2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 261


1#
發表於 12-10-26 23:29 |只看該作者
Lee 個星期大家比流啡單野厳重影響心情,不如大家講D開心嘢!陀B 要心情好,BB先至健康架嘛!




洋房

積分: 86


19#
發表於 12-10-29 19:39 |只看該作者

回覆:tonylch 的帖子

收到! 大閘蟹都無食啦!


別墅

積分: 558


18#
發表於 12-10-29 01:59 |只看該作者

引用:我尋晚唔知係mou低定飲完西洋菜湯流啡 而家

原帖由 carmen0807 於 12-10-27 發表
我尋晚唔知係mou低定飲完西洋菜湯流啡
而家都仲有少少少 嚇屎我
即刻去食返粒醫生之前開既安胎藥 ...
瓜/菜煲湯都好涼ga. 起碼4個月之後先好飲


複式洋房

積分: 264


17#
發表於 12-10-29 01:26 |只看該作者

引用:我想問下洛神花涼吾涼架?近來街市好多呀!!

原帖由 smalltang 於 12-10-27 發表
我想問下洛神花涼吾涼架?近來街市好多呀!!
洛神花超涼啊⋯
重有不要食crab





別墅

積分: 536


16#
發表於 12-10-28 18:46 |只看該作者

引用:我明日7w,早上去照。好緊張呀! Lee兩日,

原帖由 Hin2013 於 12-10-28 發表
我明日7w,早上去照。好緊張呀!
Lee兩日,好似嘔小咗,胃口好咗,冇乜feel 咁,係咪進入蜜月期喇?



...
如來你都係明日照……me2不過我today 落街暈低左,嚇死我


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


15#
發表於 12-10-28 18:34 |只看該作者
Hin2013 發表於 12-10-28 17:09
我明日7w,早上去照。好緊張呀!
Lee兩日,好似嘔小咗,胃口好咗,冇乜feel 咁,係咪進入蜜月期喇?



...

等你好消息! 我下個星期7W1D去照.


複式洋房

積分: 261


14#
發表於 12-10-28 17:09 |只看該作者

回覆:我們需要正能量!JM一齊努力呀!

我明日7w,早上去照。好緊張呀!
Lee兩日,好似嘔小咗,胃口好咗,冇乜feel 咁,係咪進入蜜月期喇?




洋房

積分: 86


13#
發表於 12-10-27 18:09 |只看該作者

回覆:Blueso 的帖子

我想問下洛神花涼吾涼架?近來街市好多呀!!


大宅

積分: 2692


12#
發表於 12-10-27 15:45 |只看該作者

引用:Quote:飲野食野都要小心啲呀!我而家有D啡

原帖由 carmen0807 於 12-10-27 發表
我而家有D啡紅 我好驚
小心身體…休息多啲!


子爵府

積分: 13777


11#
發表於 12-10-27 14:59 |只看該作者
wy.yau 發表於 12-10-27 13:13
飲野食野都要小心啲呀!

我而家有D啡紅 我好驚


大宅

積分: 2918


10#
發表於 12-10-27 13:19 |只看該作者

回覆:我們需要正能量!JM一齊努力呀!

各位Jim 加油!我地要一齊正能量共渡呢個懷孕期!祝大家順順利利,好孕!



The best is yet to come..i believe..


大宅

積分: 2692


9#
發表於 12-10-27 13:13 |只看該作者

回覆:我們需要正能量!JM一齊努力呀!

飲野食野都要小心啲呀!


子爵府

積分: 13777


8#
發表於 12-10-27 12:49 |只看該作者
wy.yau 發表於 12-10-27 10:25
西洋菜咁涼你都夠膽飲既!!

& Hin2013
因為媽咪話煲左好耐喎唔會再係咁涼..
我咪飲左半碗仔囉.嚇到我屎屎下.
今朝都有小小,食多次安胎藥!!
希望BB痴實我啦.
因為我而家7W5,其實我6W照完之後.我咩感覺都冇.
我8號先再照過


複式洋房

積分: 261


7#
發表於 12-10-27 12:20 |只看該作者

引用:我尋晚唔知係mou低定飲完西洋菜湯流啡 而家

原帖由 carmen0807 於 12-10-27 發表
我尋晚唔知係mou低定飲完西洋菜湯流啡
而家都仲有少少少 嚇屎我
即刻去食返粒醫生之前開既安胎藥 ...
嘩!好涼架喎!您宜家好D未呀?




大宅

積分: 2692


6#
發表於 12-10-27 10:25 |只看該作者

回覆:我們需要正能量!JM一齊努力呀!

西洋菜咁涼你都夠膽飲既!!


子爵府

積分: 13777


5#
發表於 12-10-27 09:38 |只看該作者

回覆:我們需要正能量!JM一齊努力呀!

我尋晚唔知係mou低定飲完西洋菜湯流啡
而家都仲有少少少 嚇屎我
即刻去食返粒醫生之前開既安胎藥訓覺


複式洋房

積分: 261


4#
發表於 12-10-27 08:53 |只看該作者

回覆:我們需要正能量!JM一齊努力呀!

大家緊張同擔心就一定有架喇!但諗多D開心野,對BB會好D架!努力加油呀!
我星期一上午就去照,希望見到閃閃啦!





大宅

積分: 2692


3#
發表於 12-10-27 08:20 |只看該作者

回覆:我們需要正能量!JM一齊努力呀!

雖然我都擔心BB…但我相信BB係堅強既…佢一定會痴實我既!我地要開心啲…因為我地會一關一關咁成功過版!懷孕期雖然漫長…但係依十個月係俾BB同媽媽一同成長既…媽媽一定要開心…BB先會開心!加油!加油!


複式洋房

積分: 222


2#
發表於 12-10-27 00:31 |只看該作者

回覆:Hin2013 的帖子

十扑! 大家心情可能都好極端, 我就有時好開心,有時就狂喊,好擔心bb有問題.…好需要正能量!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo