2013年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2692


1#
發表於 12-10-25 14:56 |只看該作者
如題!!


大宅

積分: 2692


56#
發表於 12-10-29 17:55 |只看該作者

引用:Quote:唔知係咪我心理作用定點…我覺得個肚

原帖由 bosch 於 12-10-29 發表
因為你個肚d 肌肉開始放鬆, 咪好似有個腩仔咁. 我有第一胎時, 之前做開gym 減肥, 雖然腰粗叫總叫冇乜腩凸 ...
收唔返咁大獲??


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


55#
發表於 12-10-29 17:32 |只看該作者
wy.yau 發表於 12-10-29 17:20
唔知係咪我心理作用定點…我覺得個肚好似大左少少…而家6w4d…定係我肥左??

...
因為你個肚d 肌肉開始放鬆, 咪好似有個腩仔咁. 我有第一胎時, 之前做開gym 減肥, 雖然腰粗叫總叫冇乜腩凸出黎, 之後就一有左好似山泥傾瀉咁凸左出黎... 但生完收唔番.


大宅

積分: 2692


54#
發表於 12-10-29 17:20 |只看該作者

引用:Quote:希望係!冇流啡就好啦.+少少陰陰痛係

原帖由 bosch 於 12-10-29 發表
冇流啡就好啦. 少少陰陰痛係正常, 因為子宮大緊, 個肚d 肌肉放鬆緊. 希望你快d 可幾見到bb! ...
唔知係咪我心理作用定點…我覺得個肚好似大左少少…而家6w4d…定係我肥左??



瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


53#
發表於 12-10-29 16:43 |只看該作者
wy.yau 發表於 12-10-29 13:28
希望係!
冇流啡就好啦. 少少陰陰痛係正常, 因為子宮大緊, 個肚d 肌肉放鬆緊. 希望你快d 可幾見到bb!


大宅

積分: 2692


52#
發表於 12-10-29 13:28 |只看該作者

引用:Quote:冇流喇…但係個肚仲keep住陰陰痛…有

原帖由 tonylch 於 12-10-29 發表
痛是好事,胎有長大才會痛!
希望係!


複式洋房

積分: 264


51#
發表於 12-10-29 13:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bosch+於+12-10-29+發表回覆+

原帖由 wy.yau 於 12-10-29 發表
冇流喇…但係個肚仲keep住陰陰痛…有時痛得好利害…訓係度就好好多!
痛是好事,胎有長大才會痛!




大宅

積分: 2088


50#
發表於 12-10-29 12:21 |只看該作者

回覆:你地照到胎未??

其實成日照住佢,會唔會唔係噤好哎!




大宅

積分: 2692


49#
發表於 12-10-29 09:45 |只看該作者

引用:回覆+wy.yau+的帖子 你果陣6W+都冇,+一定

原帖由 bosch 於 12-10-29 發表
回覆 wy.yau 的帖子

你果陣6W 都冇, 一定係照陰超, 照肚好難照. 我上個禮拜去照, suppose 係8w, 只係照 ...
冇流喇…但係個肚仲keep住陰陰痛…有時痛得好利害…訓係度就好好多!


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


48#
發表於 12-10-29 09:33 |只看該作者
回覆 wy.yau 的帖子

你果陣6W 都冇, 一定係照陰超, 照肚好難照. 我上個禮拜去照, suppose 係8w, 只係照到個細細個既囊中間係吉既, 醫生都話無謂用照陰超, 索性等2個禮拜再照.
你而家仲有冇見紅? 記得休息多d.


大宅

積分: 2692


47#
發表於 12-10-29 08:18 |只看該作者

引用:Quote:佢多數會叫人去洗手間痾清先…睇下下

原帖由 tonylch 於 12-10-29 發表
飲水飲到尿急才容易見到,同照得淸楚⋯
我同老婆之前第一胎好心急,五week,又無飲足水,就見胎而見不到閃 ...
可能因為我係作小X…醫生一定要照陰超check下係咪宮外果啲呱…檢查地方都唔同既…平時去威院婦產科檢查…我上次係去5e病房檢查…2個星期後又去返婦產科檢查!


複式洋房

積分: 264


46#
發表於 12-10-29 01:23 |只看該作者

引用:Quote:你打算幾時再去照?如果有得以8wk,+你

原帖由 wy.yau 於 12-10-28 發表
佢多數會叫人去洗手間痾清先…睇下下次佢有冇咁叫我先!
飲水飲到尿急才容易見到,同照得淸楚⋯
我同老婆之前第一胎好心急,五week,又無飲足水,就見胎而見不到閃閃⋯
咁就七日後六week又心急去私家又check,老婆check小便,之後飲水,求其飲小小,入到房醫生見不到,又話無可能見不到,要出房再飲,第二次入房,才見到閃閃。





別墅

積分: 892


45#
發表於 12-10-28 19:07 |只看該作者

引用:Quote:除咗因感冒睇過醫生,我未做檢查未攞

原帖由 janistang 於 12-10-28 發表
我同你一樣見到二条線後日日等待,乜都冇攪,明天7wks 第一次照
我嚟緊星期三先第一次睇私家同照,到時都係得 5w6d 咋


大宅

積分: 2692


44#
發表於 12-10-28 18:57 |只看該作者

引用:Quote:我中醫話照陰超要插枝野入去周圍郁周

原帖由 bosch 於 12-10-28 發表
你打算幾時再去照?

如果有得以8wk, 你去照之前唔好去廁所. 膀胱有多d 尿既話, 照肚會易d 見到 bb, 當然唔 ...
佢多數會叫人去洗手間痾清先…睇下下次佢有冇咁叫我先!


別墅

積分: 536


43#
發表於 12-10-28 18:53 |只看該作者

引用:除咗因感冒睇過醫生,我未做檢查未攞醫生紙

原帖由 sttc99 於 12-10-27 發表
除咗因感冒睇過醫生,我未做檢查未攞醫生紙去排期,只係自己驗到有咋,問過朋友唔駛太早做檢查,所有想知你 ...
我同你一樣見到二条線後日日等待,乜都冇攪,明天7wks 第一次照


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


42#
發表於 12-10-28 18:32 |只看該作者
wy.yau 發表於 12-10-28 10:49
我中醫話照陰超要插枝野入去周圍郁周圍照…有機會會出血…影響個胎…所以盡量都唔照陰…多數照肚!

...

你打算幾時再去照?

如果有得以8wk, 你去照之前唔好去廁所. 膀胱有多d 尿既話, 照肚會易d 見到 bb, 當然唔係對既保證.


複式洋房

積分: 218


41#
發表於 12-10-28 11:28 |只看該作者

引用:Quote:串成咁gei!不過話時話,照陰超有乜影

原帖由 wy.yau 於 12-10-28 發表
我中醫話照陰超要插枝野入去周圍郁周圍照…有機會會出血…影響個胎…所以盡量都唔照陰…多數照肚!

...
哦,thanks!




大宅

積分: 2692


40#
發表於 12-10-28 10:49 |只看該作者

引用:Quote:咁你而家幾wks呀??醫生肯同你講幾大

原帖由 Tinkiwinki 於 12-10-28 發表
串成咁gei!不過話時話,照陰超有乜影響?想知呀,因為幾日前都照左。
我中醫話照陰超要插枝野入去周圍郁周圍照…有機會會出血…影響個胎…所以盡量都唔照陰…多數照肚!


複式洋房

積分: 218


39#
發表於 12-10-28 10:33 |只看該作者

引用:Quote:剛照左了同你一樣,得胎襄未照到胎,

原帖由 wy.yau 於 12-10-26 發表
咁你而家幾wks呀??
醫生肯同你講幾大都好呀...我作小X去威院睇醫生...等左2個半鐘都唔止...入到去佢仲要串 ...
串成咁gei!不過話時話,照陰超有乜影響?想知呀,因為幾日前都照左。




禁止訪問

積分: 361


38#
發表於 12-10-28 08:08 |只看該作者

回覆:sttc99 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo