烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1896


1#
發表於 12-10-25 18:29 |只看該作者
見d肉掉咗佢好似有d浪費,有咩提議呢?




翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


26#
發表於 12-10-26 15:05 |只看該作者
回覆 廷廷媽 的帖子

唔係掛舊肉點煲都唔會溶曬架,仲有剩餘的營養,所以計我話飲湯要食 埋湯渣
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


翡翠宮

積分: 94880


25#
發表於 12-10-26 14:35 |只看該作者
tp168 發表於 12-10-26 00:32
唔係話狗唔食得豬肉咩 ?

唔食得生豬肉,因為怕會有寄生蟲,煲完湯,熟曬,唔怕,剁碎撈飯,佢哋好鍾意架


男爵府

積分: 6858


24#
發表於 12-10-26 13:10 |只看該作者

回覆:煲完湯d肉你哋會用嚟整咩?

碗仔翅!正





侯爵府

積分: 20625

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


23#
發表於 12-10-26 12:59 |只看該作者
回覆 shuhaha 的帖子

我會買D淋少少既肉, 煲完湯食咗佢唔好浪費


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-10-26 08:48 |只看該作者

回覆:shuhaha 的帖子

當湯渣食



為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


水晶宮

積分: 72336

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


21#
發表於 12-10-26 08:27 |只看該作者

回覆:煲完湯d肉你哋會用嚟整咩?

聽講食煲完湯舊肉對身體唔好喎,舊肉已經冇哂營養,食左冇益喎,有冇聽過?


禁止訪問

積分: 9096


20#
發表於 12-10-26 07:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2118


19#
發表於 12-10-26 07:07 |只看該作者

回覆:Baby_Cute 的帖子

我都係咁用!




伯爵府

積分: 15600


18#
發表於 12-10-26 01:13 |只看該作者

引用:如果係瘦肉,整咸肉! 成舊灑粗鹽,入雪櫃

原帖由 101122 於 12-10-25 發表
如果係瘦肉,整咸肉!
成舊灑粗鹽,入雪櫃雪凍!
切片,點辣醬食!




小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


伯爵府

積分: 16787

好媽媽勳章 大廚勳章 陪月勳章


17#
發表於 12-10-26 01:10 |只看該作者

回覆:shuhaha 的帖子

碗仔趐




伯爵府

積分: 16787

好媽媽勳章 大廚勳章 陪月勳章


16#
發表於 12-10-26 01:09 |只看該作者

回覆:tp168 的帖子

食得的




大宅

積分: 1578


15#
發表於 12-10-26 01:03 |只看該作者

回覆:shuhaha 的帖子

雞絲沙律,雞絲粉皮


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


14#
發表於 12-10-26 00:32 |只看該作者
wahiuma 發表於 12-10-25 19:33
屋企有兩只狗狗,所以湯渣俾佢哋包辦曬...
唔係話狗唔食得豬肉咩 ?


琥珀宮

積分: 174215

親子達人勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-10-25 23:35 |只看該作者

回覆:煲完湯d肉你哋會用嚟整咩?

食晒佢




水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-10-25 23:11 |只看該作者

回覆:煲完湯d肉你哋會用嚟整咩?

我試過撕開一條條肉絲 㷛皮旦瘦肉粥。



Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE


子爵府

積分: 11180


11#
發表於 12-10-25 22:23 |只看該作者
tp168 發表於 12-10-25 18:40
肉鬆
X2


大宅

積分: 1896


10#
發表於 12-10-25 22:12 |只看該作者

回覆:101122 的帖子

多謝提議!咁如果係雞呢?




大宅

積分: 2118


9#
發表於 12-10-25 22:09 |只看該作者

回覆:kit2011312 的帖子

唔駛放冰箱,第二日就食左佢!




子爵府

積分: 10912


8#
發表於 12-10-25 21:58 |只看該作者
我會食咗佢~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo