烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4339


1#
發表於 12-10-26 17:45 |只看該作者
係超市成日見到想買, 但用咩方法來食用, 以前我識得有個同事佢用來伴飯食, 佢話增肥


公爵府

積分: 28238


16#
發表於 12-10-27 22:45 |只看該作者

引用:仲有牛肉汁咩,我上年都諗住買黎俾阿仔食,

原帖由 chanjessie0627 於 12-10-27 發表
仲有牛肉汁咩,我上年都諗住買黎俾阿仔食,但佢已經唔係叫牛肉汁啦,成份都冇牛肉,全部都係添加劑



...
yes


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-10-27 09:11 |只看該作者

回覆:保衛X牛肉汁

我細的時用來no飯




男爵府

積分: 7412


14#
發表於 12-10-27 09:06 |只看該作者

回覆:保衛X牛肉汁

仲有牛肉汁咩,我上年都諗住買黎俾阿仔食,但佢已經唔係叫牛肉汁啦,成份都冇牛肉,全部都係添加劑




               


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


13#
發表於 12-10-27 01:08 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-10-26 18:20
好似鷄精咁好味百佳仲有得賣


大宅

積分: 3172


12#
發表於 12-10-26 23:46 |只看該作者

回覆:保衛X牛肉汁

有一次我吾舒服,我老公買黎撈粥我食


大宅

積分: 3834


11#
發表於 12-10-26 23:16 |只看該作者

回覆:保衛X牛肉汁

細個嗰陣媽咪好鍾意沖水俾我飲,好好味




子爵府

積分: 11459


10#
發表於 12-10-26 19:41 |只看該作者
我細個時好鐘意用黎伴飯同沖水.


珍珠宮

積分: 37201


9#
發表於 12-10-26 18:20 |只看該作者

引用:Quote:2023+發表於+12-10-26+18:02+回覆+tp

原帖由 tp168 於 12-10-26 發表
唔係 !以前d人好興飲呢d,由其係病後 ,同埋幾十年前d人無咁多謍養食物,係靠飲呢d做補充。
估唔到而家仲 ...
好似鷄精咁好味百佳仲有得賣




珍珠宮

積分: 37201


8#
發表於 12-10-26 18:19 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-10-26+17:58+我

原帖由 tp168 於 12-10-26 發表
你都飲過 你唔係好大年紀咋口喎
後期有瘋牛症媽咪先唔買都話好細個食




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


7#
發表於 12-10-26 18:16 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-10-26 17:58
我細個好鐘意飲同加落白粥到食
你都飲過 你唔係好大年紀咋口喎


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


6#
發表於 12-10-26 18:15 |只看該作者
2023 發表於 12-10-26 18:02
回覆 tp168 的帖子

可以增肥?
唔係 !以前d人好興飲呢d,由其係病後 ,同埋幾十年前d人無咁多謍養食物,係靠飲呢d做補充。
估唔到而家仲有得賣!


大宅

積分: 4339


5#
發表於 12-10-26 18:02 |只看該作者
回覆 tp168 的帖子

可以增肥?


珍珠宮

積分: 37201


4#
發表於 12-10-26 17:58 |只看該作者

引用:+本帖最後由+tp168+於+12-10-26+17:55+編輯

原帖由 tp168 於 12-10-26 發表
本帖最後由 tp168 於 12-10-26 17:55 編輯
我細個好鐘意飲同加落白粥到食




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


3#
發表於 12-10-26 17:55 |只看該作者
本帖最後由 tp168 於 12-10-26 17:55 編輯
2023 發表於 12-10-26 17:45
係超市成日見到想買, 但用咩方法來食用, 以前我識得有個同事佢用來伴飯食, 佢話增肥 ...

用黎伴飯、粥或沖水飲都得


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


2#
發表於 12-10-26 17:50 |只看該作者
放白粥...

悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo