自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-10-25 10:20 |只看該作者
我阿媽係1個好傳統既c9,亦都好要面同硬頸,10月頭佢同我講,佢堂細佬個仔今日結婚(堂細佬1年都見唔到1似,佢個仔更加無見過),係九展擺酒,我聽完,其實講得衰D(3唔識7),我無決定答佢去唔去,咁好啦,前幾日,佢買左D做人情既利是封,$1/個,買左2個,佢話幫我做埋人情,我老公個名難寫,我阿媽叫佢自己寫,佢話唔寫,咁算啦,我寫左個單字係草稿,等我老豆抄啦,點知中間果個字寫錯左,好啦,我阿媽又嘈我(當然我老公唔係度啦),話做咩叫佢寫自己個名又唔寫呀?我幫佢講好說話,我話佢D字核突,之後我阿媽話又晒多$1買個利是封啦,我心諗好心啦,果少少事,我真係想話佢$1俾番你好唔好...其實我有同佢講用普通長利是封咪得囉,佢話人地始婚邊有人用依D架,我話我結婚果陣好多人都係咁,之後我費事再同佢嘈~~

星期日晚係外家食完飯番去,我老公問我,咩你去飲咩?你而家叫通知我呀,我話我岩岩先決定,佢話你知唔知我1個人渙住個b好辛苦架,你去睇E生果D就話者....阿b而家11個月,周圍走同爬,看少一陣都唔得,之後大家都無出聱,係依幾日都無講野~~我老石星期日仲打俾我問我去唔去,我話去掛,佢話你唔去,你知你阿媽幾小器架啦,大陸班親戚山長水遠都去呀,你係HK都唔去........其實有無諗下我有頭家架?你話無小朋友就話者....

今朝我番工前佢打俾我,係開火咁鬧,我同佢邊對話邊喊....佢話係而家係咪一定要去?係當我講野死架?你知唔知我1個人渙住個b好辛苦架,你去睇E生果D就話者,話我唔尊重佢,咩都決定晒先話佢知,當佢係狗咁,我話我親戚結婚,依D人情世故你唔識,佢話(其實又講得岩)果個親戚你結婚佢有無來飲?事實係無.....仲要而家結婚,都係佢阿哥打俾我阿媽(係另1個堂細佬),帖都無張,仲要唔係自己通知,女家姓咩又唔知.....我話我都係去1次者,又唔係成日都去飲,佢話佢根本1個人睇唔掂....話我不斷挑戰佢既底線,佢話他朝有日搞離婚爭撫養權一定拎依件事出來講?你話我可以點,我仲可以去咩?當然我都唔想為依D無聊事而影響夫妻感情....我老公仲已經講到出口....我煩緊點同我阿媽交代....一陣lunch要單聲佢知啦,唉~~中間人好難做....我真係好想我阿媽知因為依件事差D要離婚,我有個朋友話唔好咁講~~咁點好?上星期我已經放過口風俾佢話可能我老公要OT,接唔到仔(我阿b番育嬰園,夜晚去接走),佢仲用佢既所謂'道理'叫佢O到7點咪得囉,都接得切架(最遲8:00要接),又話唔OT1日半日唔得咩?我心諗你係老細呀?一唔岩聽就西我面

點評

Cutemom0808  帶埋bb去飲lor  發表於 12-10-25 18:03


禁止訪問

積分: 81803


143#
發表於 12-10-26 12:08 |只看該作者

引用:+本帖最後由+daishidoi+於+12-10-26+09:37+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7499


142#
發表於 12-10-26 09:35 |只看該作者
本帖最後由 daishidoi 於 12-10-26 09:37 編輯

睇完d post, 有幾個感覺
1) 女生外向
雖然你媽媽可能唔夠體諒你, 但中國人傳統觀念強, 堂細佬其實都係半個細佬喇, 佢請飲, 你媽媽希望你一齊去好正常, 但成件事似乎你只幫你c6, 並未有企喺你媽媽嗰邊諗下, 成日話媽媽只顧面子, 其實都唔係全部係面子問題, 都係禮貌問題, 即使你人唔到, 禮都應該要到囉

2) 樓主表達能力同處理事件能力有問題
成件事好簡單, 如果你係一早諗住唔去, 點解唔一早講比媽媽知, 如果你係考慮去, 點解你唔一早同你c6單聲? 要等到last minute 先講就係人都嬲啦!

3) 樓主c6係最大問題, 幼稚, eq 低, 不知所謂, 唔知點做人老豆/老公
至於你c6, 老實講佢係最差嘅一個, 外母叫佢寫個名, 佢都唔肯, 佢對你父母尊重極有限, 對你父母咁差, 亦唔方愛你囉, 咁少事就講到咩離婚呀咁, 脾氣好極有限, eq 低, 仲有, 佢點做人老豆, 點解一對一唔得, 咩叫做老婆去睇醫生就話啫? 咁即係唔係能力問題, 係佢想唔想你嘅問題囉!

成世人流流長, 咁少事都攪到嘈交又話離婚爭撫養權, 幾時先得白頭到老呀?

仲有, 居然有jm 覺得個c6無問題, 我唔明大家點做女人囉! 係...阿媽係有唔著, 無體諒個女要湊bb, 但係個女有無同阿媽講過? 阿媽根本可能唔知, 喺阿媽年代1個睇10個都得, 喺佢心中唔會覺得1個睇1個唔得囉!


子爵府

積分: 12175


141#
發表於 12-10-26 04:30 |只看該作者

回覆:miriamfans 的帖子

覺得係你自己媽咪錯!要面子!

你自己應付媽咪,唔好拖c6落水。
咁只會令佢地關係更差!





珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


140#
發表於 12-10-26 04:10 |只看該作者
大開眼界, 第一次見呢挺雄性物體, 唔願湊B而提出離婚, 好嘢!


大宅

積分: 3184

陪月勳章


139#
發表於 12-10-26 03:29 |只看該作者

回覆:好無助.手心又係肉手背又係肉,有人可以幫幫我嗎?

...你同你C6成年未?D思想好似咁幼稚咁嘅。好咩女兩頭暪唧?!由頭到尾係你處理得差咋嘛。你C6去個飲都話要離婚,都九唔撘八嘅...我係你就同佢講:「好呀,咁你好準備定D文件,幾時上得律師樓同我講吖!」




象牙宮

積分: 227977

2024年龍年勳章


138#
發表於 12-10-25 22:22 |只看該作者
Jason 發表於 12-10-25 19:02
剛剛係度追緊龍鳳鈪同首期十萬既post

Oh, it's SHE

now I understand why the husband mentioned divorce....


子爵府

積分: 14235

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


137#
發表於 12-10-25 20:45 |只看該作者
Jason 發表於 12-10-25 19:09
幾好睇,去睇下!

好精彩



男爵府

積分: 8770

2018復活節勳章


136#
發表於 12-10-25 19:44 |只看該作者
其實成件事件最大問題係樓主WOR~
去咪去,唔去咪唔去囉,洗乜又怕呢個唔開心,又怕個個會黑面呢?
同埋你C6都好大問題,叫佢寫個名都推三推四,你又連老公個名都寫錯。。。
再加上你媽媽既性格你C6應該一早知啦,點解佢仲要話你係“通知”佢?
同埋一個大男人攪唔掂一個男BB都幾有問題WOR,仲有少少事都話離婚,真係要諗清楚呢個人囉。。。
至於你媽媽,我唔覺有咩問题,結婚用人情信封有問题咩?想個女同佢去飲有問題咩?

點解樓主要咁偏幫C6而乜都話呀媽呢?


禁止訪問

積分: 81803


135#
發表於 12-10-25 19:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+12-10-25+發表剛剛

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 724


134#
發表於 12-10-25 19:09 |只看該作者

回覆:好無助.手心又係肉手背又係肉,有人可以幫幫我嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


133#
發表於 12-10-25 19:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-10-25+發表但你

原帖由 Jason 於 12-10-25 發表
剛剛係度追緊龍鳳鈪同首期十萬既post
唔係呀化


禁止訪問

積分: 81803


132#
發表於 12-10-25 19:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+12-10-25+發表唔似

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


131#
發表於 12-10-25 19:02 |只看該作者

引用:多謝晒大家既意見,其實佢係好鐘意湊b,我阿b

原帖由 miriamfans 於 12-10-25 發表
多謝晒大家既意見,其實佢係好鐘意湊b,我阿b好痴佢.....放心啦,我唔會次次都讓佢...今次擺明我係有少少唔著, ...
既然樓主都知道兩公婆之間係有問題, 咁點解唔去解決? 你不斷咁就你老公, 可以就得幾多次? 寧教人打仔, 莫教人分妻, 想2個人一齊行落去, 就要大家傾


水晶宮

積分: 64904


130#
發表於 12-10-25 18:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-10-25+發表但我

原帖由 Jason 於 12-10-25 發表
唔似,佢口係怨,但行動仍然係幫隻佬!
但你睇埋d舊post就會見到佢不停怨 佢好多post都比人話架



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


禁止訪問

積分: 81803


129#
發表於 12-10-25 18:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+12-10-25+發表一個

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64904


128#
發表於 12-10-25 18:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-10-25+發表睇返

原帖由 Jason 於 12-10-25 發表
一個願打,一個願捱
但我睇到係互相埋怨



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


禁止訪問

積分: 81803


127#
發表於 12-10-25 18:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+12-10-25+發表根本

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64904


126#
發表於 12-10-25 18:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-10-25+發表好認

原帖由 Jason 於 12-10-25 發表
根本去飲就係一件好簡單既事,樓主亦做唔到好女兩頭暪既效果,成世人,幾十年要過,你仲有大把飲宴要去,到 ...
睇返樓主d舊post,一比人話就潛水 我諗佢都唔再覆架喇!不過比我睇到樣野,如果呢件事發生係男家,我肯定樓主一定唔會比佢老公去因為佢大肚果時佢老公叫佢返男家做節又唔去,原因話大肚腰骨痛,跟住佢老公話佢,每個禮拜返女家腰骨唔痛既咩所以呢,問題出係邊個身上,真係一目了然



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


禁止訪問

積分: 81803


125#
發表於 12-10-25 18:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wonderlulu+於+12-10-25+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo