烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 816


1#
發表於 12-10-27 12:06 |只看該作者
請問整曲奇前,要先西下d低筋粉先才用嗎?




大宅

積分: 3901


3#
發表於 12-10-27 22:13 |只看該作者

回覆:整曲奇d粉要先\"西"左先可以用嗎?

當然要喇


珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 12-10-27 22:02 |只看該作者

引用:請問整曲奇前,要先西下d低筋粉先才用嗎? +

原帖由 jackpotb 於 12-10-27 發表
請問整曲奇前,要先西下d低筋粉先才用嗎?
要呀,我次次都有過篩架



身體健康,生活愉快

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo