跟. 此終婚禮主角喺兩位當事人...
...
我知呢兩點好多新人都做,但我想帶出個朋友強迫我接受,其實講到尾佢都係想證明佢識既野比我多,之後我好和氣咁講話唔會跟住做,佢就一輪咀話我,最後我話大家立場唔同,不如冷靜下。收線後,佢send左個水蛇春既短訊話我,最難頂係佢話"忠言逆耳",所以我唔聽佢講係錯!死未??




伯爵府

積分: 16348

春季勳章


39#
發表於 12-10-25 13:57 |只看該作者
showman 發表於 12-10-24 22:26
當時我結婚,身邊有一個朋友,佢提出一些意見,希望我去做。例如
1.結婚當日,要全程攞住個放嫁妝時既紅色 ...
1&2 都好普遍, 亦喺合理既程序...
咁跟唔跟喺好個人, 認為無需要, 咪唔跟. 此終婚禮主角喺兩位當事人...


珍珠宮

積分: 47280


38#
發表於 12-10-25 13:51 |只看該作者
no one can force me


伯爵府

積分: 19444


37#
發表於 12-10-25 13:50 |只看該作者

引用:Quote:pyjess+發表於+12-10-25+13:19+回覆+

原帖由 chowqv 於 12-10-25 發表
我家姐一早知,寧可臨急請我個朋友做大"女禁",責任只有一個,係敬完茶俾我父母之後,一腳踼開個cusion。 ...
好聰明呀!




伯爵府

積分: 19444


36#
發表於 12-10-25 13:50 |只看該作者

引用:有啲唔關事既親戚,老爺啲遠房親戚,睇當擺

原帖由 tesstess 於 12-10-25 發表
有啲唔關事既親戚,老爺啲遠房親戚,睇當擺酒啲相時問我點解敬酒套衫吾帶金器,話一定要帶。嘻,我專登,va ...
好勁呀你62




水晶宮

積分: 59747

畀面勳章


35#
發表於 12-10-25 13:46 |只看該作者

回覆:你地結婚時,身邊既人有無提出一些意見強迫你接受呢

無呢d人。


男爵府

積分: 7716


34#
發表於 12-10-25 13:41 |只看該作者

回覆:你地結婚時,身邊既人有無提出一些意見強迫你接受呢

有啲唔關事既親戚,老爺啲遠房親戚,睇當擺酒啲相時問我點解敬酒套衫吾帶金器,話一定要帶。嘻,我專登,valentino red dress點襯金器呀!
老爺串反佢,話佢比左成盒金條我,點帶上身!


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


33#
發表於 12-10-25 13:33 |只看該作者
maggie625 發表於 12-10-25 13:30
yeah. 五個都嫌多。 哈哈哈。 如果兩公婆就攪得掂,會選擇只有兩個。 呵呵呵呵

...

已經係最少啦。2個証婚,一個拍照。
不知所謂的乙陸!!!


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


32#
發表於 12-10-25 13:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-10-25+發表

原帖由 showman 於 12-10-25 發表
最好就係咁!
yeah. 五個都嫌多。 哈哈哈。 如果兩公婆就攪得掂,會選擇只有兩個。 呵呵呵呵


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


31#
發表於 12-10-25 13:26 |只看該作者
pyjess 發表於 12-10-25 13:19
回覆 chowqv 的帖子

哈哈!

我家姐一早知,寧可臨急請我個朋友做大"女禁",責任只有一個,係敬完茶俾我父母之後,一腳踼開個cusion。咁就唔使跪。
跟住我地細既結婚,連酒都唔擺。係出門入門敬雙方父母就算。

點評

pyjess  "一腳踼開個cusion"---> 爽!  發表於 12-10-25 13:31
不知所謂的乙陸!!!


侯爵府

積分: 24086


30#
發表於 12-10-25 13:19 |只看該作者
本帖最後由 pyjess 於 12-10-25 13:19 編輯

回覆 chowqv 的帖子

哈哈!

我阿叔都係, 想我跪佢, 同我阿嫂講左2次, 阿嫂醒, 當聽唔到

連我奶奶都唔洗我地跪(當然我地有喇), 阿叔排第幾呀?! 我淨係跪祖輩同埋父母o架咋!
都唔明d人點解鐘意咁樣"攞彩"?!

如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


29#
發表於 12-10-25 12:50 |只看該作者
有,我姑媽話,要敬茶俾佢先,仲要係跪。

但係我父母健在啵。同埋我地幾姊妹既脾氣,只會跪父母,其餘既免問。
不知所謂的乙陸!!!


伯爵府

積分: 19444


28#
發表於 12-10-25 12:45 |只看該作者

引用:冇。+因為我齋簽紙,計埋我地兩公婆得五丁

原帖由 maggie625 於 12-10-25 發表
冇。 因為我齋簽紙,計埋我地兩公婆得五丁友。 yeah
最好就係咁!




伯爵府

積分: 19444


27#
發表於 12-10-25 12:45 |只看該作者

引用:我99要我入門時檻火盆,真係超級唔願意,又

原帖由 玫瑰花茶 於 12-10-25 發表
我99要我入門時檻火盆,真係超級唔願意,又要係大陸請個大妗姐返黎(講埋d鄉下話,都唔知佢講乜),淨係拜神 ...
檻火盆?又真係未聽過喎!因為6299好迷信,個日都有好多儀式,好彩都預左好多時,我好記得班兄弟姊妹俾d香煙到走晒出門口,可想而知個日香火几咁頂盛呢!




男爵府

積分: 5550


26#
發表於 12-10-25 12:06 |只看該作者
我99迫我著裙掛, 唔係就唔出席喎:;pppp:


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


25#
發表於 12-10-25 11:45 |只看該作者

回覆:你地結婚時,身邊既人有無提出一些意見強迫你接受呢

冇。 因為我齋簽紙,計埋我地兩公婆得五丁友。 yeah


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo