烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   4


禁止訪問

積分: 1807


1#
發表於 12-10-24 22:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 107220


27#
發表於 12-10-25 20:26 |只看該作者
本帖最後由 fitfish 於 12-10-25 22:23 編輯

網友話Casablanca唔甩毛wor!百貨公司售

荃灣街邊貨式一百蚊有找
玩具萬歲!


子爵府

積分: 12427


26#
發表於 12-10-25 20:08 |只看該作者

引用:Quote:fitfish+發表於+12-10-25+01:30+買張

原帖由 mandychanlok 於 12-10-25 發表
邊到有得買架? 大概幾錢?
我在出口店買!一百元有找




子爵府

積分: 12427


25#
發表於 12-10-25 20:07 |只看該作者

引用:買張珊胡被做床墊,上面冚絲綿被,保證暖到流

原帖由 fitfish 於 12-10-25 發表
買張珊胡被做床墊,上面冚絲綿被,保證暖到流鼻血.
我上年買左張墊床,真好暖!





子爵府

積分: 12427


24#
發表於 12-10-25 20:05 |只看該作者

引用:Quote:fannymk+發表於+12-10-25+00:29+另外

原帖由 mandychanlok 於 12-10-25 發表
會唔會太保架? 我個底好易燥熱
如果燥,贊豬肝水,煎隻苛包蛋!啦!
黨參北芪啱燥熱架!不過最好問下中醫師!




公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


23#
發表於 12-10-25 18:15 |只看該作者
大補湯幫到你


珊瑚宮

積分: 107220


22#
發表於 12-10-25 17:37 |只看該作者
有珊瑚被.....電毡都唔使買
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107220


21#
發表於 12-10-25 17:35 |只看該作者
Uji 珊瑚被,邊度有得買??
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &fromuid=572967
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107220


20#
發表於 12-10-25 17:33 |只看該作者
珊瑚被 珊瑚毛毯
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &fromuid=572967
玩具萬歲!


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


19#
發表於 12-10-25 16:53 |只看該作者
回覆 mandychanlok 的帖子

最凍果幾日着襪瞓。有時開暖毯,熱醒先關
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


珊瑚宮

積分: 107220


18#
發表於 12-10-25 16:47 |只看該作者
本帖最後由 fitfish 於 12-10-25 17:38 編輯

珊瑚被,靚的,百貨公司有$2xx

街檔有,南豐(荃灣)好似有$一百幾十

純絲棉被,裕華有$幾百至過千
玩具萬歲!


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 12-10-25 15:46 |只看該作者
食燉羊肉, 幾次就暖晒. 另外, 產後食鹿茸就唔再手腳冰凍.


禁止訪問

積分: 1807


16#
發表於 12-10-25 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1807


15#
發表於 12-10-25 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1807


14#
發表於 12-10-25 15:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1807


13#
發表於 12-10-25 15:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 107220


12#
發表於 12-10-25 01:30 |只看該作者
買張珊胡被做床墊,上面冚絲綿被,保證暖到流鼻血.

點評

catfitfit  係呀  發表於 12-10-25 17:02
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107220


11#
發表於 12-10-25 01:28 |只看該作者
mandychanlok 發表於 12-10-24 22:52
一到冬天,其實我隻腳就會變左冰條...成晚要攬住隻腳訓......食咩可以無咁凍...... ...

最簡單

睡前,用盆大熱水浸熱對腳先去瞓

或沖個大熱水涼先去瞓

保證你暖立立


玩具萬歲!


子爵府

積分: 12427


10#
發表於 12-10-25 00:29 |只看該作者

回覆:一到冬天,其實我隻腳就會變左冰條...成晚要攬住隻腳訓......

另外煮雞酒/豬肝蛋湯/當歸蛋茶!
每星期輪流飲都好有幫助




子爵府

積分: 12427


9#
發表於 12-10-25 00:26 |只看該作者

回覆:一到冬天,其實我隻腳就會變左冰條...成晚要攬住隻腳訓......

Me 2,我一入冬季就煲北芪黨參杞子圓肉羊肉湯,每月一次!日常沖黑糖薑茶飲!
我呢兩年都無手腳冰冷而瞓唔到了!
好好多,你試下




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo