烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   24


大宅

積分: 2284


1#
發表於 12-10-26 16:49 |只看該作者
cappuccino style! 第一次整,昨晚用咖啡杯盛出來給c6時,他還以為未吃飯我卻先上咖啡呢!

其實超簡單隨意的:
幼切一個洋蔥、幾粒蒜頭,一盒蘑菇洗淨抹乾切粗片。用橄欖油(唔怕肥可用牛油)炒香,加入3/4杯清雞湯,3/4杯水,水滾後熄火。

用攪拌機(我用hand blender)打成浠糊(粗幼度隨自己喜歡的口感決定)。再把湯回煲加熱,隨個人喜好加黑椒、鹽、香草等。再滾時熄火拌入3/4杯忌廉。蘑菇湯完成,可盛入碗內、加奶泡。

沒有cappaccino機的奶泡製法:把一杯忌廉倒入厚底煲用中火加熱,一邊用電動拂蛋器以低速打泡,待忌廉暖和時再轉高速,奶泡會開始變得幼細和膨脹。小心控制火候,勿讓忌廉煮沸,影響奶泡口感和味道。
1351241246324.jpg

點評

tempooo    發表於 12-10-27 16:55
cat囝    發表於 12-10-27 10:08
ballyee88  掂呀, 勁似餐廳果d~~  發表於 12-10-27 09:27
Tonks    發表於 12-10-27 08:19


男爵府

積分: 8934

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


32#
發表於 12-10-28 01:01 |只看該作者


大宅

積分: 4028


31#
發表於 12-10-27 23:34 |只看該作者

回覆:bohenia 的帖子




侯爵府

積分: 21157


30#
發表於 12-10-27 21:48 |只看該作者


翡翠宮

積分: 94880


29#
發表於 12-10-27 21:48 |只看該作者
bohenia 發表於 12-10-27 15:09
你過獎了…
其實家人係最大的原動力。我c6之前同我去過一間法國餐廳試呢個湯佢超鐘意,但係餐飯都 ...

我就無咁好心機了...所以我好少整西餐...


珍珠宮

積分: 44087

春季勳章 冬日勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-10-27 18:36 |只看該作者

回覆:不一樣的忌廉蘑菇湯






子爵府

積分: 13756


27#
發表於 12-10-27 17:21 |只看該作者

回覆:pigpigyy 的帖子

可以攞出黎賣呀


琥珀宮

積分: 150437

畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-10-27 16:51 |只看該作者

回覆:不一樣的忌廉蘑菇湯



我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-10-27 16:27 |只看該作者

回覆:bohenia 的帖子





為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


翡翠宮

積分: 84256


24#
發表於 12-10-27 15:59 |只看該作者

引用:Quote:請問邊度可以買到平嘅hand+blender?T

原帖由 bohenia 於 12-10-27 發表
我呢套係喺外國超市買,所以有埋拂蛋器同迷你攪拌機,整西餐超方便!希望有其他JM可以答到你啦 sorry....
...
唔該你呀!


大宅

積分: 2284


23#
發表於 12-10-27 15:09 |只看該作者

引用:哇,好勁,你好有心機啊...

原帖由 wahiuma 於 12-10-26 發表
哇,好勁,你好有心機啊...
你過獎了…
其實家人係最大的原動力。我c6之前同我去過一間法國餐廳試呢個湯佢超鐘意,但係餐飯都幾貴所以我地只會喺重要日子慶祝先去。個湯啲材料同做法其實真係幾簡單,所以我就試住整囉。當然要有餐廳水準仲要有排練啦!

大家一起努力為摰愛繼續下廚!


大宅

積分: 2284


22#
發表於 12-10-27 15:00 |只看該作者

引用:嘩,好pro呀!Yummy!

原帖由 YIN-MA 於 12-10-26 發表
嘩,好pro呀!Yummy!
唔夠pro, 係好多泡!

小小心得分享:奶嘅脂肪含量越高啲奶泡越易打,而一開始要用低速係唔想泡泡太大。

但係我都仲係覺得唔夠實。到我真係實驗成功時,一定再同大家分享!


大宅

積分: 2284


21#
發表於 12-10-27 14:54 |只看該作者

引用:請問邊度可以買到平嘅hand+blender?TKS~~~

原帖由 fatchu@home 於 12-10-27 發表
請問邊度可以買到平嘅hand blender?TKS~~~
我呢套係喺外國超市買,所以有埋拂蛋器同迷你攪拌機,整西餐超方便!希望有其他JM可以答到你啦 sorry....
1351320823575.jpg


複式洋房

積分: 229


20#
發表於 12-10-27 14:37 |只看該作者
好好味咁喎...


翡翠宮

積分: 84256


19#
發表於 12-10-27 12:14 |只看該作者
請問邊度可以買到平嘅hand blender?TKS~~~


侯爵府

積分: 24760


18#
發表於 12-10-27 03:12 |只看該作者


伯爵府

積分: 15600


17#
發表於 12-10-27 02:56 |只看該作者

回覆:不一樣的忌廉蘑菇湯





小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


大宅

積分: 2708


16#
發表於 12-10-27 00:21 |只看該作者

回覆:不一樣的忌廉蘑菇湯

正!I like it!




琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-10-26 23:57 |只看該作者

回覆:不一樣的忌廉蘑菇湯






翡翠宮

積分: 80423

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-10-26 23:33 |只看該作者

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo